Szkoła offroadu...
Posty: 86
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Na to nie ma złotej rady, koleiny to też problem na moim torze.
Gdy wjedziesz - wstań, tyłek na maksa do tyłu, mocno kierownicę trzymaj, wtedy moto będzie jechać prosto i postaraj się nie ujmując gazu przejechać przez nią.
Gdy wjedziesz - wstań, tyłek na maksa do tyłu, mocno kierownicę trzymaj, wtedy moto będzie jechać prosto i postaraj się nie ujmując gazu przejechać przez nią.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Mam Kmxa 125 ok 27 km z gianneli dyfuzorem i tlumnikiem i jak myslicie da sie tym posmigac na kole. torze?Ma bardzo miekkie zawieszenie.Ok 115KG ma ale lekki sie wydaje.W zakrety udaje mi sie wejsc bokiem t.z.w driftem
- xadam0000
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 30/6/2010, 15:03
- Lokalizacja: Zajebiste
Duriv napisał: Skoki
1 Przy najeździe musisz mieć równy gaz i najlepiej na biegu wyższym (na początek) niż niższym.
Oznacza to że musisz najechać równo bez dodawania gazu ani go nie dławić, bo w pierwszym przypadku polecisz za bardzo na tylne koło a w przeciwnym na przednie.
2 W celu wyważenia twojego motorka i ciebie w locie staraj sie miec kask (wraz z glową ) na wysokości przedłużenia przedniego zawieszenia (najlepiej to widać z boku)
3 Jeśli po wybiciu lecisz za bardzo na przednie kolo to dodaj gazu, a jesli na tylnie kolo to hacisnij w locie na hamulec - bez wdawanie się w szczegóły moment obrotowy bedzie prostował twój motor zgodnie w ww wskazówkami
4 Ląduj zawsze z odkręconym gazem - bedzie miększe lądowanie i od razu szybko przyśpieszysz.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Można i tak i tak.
Gdy odwiniesz manetkę - motocykl przechyli się do tyłu, gdy użyjesz dodatkowo sprzęgła - poślizg - wystrzeli do tyłu. przydaje się na najazdach.
Możesz się przechylić - ale wtedy gdy to naprawdę duży skok.
Gdy odwiniesz manetkę - motocykl przechyli się do tyłu, gdy użyjesz dodatkowo sprzęgła - poślizg - wystrzeli do tyłu. przydaje się na najazdach.
Możesz się przechylić - ale wtedy gdy to naprawdę duży skok.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Zamiast zadawać te same pytania xadam0000 przeczytaj poprzednie artykuły napisane przeze mnie.
Na stojÄ…co. Na siedzÄ…co siÄ™ nie skacze.
Marcin :
Gdy jedziesz szybko i wiesz że że przelecisz trumne, itp. i wylądujesz na płaskim - rzucasz moto w bok tym samym zwiększając siłę ciężkości i reakcji. A 3 zasada dynamiki newton'owskiej mówi - ciało A działo na ciało B z taką samą siłą jak B na A. Czyli obniżysz lot, nie tracąc na prędkości, co więcej zyskując, i skrócisz lot.
Na stojÄ…co. Na siedzÄ…co siÄ™ nie skacze.
Marcin :
Gdy jedziesz szybko i wiesz że że przelecisz trumne, itp. i wylądujesz na płaskim - rzucasz moto w bok tym samym zwiększając siłę ciężkości i reakcji. A 3 zasada dynamiki newton'owskiej mówi - ciało A działo na ciało B z taką samą siłą jak B na A. Czyli obniżysz lot, nie tracąc na prędkości, co więcej zyskując, i skrócisz lot.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
ok thx. pewnie nie łato się tego nauczyć?heh Duriv a Ty jestes trenerem czy coś bo ja bym chcał sobie pojeżdzić z kimś takim kto mi powie jakie błędy robie i nauczy mnie odpowiedniej techniki
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Nie łatwo. Sztukę scrubble'a do 90 stopni opanowało oficjalnie 10 osób na świecie. Ja robię ok 45, najlepszy w polsce z 70 stopni - a już 60 to kosmos.
Trenerem jako tako nie jestem, ale uczę ludzi. Nawet w wakacje organizowałem jakieś spotkania grupowe, treningi - w których aktywnie brało udział 6 osób
SkÄ…d jesteÅ› ?
Trenerem jako tako nie jestem, ale uczę ludzi. Nawet w wakacje organizowałem jakieś spotkania grupowe, treningi - w których aktywnie brało udział 6 osób
SkÄ…d jesteÅ› ?
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
No trochę. W weekend spróbuję troche zdjęć porobić dodam na scigacza to ewentualnie wtenczas wypatrzysz jakieś błędy
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Manual i Wheelie.
Wheelie - Wcześniej opisane. Jadąc ma się przepustnicę cały czas otwartą. Przydaje się to do typowego lansu między przystankami. Lub mniej świadomie - przy ostrym przyspieszaniu.
Manual - technika która polega na prawie pionowym postawieniu moto. Przydaje się to przy pokonywaniu przeszkód typu kłody, większe kamienie - gdyż nie ma się zawrotnych prędkości a przód moto jest wysoko.
How to :
Prędkość rzędu 5-8 km/h albo mniej
1.) dupsko na baku
2.) przesuwasz się raptownie do tyłu podciągając kierkę jednocześnie puszczając sprzęgło ( obroty bardzo niskie ), np w mojej wr na oko ok 3-4 tys obrotów.
3.) stawiasz moto niemalże pionowo, siedząc na tylnej części siodła. Kontrolujesz pion hamulcem i gazem - zero jedynkowo. (brap-brap)
4.) Delikatnie wstajesz i przy odpowiednim skillu możesz utrzymać małą prędkość nie zmieniając biegu.
Gdzie ? Na początku najlepiej pod górkę
Wheelie - Wcześniej opisane. Jadąc ma się przepustnicę cały czas otwartą. Przydaje się to do typowego lansu między przystankami. Lub mniej świadomie - przy ostrym przyspieszaniu.
Manual - technika która polega na prawie pionowym postawieniu moto. Przydaje się to przy pokonywaniu przeszkód typu kłody, większe kamienie - gdyż nie ma się zawrotnych prędkości a przód moto jest wysoko.
How to :
Prędkość rzędu 5-8 km/h albo mniej
1.) dupsko na baku
2.) przesuwasz się raptownie do tyłu podciągając kierkę jednocześnie puszczając sprzęgło ( obroty bardzo niskie ), np w mojej wr na oko ok 3-4 tys obrotów.
3.) stawiasz moto niemalże pionowo, siedząc na tylnej części siodła. Kontrolujesz pion hamulcem i gazem - zero jedynkowo. (brap-brap)
4.) Delikatnie wstajesz i przy odpowiednim skillu możesz utrzymać małą prędkość nie zmieniając biegu.
Gdzie ? Na początku najlepiej pod górkę
- Załączniki
-
- Kopia PICT0159.JPG (228.93 KiB) PrzeglÄ…dane 7186 razy
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 86
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości