Szkoła offroadu...
Posty: 86
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
po 1 pewna prędkosc najazdu. nie moze byc za szybko nie moze byc za wolno. jak masz pionową sciane, to jak wjedziesz za szybko to sie odbijesz po prostu. jak za wolno nie bedzie sily pędu i sie zaczniesz ślizgac. po 2 trzeba dobrze balansowac ciałem, i generalnie przechylac sie do przodu i obnizyc srodek ciezkosci. jak sie odchylisz do tyłu - chyba wiadomo jaki bedzie efekt. jak bedzie srodek ciezkosci zbyt w górze i z przodu tylne koło zacznie mielić i nigdzie nie pojedziesz. no i generalnie gaz do oporu, nie ma co popuszczac - albo wjedziesz albo nie
http://www.youtube.com/watch?v=HNAakjnFQP4 masz mój stary filmik jak sie uczyłem sciana prawie pionowa i na filmiku nie widać tej wysokosci
http://www.youtube.com/watch?v=HNAakjnFQP4 masz mój stary filmik jak sie uczyłem sciana prawie pionowa i na filmiku nie widać tej wysokosci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Jak masz dobry sprzęt to możesz również jechać na 2 biegu, a jak ci braknie to po redukcji nie masz szans żeby wyjechać:)
Jak zrobić wysokie długie Stoppie wiadomo, że na asfalcie jest trochę łatwiej ale mi chodzi o piasek. Próbowałem kiedyś i nic tył w mojej yz nie chce się oderwać - jakieś porady?
Jak zrobić wysokie długie Stoppie wiadomo, że na asfalcie jest trochę łatwiej ale mi chodzi o piasek. Próbowałem kiedyś i nic tył w mojej yz nie chce się oderwać - jakieś porady?
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
ja stoppie sie uczyłem tak - jade sobie wolniutko, przechylałem sie do przodu mocno kolanami sciskałem bak hamulec z wyczuciem ( nie do konca ale tez nie za delikatnie) i bujasz sie ciałem do przodu w momencie naciśnięcia hebla ale np ktmem nie moge bo mam za słabą opone i za ciezki tył ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Odkopie i odswieze przy okazji
Mam pytanie dziś postanowiłem trochę poskakać, są to moje początki na kawie i mam pytanko odnośnie techniki. Poprawną mam pozycję podczas wybicia i lotu ?
foto: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0663_n.jpg i https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 4687_n.jpg
Mam pytanie dziś postanowiłem trochę poskakać, są to moje początki na kawie i mam pytanko odnośnie techniki. Poprawną mam pozycję podczas wybicia i lotu ?
foto: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0663_n.jpg i https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 4687_n.jpg
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
niebardzo pozycja dobra, albo takie fotki. na 1 nie za duzo widac. a na drugiej sporo drobnych błędów. jak dla mnie sam skok jak i cała jazda to kkwestia mocno indywidualna. duzo zawodników było wyśmiewanych za styl... ale po dopracowaniu łoili zawodników którzy śmigali wg "schematów" ale na pewno na 2 fotce stoisz za bardzo na piętach, podnózek musi byc na srodku buta. kolana mogłes bardziej ugiąc, ale to tez moze tak akurat na fotce wyszło. i łokcie szerzej, i za bardzo ciezar na przód przykłądasz, powinieneś sie odchylic bardziej w tył. ale to jak mówie to takie ogólne rady... ale jak tobie jest tak lepiej skakać to tak skacz, liczy sie wynik a nie do konca technika. byle było bezpiecznie ( dlatego ten podnózek i łokcie trzeba poprawić bo mozna sobie krzywdę zrobić )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 86
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości