czas na zmianę pojemności co po 125 ?
Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi
Posty: 81
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
czas na zmianę pojemności co po 125 ?
Miałem już motocykl honda cbr 125 i chciałbym zmienić na coś mocniejszego,
jaki motocykl byłby odpowiedni cena do 11 k w miarę lekki.
jaki motocykl byłby odpowiedni cena do 11 k w miarę lekki.
- system95
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 9/7/2008, 19:36
to zależy od wielu czynników ja od razu wsiadłem na 600 i teraz poruszam sie litrem, jeśli nie czujesz sie na siłach to może być kava 250 lub 400 albo jakaś delikatna 600
sam wiesz co lubisz

AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
ZZR 1400 model II ( troche agresywniejszy od poprzedniego.
#
A tak na powaznie to Klasa 500 w 2 cylindrach.
#
A tak na powaznie to Klasa 500 w 2 cylindrach.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3265
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
znajdź mi r6 za 11 tys zł ale nie średniowieczną
bardziej interesuje mnie coÅ› typu bandit 600 lub gs 500
nie wiem czy bandit nie byłby za ciężki.szkoda że mało jest 400 cm w obudowie sportowej.Nie wiem czy ninja 250 nie będzie za słaby a bandit za mocy i za ciężki.
bardziej interesuje mnie coÅ› typu bandit 600 lub gs 500
nie wiem czy bandit nie byłby za ciężki.szkoda że mało jest 400 cm w obudowie sportowej.Nie wiem czy ninja 250 nie będzie za słaby a bandit za mocy i za ciężki.
- system95
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 9/7/2008, 19:36
Cos tam Ci w ramionkach smiga, czy nie kwapisz sie raczej do wysilku fizycznego w jakiejkolwiek postaci? Pytam, bo Bandyta wazy cos kolo 220-230kg i jest piekielnie ciezki w manewrach postojowych. Na wszystko oczywiscie jest sposob, ale niestety swoja sile tez trzeba miec.
PS. Brac 250ccm po 125ccm? Nie szkoda Ci kasy? Jak masz watpliwosci co do Bandyty to kup sobie GS 500 Five Stars. Ten na pewno Ci styknie zarowno moca jak i wymiarami.
PS. Brac 250ccm po 125ccm? Nie szkoda Ci kasy? Jak masz watpliwosci co do Bandyty to kup sobie GS 500 Five Stars. Ten na pewno Ci styknie zarowno moca jak i wymiarami.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
andy7 napisał(a):senekkorzenna napisał(a):o minął bym 500 a poszedł w 600-750cc
Jestes pewny, ze on sobie z nia poradzi ? Wiesz jak masz tak doradzac, to moze lepiej wogole nie doradzaj.
przesiadka z 15 KM na 98 KM +![]()
GS 500 może być spokojnie motocyklem pierwszym mimo 43 KM a od 600cc to już można spokojnie jako drugi motocykl,należy tylko na początku trochę skorzystać z rozwagi.
Uważam że na pewno sobie poradzi bo już swoje objeździł na 125cc.
Jeżeli jednak ty uważasz że po 125 ma być 200 potem 250 itp to Twoje zdanie i ja nie mam zamiaru zawracać Cię z takiego toku myślenia to i Ty nie rób tego bo ja z 70cc przesiadłem sie na 750 i naprawdę nic sie nie stało a nawet sobie dość radziłem i jest na tym forum świadek tego zdarzenia.

Jeszcze jedno;nie każde 600 ma 90 KM.
- senekkorzenna
Pokaz mi gdzie napisalem poj. 250 ? ( Co prawda nowa Ninja jest calkiem niezla ). Zalecilem klase 500 w 2 cylindrach, 600 - tka to raczej n adrogie moto po dwoch, ba nawet trzech sezonach.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3265
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
msystem95 napisał(a):chyba już podjąłem decyzje suzuki sv 650 gdyż jest w mirę lekkie 173 kg i moc 72 km według mnie jest to wypośrodkowanie między banditem a gs.
Uważam ze dobry wybór tylko na początku trochę rozwagi,jest jeszcze jedno jak będziesz kupował to naprawdę oglądnij sprzęt z kimś kto zna go dobrze bo szkoda by się było nadziać na minę a to już przytrafiało się forumowiczą

- senekkorzenna
tak andy i na 500 sie chłopak wynudzi na smierc , senek ma racje bierz cos mocniejszego bo bez sensu, bedziesz mial 80 lat jak na gsx-r 750 wsiadziesz, a co do sv to mocny motocykl w v2 takze trzeba sie przyzwyczaic,ale jak jestes oblatany juz troche to nie widze sprzeciwu , a wolisz wersje z owiewkami czy bez?
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Sorry panowie ale V 650 to strzal jak panu Bogu kula w plot. V- ka za mocno ciagnie od dolu, jeden nieopatrzyn ruch i uslizg tylnego kola.
Zanudzi sie czy nie, tu nie chodzi o to, wazniejsze jest jak to ktos kiedys powiedzial nauczenie sie wycisniecia z 500 - tki wszystkich sokow, tak jak ze 125 - tki. Wtedy mozna przesiasc sie na obojetnie jaka 600 - tke.
jak myslicie dlaczego w innych krajach z troche wieksza kultura motocyklizmu nikt nie rzuca sie na motocykle o poj 600 ccm czy wieksze ?
kolejnosc jest prosta
1. 125
2. 500
3. 600
4. docelowa
I niech nikt nie smuci, ze to kosztowne, bo sie traci. Jedno jest pewne, nauka kosztuje ( ale ratuje zdrowie / zycie ), zyciu nie ma nic za darmo, Wy tez chyba nie chodzisie w za duzych butach czy ciuchach , tylko takich ktore sa do was dopasowane ? Mysle sie ? Chyba nie.
Zanudzi sie czy nie, tu nie chodzi o to, wazniejsze jest jak to ktos kiedys powiedzial nauczenie sie wycisniecia z 500 - tki wszystkich sokow, tak jak ze 125 - tki. Wtedy mozna przesiasc sie na obojetnie jaka 600 - tke.
jak myslicie dlaczego w innych krajach z troche wieksza kultura motocyklizmu nikt nie rzuca sie na motocykle o poj 600 ccm czy wieksze ?
kolejnosc jest prosta
1. 125
2. 500
3. 600
4. docelowa
I niech nikt nie smuci, ze to kosztowne, bo sie traci. Jedno jest pewne, nauka kosztuje ( ale ratuje zdrowie / zycie ), zyciu nie ma nic za darmo, Wy tez chyba nie chodzisie w za duzych butach czy ciuchach , tylko takich ktore sa do was dopasowane ? Mysle sie ? Chyba nie.
Ostatnio edytowano 11/8/2008, 22:45 przez andy7, łącznie edytowano 1 raz
- andy7
- Moderator
- Posty: 3265
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
zdania zawsze beda podzielone na tych ktorzy wsiadaja na 600cc na poczatek i na tych co wsiadaja na 125cc i dalej idą po tym drzewku wiekszych pojemnosci, andy zobacz wypowiedzi ludzi ktorzy mieli sv nawet na 1 moto about6748-0-asc-0.html ,jest tam urzytkownik ktory nigdy nie mial takowego uslizgu lub postawienia na kolo a byl to jego 1 szy motocykl,zalezy sporo od tego co chłopak ma w głowie, i jak dla mnie powinien dopasowac do swojej psychiki moto...a co do przyduzych ciuchów to niektore sa wygodniesze;p
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Zawsze ten co siadl na pierwsze moto o poj. 600 czy 98 KM + bedzie bronil swojej decyzji. Malo znam ludzi ktorzy przyznaja, ze byl to blad, znam jednego osobiscie , tylko, ze ten ma jaja i nie wstydzi sie do tego przyznac. Pwenie, ze da sie jezdzic, pytanie tylko jak ? Pelne pory przed kazdym winklem, zwalnianie do predkosci, ze rowerzysta Cie wyprzedzi, o takiej jezdzie mowisz ? To chyba zadna frajda. Na moto o mniehjszej mocy nie masz wlasnie blokowania psychiki i nauka przychodzi duzo latwiej bo jest pozbawiona stressu.
Chyba tez znane sa wyniki poczatkow na 600 - cie i czym sie to z regoly konczy.
Ja jestem za stopniowaniem PJ i motocykla.

Chyba tez znane sa wyniki poczatkow na 600 - cie i czym sie to z regoly konczy.
Ja jestem za stopniowaniem PJ i motocykla.

- andy7
- Moderator
- Posty: 3265
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 81
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości