no to nam się offtop zrobił i zaraz ktoś się przyp...
ale co tam :
długich używam : kiedy chce mi się wyprzedzić ciąg puszek - co by rzeczywiście tym, którym nie chce się patrzeć w lusterko zanim zaczną wyprzedzać coś się w tym zwierciadełku zamieniło i zmusiło do refleksji...
po manewrze wyłaczam jako zbędne
czasami włączam jak przeciskam się między puszkami w korku - w tym samym celu. - zaraz po tem "switch OFF"
nie zasuwam cały czas na długich, bo rzeczywiscie nie lubię być oślepiany i nie oślepiam ( nie robię tego innym co mnie nie miłe ) ..a efekt totalnego braku oceny prędkości pojazdu poruszającego się bna długich istnieje rzeczywiści i należy dla własnego bezpieczeństwa pokazywać się jako WIDOCZNY SZYBKO PORUSZAJĄCY SIĘ OBIEKT - co staje się niemożliwe kiedy włączone są długie .... tu zgadzam sie w 100% i podpisuje wszystkimi członkami ;P
kiedy latam szybko i dużo wyprzedzam - to ja jestem skoncentrowany na otaczającym mnie dynamicznym środowisku - a nie skupiam środowisko na sobie włączając długie - bez sensu ... nie jestem krową świętą że tylko ja i ja ...
jeżdżę agresywnie - okay - ale omijam puszki jak psie kupy na drodze - płynnie i z wdziękiem ;P przy zachowaniu dynamiki jazdy ... dynamika jazdy powoduje to, że puszki są mniej spięte ... widzą kiedy do nich dochodzę... widą prędkość z jaką do nich dochodzę... i staram się wyprzedzać tak, by różnica prędkości była widoczna już w momencie dochodzenia do puszki ... stąd i sam manewr nie powoduje spięcia się puszkarza...
generalnie długich używam jak mocy swojego sprzęta : jak SOLI ... czyli bez przesady i tylko tam gdzie jest to potrzebne ... ( może dzięki temu nie mam kwadratowej opony ;P ) ...
rozpisałem się troszkę na offtopa - bezcenne ..
pozdrówka