[Honda CBR1000RR] Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa...
Posty: 52
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Honda CBR1000RR] Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa...
Dyskusja na temat: Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa narzeczona
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa narzeczona
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa narzeczona
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo dobrze że Honda nie pakuje elektronicznych systemów, litr nie jest dla nowicjuszy a dla ludzi z doświadczeniem którzy potrafią jeździć bez tych "wspomagaczy", poza tym im mniej gadżetów tym mniej rzeczy do popsucia a co za tym idzie tańszy koszt napraw.<br><hr>XXX
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rozumie że to nie toporne enduro ale ile wytrzymają te felgi na naszych dziurach?ja ugiołem na nierówności "Yamahoską" "gwiazdke" dobrze że nie miałem takiej fikuśnej felgi jak w tej cbr bo zamiast ugięcia ok 1cm miałbym połamaną fele albo jajko by się z niej zrobiło:) przesadzają z tą lekkością...już były cienkie pękające ramy w gsxr niedługo to będą używać prasowanego styropianu do produkcji<br><hr>Piter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Również jestem zdania, że komputery najlepiej działają na biurku a podniecanie się systemami jest dowodem, że klient nie dorósł do motocykla który sobie kupił. W takiej np. Multistradzie furorę robią tryby kastrujące możliwości tego sprzętu - he he:)<br><hr>Regulamin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam sie calkowicie, ze elektroniczne wspomagacze sa niepotrzebne. To ma byc ostry twardziel a nie na sterydach. <br><hr>s.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.<br><hr>m4ci3kKomentatorzy napisał(a):Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to sie wysilili w Hondzie.
I pewnie jeszcze wyskocza z cena na 65.900 w 2012,
Sorry, ale jesli kogos stac na wywalenie takiej kasy na nowe moto to chyba oczywiste ze wybierze BMW ktore jest lepsze pod kazdym wzgledem, lub jesli ktos woli to cos wyjatkowego wybierze np Ducati czycos podobnego. A nie zwykla i niestety zacofana technologicznie honde.
Co innego jesli mialaby byc odpowiednio tansza, wtedy ok. Ale nie wierze ze tak bedzie.<br><hr>ds
I pewnie jeszcze wyskocza z cena na 65.900 w 2012,
Sorry, ale jesli kogos stac na wywalenie takiej kasy na nowe moto to chyba oczywiste ze wybierze BMW ktore jest lepsze pod kazdym wzgledem, lub jesli ktos woli to cos wyjatkowego wybierze np Ducati czycos podobnego. A nie zwykla i niestety zacofana technologicznie honde.
Co innego jesli mialaby byc odpowiednio tansza, wtedy ok. Ale nie wierze ze tak bedzie.<br><hr>ds
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.<br><hr>WacegKomentatorzy napisał(a):tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow:Komentatorzy napisał(a):Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.<br><hr>m4ci3k<br>
FIM Superstock 1000 zwyciezcy:
2008 - Ducati 1098R
2009- Ducati 1098R
2010 - BMW S1000RR
2011 - Ducati 1098R
Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
klasyfikacje generalne 2011:
WMMP Superbike:
1 Andy Meklau 146
WMMP Superstock 1000:
1 Andy Meklau 172
PP Rookie 1000:
1 Przemek Janik 105 - tez suzuki.
Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
<br><hr>NieMamNicka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.<br><hr>NieMamNickaKomentatorzy napisał(a):tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz<br>Komentatorzy napisał(a):A dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.<br><hr>Waceg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W dzisiejszych czasach nie da się robić lepszych maszyn bez elektroniki, elektronika jest niezbędna aby dana maszyna sama w sobie była bardziej wydajna i osiągała lepsze wyniki i rezultaty. Elektronika sprzyja maszynie a nie ją osłabia. Pociąga to do obowiązku lepszego serwisowania i droższego w kosztach ale to już inny czynnik.<br><hr>AchillesKomentatorzy napisał(a):Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes<br>Komentatorzy napisał(a):hehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak czy inaczej Honda zostanie w czołówce, to jest pewne. A czy ma TC czy nie ma, to już inna sprawa. Sami widzicie, że zawodnicy nie chcą kontroli trakcji bo po prostu ich to OGRANICZA. Zauważyłem, że większość forum'owiczów ostro broni nowej CBR - to świetny motor, prawda! Sam mam Honde ale VTR i jestem z niej zadowolony. O Hondzie powiedzieć możemy na pewno, że ma cholernie trwałe podzespoły i jest bardziej niezawodna od stawki. Jest droga, no ale coś za coś. Kontrola trakcji natomiast nie powinna być powodem sprzeczek TC ma zapewniać bezpieczeństwo dla ulicznych bikerów. Kierowcy z licencjami mają już takie doświadczenie, że nie potrzebują tego typu maszynek. Jaką Honde HRC- honda racing corporation stworzyło, taką Honde będziemy kochać i podziwiać na drogach. Takie jest moje zdanie. Ooo ! <a href="http://www.facebook.com/pages/Jakub-Drago/168325929921045?sk=info" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/pages/Jakub-Drago/168325929921045?sk=info</a><br><hr>dragoVTR1000F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak, ale jak rzucisz okiem na pierwszą piątkę czy dziesiątkę, czy to z pojedynczego wyścigu czy całego sezonu, to widać pewne tendencje. Wyścigi w naszym kraju, to jednak trochę inna bajka w porównaniu do serii Superstock w ramach WSBK.<br><hr>m4ci3kKomentatorzy napisał(a):Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.<br><hr>m4ci3k<br>Komentatorzy napisał(a):no bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow:
FIM Superstock 1000 zwyciezcy:
2008 - Ducati 1098R
2009- Ducati 1098R
2010 - BMW S1000RR
2011 - Ducati 1098R
Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
klasyfikacje generalne 2011:
WMMP Superbike:
1 Andy Meklau 146
WMMP Superstock 1000:
1 Andy Meklau 172
PP Rookie 1000:
1 Przemek Janik 105 - tez suzuki.
Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
<br><hr>NieMamNicka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tendencje są takie, że w pierwszej piątce jadą kierowcy dobrzy, dalej jadą średni a na końcu kiepscy <br><hr>OpisKomentatorzy napisał(a):Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.<br><hr>m4ci3k<br>Komentatorzy napisał(a):no bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow:
FIM Superstock 1000 zwyciezcy:
2008 - Ducati 1098R
2009- Ducati 1098R
2010 - BMW S1000RR
2011 - Ducati 1098R
Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
klasyfikacje generalne 2011:
WMMP Superbike:
1 Andy Meklau 146
WMMP Superstock 1000:
1 Andy Meklau 172
PP Rookie 1000:
1 Przemek Janik 105 - tez suzuki.
Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
<br><hr>NieMamNicka<br>Komentatorzy napisał(a):Tak, ale jak rzucisz okiem na pierwszą piątkę czy dziesiątkę, czy to z pojedynczego wyścigu czy całego sezonu, to widać pewne tendencje. Wyścigi w naszym kraju, to jednak trochę inna bajka w porównaniu do serii Superstock w ramach WSBK.<br><hr>m4ci3k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzę że dużo to fanów Hondy, a jeszcze więcej motocyklistów niemających pojęcia o zapierdalaniu po torze. Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę. Jak chcesz litra na ulicę to stara dobra 954 w zupełności ci wystarczy. Jak chcesz używać litra do tego do czego jest stworzony - czyli do napieprzania na torze to sory Chłopaki ale nie usiłujcie nam wmówić że motocykl z elektroniką jest gorszy od parchatej, golutkiej Hondy. Owszem zawodnicy do wykręcenia jednego szybkiego kółka nie potrzebują kontroli trakcji ale już w czasie wyścigu każdy z nich powie że TC oszczędza opony i się diabelsko przydaje
Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu <br><hr>doktorek
Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu <br><hr>doktorek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ależ da się - lepsze są te bez elektroniki, chyba że ktoś jest masochistą i uwielbia szarpać się ze sprzętem. Zobacz jak się j*bie elektronika w Multistradzie. Tego moto chwilami nie da się używać.<br><hr>RuraKomentatorzy napisał(a):Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes<br>Komentatorzy napisał(a):hehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):W dzisiejszych czasach nie da się robić lepszych maszyn bez elektroniki, elektronika jest niezbędna aby dana maszyna sama w sobie była bardziej wydajna i osiągała lepsze wyniki i rezultaty. Elektronika sprzyja maszynie a nie ją osłabia. Pociąga to do obowiązku lepszego serwisowania i droższego w kosztach ale to już inny czynnik.<br><hr>Achilles<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 52
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości