Zobacz wątek - <i>[Honda CBR1000RR]</i> Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa...
 
NAS Analytics TAG

[Honda CBR1000RR] Honda CBR1000RR 2012 - kryzysowa...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 17:53

Najcenniejsza jest możliwość wyboru modelu bez elektrośmieci, szczególnie jeśli chodzi o C-ABS i kontrolę trakcji. Mechanika już dawno jest dopracowana a teraz producenci kombinują co by tu spier*. ABS przednim kole jeszcze ma sens ale na ciul mi ABS w tylnym? Żebym nie mógł pobawić się w blokowanie tyłu? Kontrola trakcji po co, żeby nie dało się gumy zapalić albo wyjść z winkla a z power slajdem? A za CBS i C-ABS bez możliwości wyboru wersji gołej (np CB1300) ktoś powinien odstrzelić Hondzie dupę z łuku. Większego syfu nikt nie wymyślił. Rozumiem że w Gold Wingu pomaga ale piszczeć tyłem z tym g*...adżetem ciężko, kontrola każdego koła z osobna niemożliwa, jazda na kole niebezpieczna bo pedał gumowy i można wylądować na zablokowanym przodzie... Zabija całą radość z jazdy. A jak komuś to jest potrzebne, to chyba wsiadł na za duże moto w stosunku do swoich umiejętności. Wyłączany ABS w przednim kole w ciężkim sprzęcie może jeszcze bym zamówił a reszcie mówię wynocha, ja prowadzę swój motocykl nie komputer.<br><hr>Lama
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 18:05

Komentatorzy napisał(a):Widzę że dużo to fanów Hondy, a jeszcze więcej motocyklistów niemających pojęcia o zapierdalaniu po torze. Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę. Jak chcesz litra na ulicę to stara dobra 954 w zupełności ci wystarczy. Jak chcesz używać litra do tego do czego jest stworzony - czyli do napieprzania na torze to sory Chłopaki ale nie usiłujcie nam wmówić że motocykl z elektroniką jest gorszy od parchatej, golutkiej Hondy. Owszem zawodnicy do wykręcenia jednego szybkiego kółka nie potrzebują kontroli trakcji ale już w czasie wyścigu każdy z nich powie że TC oszczędza opony i się diabelsko przydaje :)
Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu :)<br><hr>doktorek<br>
Większość komentarzy jest chyba ogólnie o elektronice, a tak poza tym może w ogóle zsiądźmy z motocykli, niech się komputery ścigają.<br><hr>Radio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 18:43

Komentatorzy napisał(a):tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz<br>
Komentatorzy napisał(a):A dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.<br><hr>Waceg<br>
Komentatorzy napisał(a):bo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.<br><hr>NieMamNicka<br>
Twoim zdaniem taki np. Chełkowski albo Kondratowicz lecący w Poznaniu 1.35 to nieogarniające leszcze?<br><hr>Ubot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 18:45

Komentatorzy napisał(a):Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.<br><hr>m4ci3k<br>
Komentatorzy napisał(a):no bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow:
FIM Superstock 1000 zwyciezcy:
2008 - Ducati 1098R
2009- Ducati 1098R
2010 - BMW S1000RR
2011 - Ducati 1098R

Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
klasyfikacje generalne 2011:
WMMP Superbike:
1 Andy Meklau 146

WMMP Superstock 1000:
1 Andy Meklau 172

PP Rookie 1000:
1 Przemek Janik 105 - tez suzuki.

Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
<br><hr>NieMamNicka<br>
WMMP to wiocha, nawet nie posługuj sie takim przykładem. A te Ducati 1098R przecież maja DTC znawco.<br><hr>Ubot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 22:01

Komentatorzy napisał(a):tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz<br>
Komentatorzy napisał(a):A dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.<br><hr>Waceg<br>
Komentatorzy napisał(a):bo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.<br><hr>NieMamNicka<br>
Komentatorzy napisał(a):Twoim zdaniem taki np. Chełkowski albo Kondratowicz lecący w Poznaniu 1.35 to nieogarniające leszcze?<br><hr>Ubot<br>
Carl Foggarty powiedzial ostatnio ze jezeli ktos uzywa TC na drodze (nie na torze) to jest f***ing idiot,
a facet chyba wie co mowi ;)<br><hr>Dominiknofear
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 22:32

Komentatorzy napisał(a):tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz<br>
Komentatorzy napisał(a):A dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.<br><hr>Waceg<br>
Komentatorzy napisał(a):bo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.<br><hr>NieMamNicka<br>
Komentatorzy napisał(a):Twoim zdaniem taki np. Chełkowski albo Kondratowicz lecący w Poznaniu 1.35 to nieogarniające leszcze?<br><hr>Ubot<br>
Komentatorzy napisał(a):Carl Foggarty powiedzial ostatnio ze jezeli ktos uzywa TC na drodze (nie na torze) to jest f***ing idiot,
a facet chyba wie co mowi ;)<br><hr>Dominiknofear<br>
Łe? Ale co gość chciał przez to konkretnie powiedzieć? Uzasadnił jakoś?<br><hr>Pytajnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2011, 22:34

Komentatorzy napisał(a):tak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR??
W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy.
Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022<br><hr>tzz<br>
Komentatorzy napisał(a):A dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.<br><hr>Waceg<br>
Komentatorzy napisał(a):bo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.<br><hr>NieMamNicka<br>
Komentatorzy napisał(a):Twoim zdaniem taki np. Chełkowski albo Kondratowicz lecący w Poznaniu 1.35 to nieogarniające leszcze?<br><hr>Ubot<br>
Komentatorzy napisał(a):Carl Foggarty powiedzial ostatnio ze jezeli ktos uzywa TC na drodze (nie na torze) to jest f***ing idiot,
a facet chyba wie co mowi ;)<br><hr>Dominiknofear<br>
Komentatorzy napisał(a):Łe? Ale co gość chciał przez to konkretnie powiedzieć? Uzasadnił jakoś?<br><hr>Pytajnik<br>
Dobra, chyba już wiem. Faktycznie trzeba być idiotą żeby nie nauczyć się dozować gazu we własnym moto.<br><hr>Pyt.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 06:04

Komentatorzy napisał(a):Widzę że dużo to fanów Hondy, a jeszcze więcej motocyklistów niemających pojęcia o zapierdalaniu po torze. Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę. Jak chcesz litra na ulicę to stara dobra 954 w zupełności ci wystarczy. Jak chcesz używać litra do tego do czego jest stworzony - czyli do napieprzania na torze to sory Chłopaki ale nie usiłujcie nam wmówić że motocykl z elektroniką jest gorszy od parchatej, golutkiej Hondy. Owszem zawodnicy do wykręcenia jednego szybkiego kółka nie potrzebują kontroli trakcji ale już w czasie wyścigu każdy z nich powie że TC oszczędza opony i się diabelsko przydaje :)
Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu :)<br><hr>doktorek<br>
Komentatorzy napisał(a):Większość komentarzy jest chyba ogólnie o elektronice, a tak poza tym może w ogóle zsiądźmy z motocykli, niech się komputery ścigają.<br><hr>Radio<br>
No własnie problem w tym że wiekszosc uczestników dyskusji nigdy nie jezdziła motocyklem (i szybko pewnie nie pojezdzi) z kontrola trakcji i nie ma pojecia jak to dziala, po co to jest, jak z tego korzystać i co w rezultacie to daje. Gdyby bylo inaczej nie wylewaliby tutaj swoich żali i frustracji z powodu braku kontroli trakcji we własnej zajeżdżonej 929. To takie normalne w Polsce - mądrzyc sie na tematy o których nie ma sie pojęcia.<br><hr>Dyzio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 08:29

Komentatorzy napisał(a):Ale smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce. <br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.<br><hr>m4ci3k<br>
Komentatorzy napisał(a):no bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow:
FIM Superstock 1000 zwyciezcy:
2008 - Ducati 1098R
2009- Ducati 1098R
2010 - BMW S1000RR
2011 - Ducati 1098R

Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000
klasyfikacje generalne 2011:
WMMP Superbike:
1 Andy Meklau 146

WMMP Superstock 1000:
1 Andy Meklau 172

PP Rookie 1000:
1 Przemek Janik 105 - tez suzuki.

Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
<br><hr>NieMamNicka<br>
daj sobie spokój-fani niemieckiej technologii tego nie załapią<br><hr>jo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 10:18

Komentatorzy napisał(a):Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes<br>
Kup sobie 15-letniego sprzęta na gaźnikach i nim śmigaj ze świadomością że kupiłeś spartańskie g..... Pewnie w domu telewizor też masz czarno biały<br><hr>zenek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 11:58

Komentatorzy napisał(a):Widzę że dużo to fanów Hondy, a jeszcze więcej motocyklistów niemających pojęcia o zapierdalaniu po torze. Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę. Jak chcesz litra na ulicę to stara dobra 954 w zupełności ci wystarczy. Jak chcesz używać litra do tego do czego jest stworzony - czyli do napieprzania na torze to sory Chłopaki ale nie usiłujcie nam wmówić że motocykl z elektroniką jest gorszy od parchatej, golutkiej Hondy. Owszem zawodnicy do wykręcenia jednego szybkiego kółka nie potrzebują kontroli trakcji ale już w czasie wyścigu każdy z nich powie że TC oszczędza opony i się diabelsko przydaje :)
Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu :)<br><hr>doktorek<br>
Komentatorzy napisał(a):Większość komentarzy jest chyba ogólnie o elektronice, a tak poza tym może w ogóle zsiądźmy z motocykli, niech się komputery ścigają.<br><hr>Radio<br>
Komentatorzy napisał(a):No własnie problem w tym że wiekszosc uczestników dyskusji nigdy nie jezdziła motocyklem (i szybko pewnie nie pojezdzi) z kontrola trakcji i nie ma pojecia jak to dziala, po co to jest, jak z tego korzystać i co w rezultacie to daje. Gdyby bylo inaczej nie wylewaliby tutaj swoich żali i frustracji z powodu braku kontroli trakcji we własnej zajeżdżonej 929. To takie normalne w Polsce - mądrzyc sie na tematy o których nie ma sie pojęcia.<br><hr>Dyzio<br>
No to opowiedz co to właściwie daje na drodze (bo o torze i tak nie mam pojęcia).<br><hr>Rybex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 14:30

Czyli co .CBRka z 2012 nadaje się na pierwsze moto spokojnie.<br><hr>bynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 17:38

Komentatorzy napisał(a):Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes<br>
Komentatorzy napisał(a):hehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):W dzisiejszych czasach nie da się robić lepszych maszyn bez elektroniki, elektronika jest niezbędna aby dana maszyna sama w sobie była bardziej wydajna i osiągała lepsze wyniki i rezultaty. Elektronika sprzyja maszynie a nie ją osłabia. Pociąga to do obowiązku lepszego serwisowania i droższego w kosztach ale to już inny czynnik.<br><hr>Achilles<br>
Komentatorzy napisał(a):Ależ da się - lepsze są te bez elektroniki, chyba że ktoś jest masochistą i uwielbia szarpać się ze sprzętem. Zobacz jak się j*bie elektronika w Multistradzie. Tego moto chwilami nie da się używać.<br><hr>Rura<br>
co ty pitolisz człowieku - masz Multistardę w stajni że piszesz takie bzdury?<br><hr>Klausini Ducatini
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 17:51

Komentatorzy napisał(a):Im mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..<br><hr>pes<br>
Komentatorzy napisał(a):hehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):W dzisiejszych czasach nie da się robić lepszych maszyn bez elektroniki, elektronika jest niezbędna aby dana maszyna sama w sobie była bardziej wydajna i osiągała lepsze wyniki i rezultaty. Elektronika sprzyja maszynie a nie ją osłabia. Pociąga to do obowiązku lepszego serwisowania i droższego w kosztach ale to już inny czynnik.<br><hr>Achilles<br>
Komentatorzy napisał(a):Ależ da się - lepsze są te bez elektroniki, chyba że ktoś jest masochistą i uwielbia szarpać się ze sprzętem. Zobacz jak się j*bie elektronika w Multistradzie. Tego moto chwilami nie da się używać.<br><hr>Rura<br>
Komentatorzy napisał(a):co ty pitolisz człowieku - masz Multistardę w stajni że piszesz takie bzdury?<br><hr>Klausini Ducatini<br>
Na szczęście nie. Wywaliłem ją z mojej listy za j*biącą się elektronikę.<br><hr>Rura
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 20:03

(doktorek Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę) że co takiego ???? ja swoją zx 10r 04 jade wszędzie deszcz niska temperatura tylko snieg mnie zatrzymuje zimą wkurza mnie takie gadanie wez lepiej nie udzielaj sie w komentarzach bo przeczyta to jakiś łepek i sie zniechęci nie słuchajcie go mało laty a co do tej Hondy fajna ale te zegary nie pasują do łagodnego charakteru Bladego<br><hr>gogreen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 20:20

Do BMW S1000RR niestety nadal dzieli bladego droga mleczna! Szkoda polenizować bo bronić bladego bedą tylko jego wierni fani... nie życze wam konfrontacji czy na torze czy na drodze własnie z S1000RR, bo se wstydu narobicie.<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 20:46

BMW S1000RR ZAWSZE JEST NAJLEPSZY ,, BO JEST SUPER I MA MOC ,, A JAPOŃSKIE SA SYF <br><hr>BENEK BMW
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 22:38

Ciekawe, czy też będzie tak piła olej :-)<br><hr>CBR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2011, 09:26

Komentatorzy napisał(a):BMW S1000RR ZAWSZE JEST NAJLEPSZY ,, BO JEST SUPER I MA MOC ,, A JAPOŃSKIE SA SYF <br><hr>BENEK BMW <br>
Może nie syf, ale fakt że bmw chyba zbyt wysoko zawiesiło poprzeczke. Japończycy zbagatelizowali sprawe, no i niestety poniosa za to kare. Zreszta już poniesli, od roku 2010 bmw s1000rr jest liderem w swojej klasie, wygrał wszystkie testy porównawcze, masterbike 2010 (2011- też pewnie wygra) wygrało w stockach 1000.. Jedyny producent który chciał powalczyc z bmw było Kawasaki. <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 07:17

Jeździłem BMką i się jej pozbyłem. Moc super, kontrola trakcji super - ceny części - bardzo super wysokie.
Dodajcie do tego, że gear assistent (nie mylić z quick shifter) psuje się raz w sezonie - 1800 PLN, tarcze hamulcowe krzywia się w wielu motocyklach po drugim wyjeździe na tor. Silniki w dalszym ciągu jeszcze wybuchają...
Jeśli nie przygotowujesz moto do wyścigów, a jedziesz na tor sobie polatać, to S1000RR nie ma przewagi na innymi litrami.
W następnym roku ZX10R zje S1000rr na śniadanie w wyścigach Superstosckowych.<br><hr>Danny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr