Zobacz wątek - Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3
NAS Analytics TAG

Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problemy z odpaleniem Honda Cbr 600 F3

Postprzez bart69as » 18/11/2009, 22:56

Witam wszystkich. Mam taki problem ostatnio mialem slizg moja honda i nie moglem odpalic. Kupilem nowy aku nowe swiece i nic. zawiozlem go do mechanika i jakos odpalal. Ale po kilku dniach jak jechalem to skonczylo mi sie paliwo i zatargalem go do garazu. po kilku dniach dolalem paliwa. probowalem ja odpalic i nic. swiece sie zalaly aku sie rozladowal, wiec wyczyscilem swiece i naladowalem aku i nic, kreci kreci czasami strzeli cos z rury i nic wiecej. Po dalszych czynnosciach ktore wykonuje zawsze zalewaja sie swiece i rozladowuje sie aku. i tak w kolko bez przerwy. Ma ktos jakis pomysl. Z gory dziekuje. Pozdrooo
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Przemo_rene » 18/11/2009, 23:32

spóść paliwo z gaźników a jak nie umiesz to wypal je jak jednak odpali na kraniku w pozycji OFF. najpierw jednak porządnie całąnoc podładuj aku (przecież nowe jest to musi trzymać!) chyba że masz gdzieś przebicie. Wyczyść świece i odpalaj kręcąc manetką. Sprawdź czy gdzieś się także jakaś masa nie obluzowała. Sprawdź czy masz paliwo w filtrze powietrza (w airboxie). Problem pewnie leży w gaźnikach ale to może pomoże.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez bart69as » 18/11/2009, 23:40

Dzieki serdeczne. Mam problem z gaznikiem bo jeszcze jak odpalal to mial nierowne obroty i to byla przyczyna gaznikow. ale niedokonca rozumiem jak spuscic to paliwo z gaznikow... dla mnie mechanika motocyklowa to czarna magia, a nie ukrywam ze chcialby zrobic to sam bo znowu oddawac motor do serwisu to koszt;/
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzesiek-88 » 19/11/2009, 09:09

W dekielkach komor plywakowych masz takie srubki odkrecasz je i paliwo zlatuje. Ja bym jeszcze zobaczyl czy wogole na swiecach jest iskra. Pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez bart69as » 19/11/2009, 10:39

Aha. Dodam jeszcze ze kreci kreci, jak dodaje lekko gazu to tak jakby chcial odpalic ale jakby czyms sie dlawil, cos wypluwal, takie sprawia wrazenie.
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 19/11/2009, 11:18

spróbuj go odpalić na kraniku OFF. Ale wcześniej niech się "wysuszy". Świece jak możesz to wykręć, wyczyść, suszarką potraktuj. Aku mocno naładowany i odpalaj bez świateł ani innych prądozjadaczy.

Kręć manetą. Jak już załapie to utrzymuj dodawaniem gazu obroty powyżej jałowych (tak 2-5tyś) i przełącz kranik na ON. Nie pozwól by zgasł. A jak zgaśnie to koniecznie odczekaj. Nie kręc od razu bo zalejesz. Jak po tym nie pomoże to jebnij to w kąt, kup 3 piwa i zrób to samo jutro. Jak wtedy jeszcze nie to albo weź go gdzieś zawieź by to zrobiłi albo zazimuj go i na wiosnę zrób.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Grzesiek-88 » 19/11/2009, 12:43

Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie. Jezeli bardzo sa mokre to moze zwiesil sie ktorys plywak i go przylewa pzdr. Jezeli nie zapali po tym co kolega wyzej napisal a iskra jest to zrozbiez gazniki i zobacz co tam sie dzieje. Pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez bart69as » 19/11/2009, 13:37

Panowie: wykrecilem swiece wysuszylem naladowalem aku na ful i nic. iskry sa na swiecach. A powiedzcie mi skad spuscic to paliwo. pod bakiem jak rozumiem sa te gazniki, odkrecilem ta klape od tych gaznikow i pierwszy byl filtr a pod filtrem 4 komory. jak w takiej sytylacji odpalac na ssaniu czy bez? jak odpalam na ssaniu to kreci kreci coc strzeli z rury i na tym sie konczy. a jak odpalam bez ssania to az sie prosi zeby dodac gazu, na ssaniu z reszta tez. Pozrdooooooo
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez bart69as » 19/11/2009, 13:43

Aha jeszcze jedno jak odkrecilem ten zbiornik gdzie jest ten filtr i te 4 komory to nie ma tak ani kropli paliwa.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez bart69as » 19/11/2009, 22:00

Czy jesli powinno byc tam paliwo a go nie ma to czy moze pomoze to jak bym je tam wlal??
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzesiek-88 » 19/11/2009, 22:33

Bo tam paliwa nie ma byc od tak ze sobie jest hehe. Nie patrz od gory tylko od dolu tam masz komory plywakowe i tam powinno byc paliwo. A swiece byly bardzo mokre??
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez bart69as » 19/11/2009, 23:49

jak spojrze od dolu to widac tylko przewody wystajace i nic wiecej. swiece mimo to ze jak pokrece kilkanascie razy to nie sa az tak mokre, ostatnio jak wyjalem swiece i byly troche mokre to i tak mialy iskre. wiec wydaje mi sie ze to nie sa swiece, wydawalo by mi sie raczej ze cos z tym paliwe ze albo gdzies nie dochodzi albo sie gdzies zatkalo.
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Pisiu » 20/11/2009, 10:05

A pompa paliwa działa? ;]
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Przemo_rene » 20/11/2009, 11:07

hm...z rozrząd się Tobie nie przestawił od luźnego łańcuszka? Bo wtedy może kompresji nie trzyma od zaworów nie zamykanych wtedy kiedy trzeba?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez bart69as » 20/11/2009, 11:39

Łancuch jest nowka. wypilem wczoraj te trzy piwa i biore sie od rana za robote. Wole Tobie postawic te piwo jak mi powiesz jak spuscic to paliwko z komory plywakowej.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzybu » 20/11/2009, 14:28

Wal z tymi świecami nad gazówke. Połóż na palniku w domu - tak, żeby były elektrodą nad ogniem i trzymaj je tak z 5 minut. Potem oczyść z osadu jak ostygnom i sprawdź przerwę. Ale jak już się zabrałeś za te gaźniki to to dokończ.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez bart69as » 20/11/2009, 14:41

No wlasnie zabralem sie za te gaziki ale nie wiem co z nimi zrobic. Po tym jak skonczylo mi sie paliwp i dolalem po kilku dniach to juz nie chcial odpalic. Wiec albo nie dochodzi gdzies to paliwo albo sie zatkalo.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzybu » 20/11/2009, 16:25

to nie może być wina braku paliwa bo jak mówisz świece są mokre. Zrób ze świecami jak mówiłem i spróbuj podłączyć mocniejszy aku. Może być z auta na kable do twojego aku. I kręć.
Mam nadzieje, że fajek nie pozamieniałeś miejscami... ;/
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez bart69as » 20/11/2009, 17:07

Swiece wysuszylem i nie sa makre, nawet wtedy jak chwile pokrece to sie nie zalewaja sie bardzo mocno a nawet gdy sie troche zaleja to itak jest iskra. a aku jest nowy wiec powinien byc ok.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzybu » 20/11/2009, 17:32

a jaka ta iskra jest? Mocna, niebiesko-żółta/biała, czy taka cieńka jak w zapalniczce i niebieska?

Mimo wszystko, jak złożysz gaźniki itd to zrób jak Ci mówię. Czasem prądy są na zewnątrz, bo rozrusznik bez świec nie ma takiego obciążenia (nie ma kompresji) i nie pobiera tyle prądu a jak składasz moto do kupy to iskra ginie. Nawet jak starter zdrowo kręci.

Jak kręcisz na zimno to nie ruszaj gazu - daj tylko ssanie naa maksa i nic więcej.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości




na gr