Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
hehe po 1 to na moc nie patrz bo to są sprzety w których i tak nie ogarniesz mocy przez kilka sezonów uwierz,
oddawanie mocy podobnie, oba to hard enduro wiec moc oddają podobnie, ale wystarczy sie pobawic regulacją gaźnika, czy zmiana przełozen i masz całkiem inne wrażenia z jazdy. wiec tutaj też nie liczy sie co potrafi sprzęt, tylko co potrafisz z niego wydusić.
wg mnie łatwiej sie serwisuje KTMa, co do cen zalezy, niektóre rzeczy są tansze do WR niektóre tansze do KTMa, tak czy siak mniej wiecej utrzymanie wychidzi podobne.
masz WRF i WR R, WR R to uliczne moto, cos pokroju yamahy DT tylko że w 4T, WR F to hard enduro.
oddawanie mocy podobnie, oba to hard enduro wiec moc oddają podobnie, ale wystarczy sie pobawic regulacją gaźnika, czy zmiana przełozen i masz całkiem inne wrażenia z jazdy. wiec tutaj też nie liczy sie co potrafi sprzęt, tylko co potrafisz z niego wydusić.
wg mnie łatwiej sie serwisuje KTMa, co do cen zalezy, niektóre rzeczy są tansze do WR niektóre tansze do KTMa, tak czy siak mniej wiecej utrzymanie wychidzi podobne.
masz WRF i WR R, WR R to uliczne moto, cos pokroju yamahy DT tylko że w 4T, WR F to hard enduro.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w to że nie ogarne przez kilka sezonów to wierze , na co dzień jeżdżę dt 125 dzisiaj miałem okazje się przejechać wr 450 i tego się nie spodziewałem, dodam trochę gazu i to jade bokiem i jeszcze strach czy nie poderwie przedniego koła. Jak bym ruszał nią tak jak swoją dt to bym za każdym razem na plecach leżał
a co do wersji to są one w każdej pojemności ?
Ile to biegów ? (powyżej 3 nie wrzucałem )
a co do wersji to są one w każdej pojemności ?
Ile to biegów ? (powyżej 3 nie wrzucałem )
Yamaha WR 450 2004
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
smar do łancucha najelpej w spreju, i powiem Ci tak obojętne jaki kupujesz, kupuj jak najtasze i smaruj, mozna kupic super hiper smar za 80 zł moze i jest on troche lepszy i mniej sie wypłukuje, ale wraz wlecisz w kilka kałuż i go nie ma wiec lepiej kupic tanszy i częsciej smarowac niz drozszy i go oszczedzać
musicman - mi sie zdaje że nie ma WR R 450 ale moge sie mylic, na pewno jest 250tka, skrzynie 6 biegowe ;P WR R of WR F mozna poznac z kilometra to dwa całkiem rózne motocykle
musicman - mi sie zdaje że nie ma WR R 450 ale moge sie mylic, na pewno jest 250tka, skrzynie 6 biegowe ;P WR R of WR F mozna poznac z kilometra to dwa całkiem rózne motocykle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
http://allegro.pl/zawor-wydechowy-ktm-s ... 63120.html
Zawór od 2007 podejdzie do 2004?
Zawór od 2007 podejdzie do 2004?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
odkręcasz od spodu 1 srubke, i wyciągasz do tyłu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No właśnie numer się różni jedna cyfra a na schemacie dokładnie tak samo wygląda.
Sprawa taka ze tu za wałek i klapkę mam 200zl a w serwisie 400 za klapkę i 150 za wałek
Sprawa taka ze tu za wałek i klapkę mam 200zl a w serwisie 400 za klapkę i 150 za wałek
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Witam, mam takie pytanie, czy jest sens samemu sobie "wykopać" hopkę? ;> I jak bym miał to sobie poszykować, żeby było w porządku? Wiem, że na dr350 za dużo nie polatam w powietrzu, ale coś tam można sobie pokombinować.
Dodam, że jakie kolwiek tory i tp są bardzo daleko, a dr nie ma sensu ciągnąć na przyczepce kawał drogi na tor, bo za bardzo sobie tam chyba nie poradzi.
Pozdro.
Dodam, że jakie kolwiek tory i tp są bardzo daleko, a dr nie ma sensu ciągnąć na przyczepce kawał drogi na tor, bo za bardzo sobie tam chyba nie poradzi.
Pozdro.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
hehe bawic sie mozna problemu nie ma, aby tobie to frajde sprawiało.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak poddaje, ale cylinder jest duzo sztywniejszy i nie ulega deformacji. w głowicy wystarczy np jedną srube/nakrętke dociągnąc a reszte bez dokręcania i juz głowica moze byc powichrowana, ona tak na prawde ciągle pracuje i przy dokręcaniu np nie mozna jej za mocno dokręcac, tylko stopniowo. temperatury i rózne czynniki ją odkształcają. cylinder trudno odkształcic w tą strone. wiec cylinder bardzo rzadko wymaga czegos takiego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam co ile zmieniać olej w yamaha wr250r na jaki i jak to zrobić. Co ile mam czyścić filtr powietrza, jak to najlepiej zrobić? Oprócz tego to łańcuch smaruje, co jeszcze doradzacie?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
-
barto0122 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
- Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów
masz ksiązke serwisową i jej sie trzymaj, tam jest wszystko opisane, za duzo wymieniac co i kiedy robic.
w skrócie olej co jakies 20 mth, ale zalezy od jazdy
filtr powietrza czyscic wg potrzeby czasami 2X na wyjazd, czasami co 10 wyjazdów. jak zrobic - uzyj opcji szukaj w skrócie - ciepła woda z mydłem /detregentem, pierzesz, suszysz i nasączasz. ewentualnie kup sobie zestaw płynów do mycia.
łancuch tez w zaleznosci od potrzeby i stosowanego smaru, najlepiej zawsze psiknąc jest po myciu i potem zaleznie od suchosci łancucha. płyn hamulcopwy chłodniczy raz w roku warto ale to takie mocne dbanie. bo i co 3 lata mozna wymienic
w skrócie olej co jakies 20 mth, ale zalezy od jazdy
filtr powietrza czyscic wg potrzeby czasami 2X na wyjazd, czasami co 10 wyjazdów. jak zrobic - uzyj opcji szukaj w skrócie - ciepła woda z mydłem /detregentem, pierzesz, suszysz i nasączasz. ewentualnie kup sobie zestaw płynów do mycia.
łancuch tez w zaleznosci od potrzeby i stosowanego smaru, najlepiej zawsze psiknąc jest po myciu i potem zaleznie od suchosci łancucha. płyn hamulcopwy chłodniczy raz w roku warto ale to takie mocne dbanie. bo i co 3 lata mozna wymienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości