Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez lc4 600 » 30/10/2014, 07:33

henio ... kris - tuleja czy zeliwooo ;) dobry wybor ... haha tulejaa tulejaa panowie dlatego trzeba by byloo zwiekszyc troche mieszankeee ale pytanie o ile zwiekszyc ??
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35


Postprzez henio12323 » 30/10/2014, 10:45

hehe ja kombinowałem i lałem ile sie dało, ale tak aby nie zarzucało szybko swiec, 1:25 nawet lałem ;D próbuj 1:30 moze za duzo dajesz oleju i nie przepala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez KawasakiRacing » 30/10/2014, 11:54

czyli 100ml na 4litry?
a jak bede lal tak jak leje tzn 100ml na 5litrów to przyniesie to jakieś koszty? :)
KawasakiRacing
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/10/2014, 09:14

Postprzez henio12323 » 30/10/2014, 15:06

duzo zalezy tez od gaźnika, jakosci oleju i np tego jak sie jeździ. ja jestem zdania że do amatorki lepiej lać za duzo niz za mało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 2/11/2014, 17:09

Uszczelkę pod głowicę przed nałożeniem wypada czymś nasmarować czy zasilikonować? Po zdjęciu starej zauważyłem ślady jakby właśnie silikonu na powierzchni zewnętrznej cylindra. Od razu chciałbym spytać jak to wyczyścić, bo papierem sciernym troche sie boje :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 2/11/2014, 18:27

Jeśli masz wyjęty cylinder to możesz to przejechać papierem ściernym na szkle, są zmywacze do silikonu, uszczelki się niczym nie smaruje.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 2/11/2014, 22:46

A więc zmywacz, dzięks
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez GTTT » 3/11/2014, 22:39

Jeszcze tylko drobinek piasku pozbyć się z cylindra i mozna składać. Myślicie, ze tłok go wytrze? Dosłownie kilka ziaren, spróbuje się ich pozbyć tylko nie chciałbym musieć ściągać cylindra i tłoka
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 4/11/2014, 17:17

w ogóle piachu ma nie być. tłok w dół do tego ścierka w rozpuszczalniku i wycieraj aż nie będzie, potem tylko kilka kropli oleju rozsmarować na cylindrze i gotowe. Sprawdzałeś krzywość głowicy?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 5/11/2014, 23:14

Zrobiłem tak jak napisałeś. Krzywości na szkle nie zauważyłem (zmieniłem głowicę) zmieniłem uszczelkę, motor nie ma wycieków jak przedtem jednak po rozgrzaniu i zgaszeniu przez chwile było słychać, że w chłodnicy się zagotowało. Jutro zrobię większy odcinek i sprawdzę czy wszystko ok. Jednak mam problem z wyregulowaniem gaźnika, moto gaśnie bez ssania, na ciepłym i zimnym silniku (na ciepłym trochę lepiej) Czasami wkręca się na obroty, ale jakby nie dodawało mu to mocy. Ma takie "pauzy" w dociskaniu manetki. Myślę, żeby w tym momencie oddać Yamahę do jakiegoś nie drogiego warsztatu w celu ustawienia poprawnej pracy silnika
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez fredi143022 » 6/11/2014, 08:13

Czy ktoś się orientuje przy jakiej ilości paliwa i oleju zaczynają świecić kontrolki ? Bo się zastanawiam czy moto tyle pali i co za tym idzie zużywa dużo oleju czy po prostu kontrolki zaczynają wcześnie świecić .
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 6/11/2014, 10:39

fredi - u mnie nigdy sie nie palÄ… ;) na logike.. pisz co to za moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 6/11/2014, 14:59

hm cre z cylindrem pseudo 90
A jeszcze takie pytanko . Po pierwsze czy to normalne ze chlodnica po godzinie w sumie dosc wolnej i technicznej jazdy ale z dosc spora iloscia gazu jest bardzo goraca ? Prawie nie dalo jej sie dotknac a po drugie czy to zle ze jak odkrecilem korek od chlodnicy zaraz po jezdzie wydobyl sie z niej taki syk jakby powietrze ulecialo ?
Orientuje sie ktos gdzie moge znalesc serwisowke do hm cre baja 2010 ?
Jak sprawdzić ilość płynu chłodniczego ? Kiedy jest za mało a kiedy za dużo ?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez GTTT » 6/11/2014, 21:04

I znów ja :( DT 125 r. Yamaszka się gotowała, wywalało wode wężykiem chłodziwa, który jest na głowicy bądź zbiorniczkiem wyrównawczym (nie miałem na nim oryginalnego korka) Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, głowicę na inną w dobrym stanie i kupiłem oryginalny korek do zbiorniczka. Dziś jednak po dłuższej jeździe moto znów się zagotował i wypadł wężyk, jednak teraz stało się to o wiele później i po zupełnie innej jeździe. W garażu założyłem opaski na wężyk chłodziwa (ten na głowicy) i dolałem wody do chłodnicy, która od razu poleciała z węzyka dwoma stronami tak jakby opaski ją napychały na zewnątrz, po zdjęciu ich nie było przecieku. Dodam, że mam poluzowany "wypust" ten, który jest wyżej na głowicy z którego idzie wyżej wspomniany wężyk, nie miałem czym go dokręcić i z niego też delikatnie kapało. Mogę dodać jeszcze, ze podczas demontażu elementów z głowicy do nowej, wydawało się iż wypadł z niej czarny, malutki wałeczek, wielkości igły, jednak nie doszliśmy z kolegą czy mógł on pochodzić z głowicy. przepraszam za liczne powtórzenia. Może ktoś jest w stanie pomóc ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 6/11/2014, 21:56

Fredi syknięcie jest normalne, jeśli w ogóle potrafisz utrzymać chłodnice to znaczy że jest jeszcze zimna :D , z serwisówką jest problem bo nietypowy motocykl.
GTTT jeśli masz nieustawiony gaźnik(lub brudny) może się tak dziać że się po prostu przegrzewa. Nie rozumiem zdania "W garażu założyłem opaski na wężyk chłodziwa (ten na głowicy) i dolałem wody do chłodnicy, która od razu poleciała z węzyka dwoma stronami tak jakby opaski ją napychały na zewnątrz" Opaski muszą być i muszą być skręcone (tam występuje ciśnienie rzędu 1atm) i może Ci po prostu brakło wody podczas jazdy?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 6/11/2014, 22:04

Przez nieustawiony gaźnik by się przegrzewał moto? Jak go kupiłem, nie było żadnych opasek zaciskowych na tym wężyku przepływowym u góry głowicy i wszystko było dobrze. Użyłem ich dopiero wczoraj po tym jak wężyk się osunął. Dolałem wody do chłodnicy by uzupełnić stan po czym automatycznie zaczęła ona z owego wężyka uciekać. usunąłem je i było lepiej, wiem, to brzmi jak paradoks :( Może to wina uszczelki, wydałem na nią zaledwie 25zł ps. płyn (woda) był uzupełniony przed jazdą. Używam wody, bo szkoda płynu póki Yamaszka cierpi na taką dolegliwość
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 6/11/2014, 22:34

tak, jak ma za ubogo to przegrzewa silnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 8/11/2014, 10:04

Henio, ale czego za ubogo? jeśli chodzi o płyn to pisałem, że miał pełno. Póki co zamieniłem plastikowy wężyk na przewód paliwowy do samochodu i zacisnąłem opaskami i docisnąłem śrubę z której wychodzi jeden koniec węża, zobaczymy po rajdach, oby się nic nie działo
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 8/11/2014, 10:46

pisałem odnosnie gaźnika, za ubogo paliwa, - za duzo powietrza. wtedy moze sie przegrzewać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 9/11/2014, 13:30

Jak spuścic płyn z chłodnicy ? Czy to normalne że chłodnica w środku ma taki brązowo-pomaramczowy kolor ? Czy przed wymiana płynu powinno się umyć chłodnice ?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê