Dylemat.. A2 czy A?
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
dzieki Invi ;P na szczeście dobrych WSeK juz jak na lekarstwo;) wiec jest szansa ze sie wstydu nie na jem;P. Co do 500to bez prawka to tak średnio;( posłucham forumowiczów czyli coś małego do nauki a jakmi sie spodoba to pełne A za rok tak chyba bedzie najrozsadniej. Tylko ceny czemu ta YZF tak duzo kosztuje:( tam sam plastik prawie jest;(
- Songoo
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/10/2014, 20:56
- Lokalizacja: Przysucha
Dużo kosztuje, bo się podoba dzieciakom Niby że prawie jak R6 xD
CBR125? 14KM, 127,3kg, 112,7km/h prędkości maksymalnej.
Zakład?
Devil 125 napisał(a):W dwie osoby to potwierdzam za mało mocy. Ale z tym że WSK objedzie CBR to poleciałeś haha
CBR125? 14KM, 127,3kg, 112,7km/h prędkości maksymalnej.
Zakład?
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Kolego drogi, jeśli czegoś nie wiesz to się nie spieraj
"Katalogowo" masz 14-15KM w WSK 175 w zależności od wersji, z tym że na kole, a nie na wale w przeciwieństwie do CBR. To raz.
Dwa już w serii jest te 15-16kg lżejsza od mini CBR.
Trzy, większość jeżdżących i dobrze utrzymanych, jest chociaż trochę usprawniona, bo oczywiście mówiąc dobra WSK, nie miałem na myśli zajeżdżonego egzemplarza z szopy A te egzemplarze mają 15-20KM, w ekstremalnych przypadkach więcej. W sumie były i silniki Formaero, sięgający 40KM, ale tego nie spotyka się na ulicy, więc łaskawie pominę.
To bardzo fajny sprzęt, właśnie do upokarzania dzieciaków na "sportowych" 125 No i w przeciwieństwie do ostrych jak dziadek w śpiączce 125 w 4t, mają dużo zabawniejszą charakterystykę silnika.
Zakładając oczywiście że akurat odpali
"Katalogowo" masz 14-15KM w WSK 175 w zależności od wersji, z tym że na kole, a nie na wale w przeciwieństwie do CBR. To raz.
Dwa już w serii jest te 15-16kg lżejsza od mini CBR.
Trzy, większość jeżdżących i dobrze utrzymanych, jest chociaż trochę usprawniona, bo oczywiście mówiąc dobra WSK, nie miałem na myśli zajeżdżonego egzemplarza z szopy A te egzemplarze mają 15-20KM, w ekstremalnych przypadkach więcej. W sumie były i silniki Formaero, sięgający 40KM, ale tego nie spotyka się na ulicy, więc łaskawie pominę.
To bardzo fajny sprzęt, właśnie do upokarzania dzieciaków na "sportowych" 125 No i w przeciwieństwie do ostrych jak dziadek w śpiączce 125 w 4t, mają dużo zabawniejszą charakterystykę silnika.
Zakładając oczywiście że akurat odpali
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Spokuj prosze!!;)
W takim razie co powiecie na NSRke ? wiekszość na olx czy allegro maja przelatane kolo 30tys. Przy takim przebiegu wszyscy gadaja, że silnik jest do remontu. Z jakiej przyczyny? Wiem jak działa silnik 2t i 4 t bardzo dobrze. Tłok i cylinder ulega zużyciu przy takim przebiegu? Pytam o NSR bo wydaje mi sie , że tego jest najwiecej i skoro CBR i YZF to zbyt słabe i zbyt drogie motorki to może dobrym pomysłem bdzie NSRka na szwedanie sie kolo domu i nauke jazdy a i jest juz czym troszke przycisnac co Wy na to?
W takim razie co powiecie na NSRke ? wiekszość na olx czy allegro maja przelatane kolo 30tys. Przy takim przebiegu wszyscy gadaja, że silnik jest do remontu. Z jakiej przyczyny? Wiem jak działa silnik 2t i 4 t bardzo dobrze. Tłok i cylinder ulega zużyciu przy takim przebiegu? Pytam o NSR bo wydaje mi sie , że tego jest najwiecej i skoro CBR i YZF to zbyt słabe i zbyt drogie motorki to może dobrym pomysłem bdzie NSRka na szwedanie sie kolo domu i nauke jazdy a i jest juz czym troszke przycisnac co Wy na to?
- Songoo
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/10/2014, 20:56
- Lokalizacja: Przysucha
Devil 125 napisał(a):W dwie osoby to potwierdzam za mało mocy. Ale z tym że WSK objedzie CBR to poleciałeś haha
Mialem kiedys mozliwosc rozmawiania z motocyklista ktory co roku z zona i tobolami przez 25 lat jechal na urlop w jedna strone 1800 km. Maszyna wyposazona w solnik o pojemosci 125 ccm.
Wiec jak to ma sie do tego, ze sie nieda albo za malo mocy ? A moze mi ktos wytlumaczy jak to jest w krajach III - go swiata ? Ci ktorzy jezdza przez Pamir raczej nie nazekaja na brak mocy, co najwyzej na zle drogi.
Sam kiedys jezdzilem do pracy 25 km w jedna strone MZ 125 w 4T z tego prawie polowa autostrada i jakos nie odwaze sie stwierdzic, ze brakowalo mi mocy, co najwyzej, ze jadac na max'a bardziej denerwowaly mnie wibracje.
W miescie do 50 km/h jest takie same jak w przecietnym aucie ktore rusza normalnie spod swiatel. Tak samo jest w CBR 125 R jest w zupelnosci wystarczajace nawet gdy jezdze nia w dwie osoby po miescie.
Tyle, ze ja cienko bolek jestem i wogole sie a jezdzie moturem nieznam.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Jeśli ktoś nie patrzy na osiągi tylko na to żeby dotrzeć do celu to ok. Ale jeśli ktoś oczekuje dynamiki i przy wjeżdzie pod górkę z dwoma osobami i tobołkami i nie daj boże pod wiatr to ta 125 zacznie puchnąć i zmiana biegów żeby podjechać. A w mieście to potwierdzam idealnie się nadaje 50 km/h osiągnąć to jest chwila .
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Devil 125 napisał(a):Jeśli ktoś nie patrzy na osiągi tylko na to żeby dotrzeć do celu.
Wez mnie nie rozsmieszaj z tymi osiagami !
JAk bym na to patrzyl to musialbym jezdzic Hajka o mocy 500 KM lub Tomahowk'iem Dorabiasz Ideologie do farmazonow i tyle. Nie kazdy z kazdych swiatel startuje z maksymalnym przyspieszeniem.
Dynamika jest pojeciem bardzo wzglednym. ktos kto gdzies jedzie i dysponujeprzecietnym pojazdem to zdaje sobie z tego sprawe, ze pod gorke bedzie musial zredukowac. Widzisz w tym Jakis Problem ?
Sprawdz sobie moze przy okazji ile motocykli w PL to R1, ile Fireblade'ow, ile Hayek czy temu podobnych - to promil wszystkiego.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Kwestia przeznaczenia, jak ktoś chce tylko tanie miejskie wozidło, to 125 jest w sam raz.
Co do jazdy w trasie, chyba bym się popłakał na 125, szczególnie jeśli nie byłby to zakręt za zakrętem. Raz w życiu musiałem przejechać 5km na chińskim 50 xD Do dziś mam traumę xD
Ale jeśli motocykle traktuje bardziej jak sport, rozrywkę czy coś to inne rzeczy mają znaczenie, ale moc i tak nie ma absolutnego priorytetu.
Co do jazdy w trasie, chyba bym się popłakał na 125, szczególnie jeśli nie byłby to zakręt za zakrętem. Raz w życiu musiałem przejechać 5km na chińskim 50 xD Do dziś mam traumę xD
Ale jeśli motocykle traktuje bardziej jak sport, rozrywkę czy coś to inne rzeczy mają znaczenie, ale moc i tak nie ma absolutnego priorytetu.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości