Kawasaki kmx 125 98r
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ile - nie wiem, jaki - 10W40 dowolny olej motocyklowy, im wiecej zapłacisz tym zazwyczaj bedzie lepszy, zalewac cos za wiecej niz 25-30 zł i juz bedzie ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dziena, jak na razie to zmieniłem aby napęd i klocki. Ta uszczelka jeszcze mi nie przyszła... Napisze zaraz do nich że sobię w uja lecą. A czy wie ktoś jak zdjąć blokadę z modułu? Na niemieckiej stronie po schemacie dowiedziałem się tyle że trzeba 2 kable przeciąć, ale potem to zmostkować, zaizolować czy niech sobie wisi? 

- Czy-bit
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 28/7/2014, 09:33
W końcu przyszła uszczelka, założyłem, ale dalej kopci :/ na krótkim dystansie (500m może więcej) wody z chłodnicy nie ubyło, potem jak zrobiłem z 5km to wody ubyło. Olej zmieniłem, ale przez szkiełko to taka kawa z mlekiem jest
- Czy-bit
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 28/7/2014, 09:33
a pompe regenerowałes ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Nie, bo mówiłem że najpierw chce zobaczyć jak z samą uszczelką będzie. Czyli jednak uszczelniacze na pompie poszły i dlatego kawa z mlekiem jest? Tylko dlaczego on tak kopci, na wolnych obrotach praktycznie wcale a jak dodam gazu to nie widzę co się za mną dzieje 

- Czy-bit
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 28/7/2014, 09:33
Jak kawa z mlekiem to uszczelniacz ( tak jak pisałem kup oryginał i lepiej jak by to zrobił mechanik), Co do kopcenia mieszankę lejesz 1:50 czyli 20ml oleju na 1l benzyny. Czy kopci Ci tylko na zimnym silniku czy na rozgrzanym też? W 2T to norma że na zimnym silniku lubi po kopcić.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
uszczelniacze i łozyska.... czytaj ze zrozumieniem i nie dopytuj sie setki razy o to samo. to że masz kawe w silniku to od razu mówiłem ci że to pompa i zadna uszczelka nie ma wpływu na to.
jak zdejmiesz pokrywe to zobacz czy wał nie ma luzów, mozesz też profilaktycznie wymienic uszczelnaicz na wale od razu. moze olej z silnika ssie, a cisnienie sie moze robic jak woda leci na silnik.
jednym słowem źle zaczałes prace, ale twoja decyzja - dalej tak czytaj ze zrozumieniem to pół motocykla wymienisz
jak zdejmiesz pokrywe to zobacz czy wał nie ma luzów, mozesz też profilaktycznie wymienic uszczelnaicz na wale od razu. moze olej z silnika ssie, a cisnienie sie moze robic jak woda leci na silnik.
jednym słowem źle zaczałes prace, ale twoja decyzja - dalej tak czytaj ze zrozumieniem to pół motocykla wymienisz

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra czyli mam zdjąć tą pokrywę co tam sprzęgło jest i wymienić uszczelniacze i łożyska tak? Czy cały silnik muszę rozpołowić? Wcześniej kawy nie było, był czarny, dopiero jak zmieniłem olej to to zauważyłem przez to szkiełko. W takim razie skoro jest możliwe że olej ssie to czym to może być spowodowane?
- Czy-bit
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 28/7/2014, 09:33
spusc olej, odkręc pokrywe sprzegła - prawą, nie rozpoławianie silnika tylko pokrywe. w pokrywie masz całą pompe wody, zdejmij pokrywke, zobacz w jaki sposób wyciąga sie cały wałek. od drugiej strony , pod wiatraczkiem bedziesz miał 1-2 uszczelniacze i łozysko, drugie łozysko jest w karterach, ( tak żeby wałek opierał sie na 2 łozyskach ) i wymieniasz te 2 uszczelniacze i 2 łozyska..
poruszaj wałem góra dół - zobacz czy nie ma luzu, jak ma no to silnik do remontu. jak nie ma to mozesz profilaktycznie wymienic uszczelniacz na wale bo przez niego moze dostawac sie olej do komory spalania.
wszystko napisałem wyżej, tylko bez wiedzy z twojej strony trzeba tłumaczyc jak dla dziecka ;P
poruszaj wałem góra dół - zobacz czy nie ma luzu, jak ma no to silnik do remontu. jak nie ma to mozesz profilaktycznie wymienic uszczelniacz na wale bo przez niego moze dostawac sie olej do komory spalania.
wszystko napisałem wyżej, tylko bez wiedzy z twojej strony trzeba tłumaczyc jak dla dziecka ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hehe ja w twoim wieku juz dawno silniki na stole miałem ;D wiec wiek nie wiele ma do znaczenia
no ale dobra w sumie nie kazdy musi sie na wszystkim znać ;D

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hee dobra już nie wiem, olej już jest czarny (był kawa z mlekiem pewnie dlatego że był swieży olej a teraz się przepracował) ale jednak z chłodnicy gdzieś mi trochę wody ubyło. Gdy rozkręcałem tą pokrywkę pompy wody to tamta uszczelka była nie bardzo, może tędy mi wycieka woda... nie wiem, jutro zaleje chłodnice postawie na kostce, odpale i zobacze czy woda wycieka na kostkę czy po prostu gdzieś indziej... A jak nie ogarne tego to oddam do mechanika bo już mnie coś łapie
Anyway, wiecie może dlaczego on zaczyna podrywać dopiero od 5-6k obrotów? Z dołu ma muła a potem już czuć jak go podrywa ale już bieg trzeba zmienić
ogólnie to też troche przy gaźniku kręciłem i mam takie pytanie, bez dodawania gazu jakie powinien mieć obroty? 1k jak w samochodzie czy więcej?

Anyway, wiecie może dlaczego on zaczyna podrywać dopiero od 5-6k obrotów? Z dołu ma muła a potem już czuć jak go podrywa ale już bieg trzeba zmienić

- Czy-bit
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 28/7/2014, 09:33
dlatego że to moze 2T i taka juz charakterystyka pracy, ewentualnie cos nie ustawione, chyba ze całkiem cyrk typu wywalony zawór wydechowy
na wolnych około 1500 obrotów, tak aby nie gasł ale w sumie chodził w miare nisko.

na wolnych około 1500 obrotów, tak aby nie gasł ale w sumie chodził w miare nisko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra pany sprawa wygląda tak : Kopci na zimnym, na ciepłym znacznie mniej. Wody z chłodnicy nie ubywa (tzn ubylo troszkę bo nalałem pod korek i pewnie nadmiar poszedł się ****) jedyne co mi zostało to ustawienie gaźnika bo za dużo paliwa dostaje. Dziękuje bardzo wszystkim za pomoc temat do zamknięcia 

- Czy-bit
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 28/7/2014, 09:33
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości