Zobacz wÄ…tek - Yamaha Dt 80 lc2 problem z odpaleniem itp
NAS Analytics TAG

Yamaha Dt 80 lc2 problem z odpaleniem itp

i inne małe pojemności
_________

Yamaha Dt 80 lc2 problem z odpaleniem itp

Postprzez Etnies94 » 8/8/2014, 15:23

Witam
od tygodnia czasu mam swój pierwszy motocykl - Yamaha Dt 80 , przez pierwsze dni wszystko było okej , śmigał pięknie aż wraz padł hamulec ręczny , wszystko oki , bo była mowa już przed zakupem , że są do wymiany , za dwa dni motocykl zaczął świrować odpalałem go i zostawiłem na chwile po kilku sekundach dostawał wielkich obrotów i wył strasznie o prócz tego śmigał okej

Wczoraj na skrzyżowaniach , przy redukcji biegów kilka razy zgasł i ciężko było go odpalić , dzisiaj w ogóle nie da sie go odpalić jedynie na "popych" i zaraz dostaje sie na potężne obroty ..

jaki może być problem ? z góry wam dziękuję za pomoc :)

do tego wcisła sie teraz kopa do samego dołu i nie chce odskoczyć .
Etnies94
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6/6/2014, 18:14


Postprzez SpeedyGonzales » 8/8/2014, 20:22

Żeby odblokować kopnik przetocz silnik na biegu. Skoro wskakuje na wysokie obroty to Ci nie odbija linka gazu. A z problemami z rozruchem zacznij od czyszczenia świecy i ustawienia przerwy.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez fablitto » 9/8/2014, 07:49

Siema. sprawdz kompresje bo być morze przepuszcza zimering i wtedy jak odpalisz to zasysa ślepe powietrze. ale czyszczenie filtra i gaznika nie zaszkodzi.
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez Kamool » 9/8/2014, 07:58

Gonzales

Po czym wnioskujesz, że nie odbija linka gazu skoro on nawet go nie dodaje.

Przedewszystkim:
-uszczelka pod głowicą
-Połączenia filtr-gaźnik-cylinder.
Kamool
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35

Postprzez kravter » 9/8/2014, 13:31

jak ma lewe powietrze przed gaznikiem to nie spowoduje wzrostu obrotow poniewaz od tego jest przepustnica ktora bedzie zamknieta, jak juz to polaczenie gaznik-cylinder, ale predzej linka mu sie zaciela i ma otwarta przepustnice
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez SpeedyGonzales » 9/8/2014, 17:50

Kamool napisał(a):Gonzales

Po czym wnioskujesz, że nie odbija linka gazu skoro on nawet go nie dodaje.

Przedewszystkim:
-uszczelka pod głowicą
-Połączenia filtr-gaźnik-cylinder.

Kolega wyżej wszystko wyjaśnił, ale rozwinę. Silnik da się odpalić (na popych) i od razu ma b. duże obroty. Gdyby to była nieszczelność na odcinku gaźnik - cylinder występowały by falowania obrotów. Gdy mi pękła uszczelka pod głowicą silnik nagle stracił moc i już nie dało się go odpalić, poza tym nie miał wogóle kompresji a tu silnik wysoko kręci. Mamy tu 2t, więc wysoko obciążoną świecę, powinien zacząć od tego:)
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Kamool » 9/8/2014, 18:01

Ups, nie doczytałem tego o kopce, zwracam honor :)

Co do obrotów. Miałem kiedyś peugeota XP6 (AM6) i tam miałem tak zjechaną uszczelkę, że płynu praktycznie nie było, więc nie dostawał się do komory spalania, więc moto palił, ale wchodził na obroty sam z siebie.
Kamool
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê