Motocykl Tylko i Wyłącznie Na Tor
			Posty: 26
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
jaroaro napisał(a): Pytanie ile chcesz przeznaczyć na motocykl.
Napisałem w pierwszym poście - 18 tysięcy
henio12323 napisał(a):250/300 bedzie gitara, a co do owiewek, szukaj modelarzy co Ci odbiją z laminatu eleganckie formy i zrobią ci ile chcesz kopii, darmo to nie kosztuje, ale masz dosyc pancerne owiewki, o praktycznie dowolnym kształcie bo spoko mozna modyfikacje powprowadzać. nawet jakbys zrobił 10 kompletów to mysle że potem bys mógł posprzedawac i biznes praktycnzie moze i by sie mógł zwrócic
Masz kontakt do kogoś takiego ?:)
Co do tej RS`ki to która lepsza? Ta po lifcie czy przed ?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
- Paluch93
 - Świeżak
 - Posty: 16
 - Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
 - Lokalizacja: Kraków
 
Przeoczyłem. Dodałeś że 18 tyś na sam motocykl, czyli przygotowanie na tor oddzielna kasa? Ja na Twoim miejscu kupiłbym RS 125, przejeździł jeden sezon na torze Radom lub Lublin i sprawdził czy to na pewno to co chcę robić. Potem można rozejrzeć się nad 600, zainwestować kasę i lecieć do Poznania. Na RS szybciej ogarniesz podstawy, szczególnie że Lublin i Radom to raczej tory kartingowe, gdzie 600 jeżdżą na jednym biegu.
				Triumph Street Triple
			- jaroaro
 - Bywalec
 - Posty: 758
 - Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
 - Lokalizacja: się biorą wszy
 
Paluch93 napisał(a):Tu pada pytanie, która RSka.. nie wiem o której mówicie.. które roczniki? To jest to co chcę robićJeden sezon na 125 nie za mało ?
Polecam tą w nowej budzie ale 2t jeszcze, ma już seryjnie stalowy oplot i radialny zacisk. Oprócz tego parę innych pierdół w których jest lepsza.
To zależy ile bd. jeździł, czy raz w tygodniu czy raz na trzy miesiace
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
			Suzuki SV650 S jest
- 
				

Sykopson - Stały bywalec
 - Posty: 1097
 - Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
 - Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
 
Moim zdaniem 2T na tor nie jest zbyt dobrym wyborem. Szczególnie mały tor.
4T jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.
Ninja 300 jest bardzo dobrym wyborem, owiewki kupisz u sąsiadów Czechów:
http://www.bikesplast.com/products/kawasaki lub http://www.grandysduo.com.pl/
Ważne aby układ jezdny był prosty i motocykl prawidłowo się prowadził.
Z czasem jak ogarniesz 300 i poczujesz braki mocy w zakrętach (oczywiście jeśli spodoba się Tobie zabawa na torze) zmienisz na 600.
Kawa ma tą zaletę że nie będzie aż tak kosztowna w utrzymaniu jak Aprilka albo coś innego z silnikiem 2T.
				4T jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.
Ninja 300 jest bardzo dobrym wyborem, owiewki kupisz u sąsiadów Czechów:
http://www.bikesplast.com/products/kawasaki lub http://www.grandysduo.com.pl/
Ważne aby układ jezdny był prosty i motocykl prawidłowo się prowadził.
Z czasem jak ogarniesz 300 i poczujesz braki mocy w zakrętach (oczywiście jeśli spodoba się Tobie zabawa na torze) zmienisz na 600.
Kawa ma tą zaletę że nie będzie aż tak kosztowna w utrzymaniu jak Aprilka albo coś innego z silnikiem 2T.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
			Posty: 26
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości