Zobacz wątek - Motocykl Tylko i Wyłącznie Na Tor
NAS Analytics TAG

Motocykl Tylko i Wyłącznie Na Tor

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Motocykl Tylko i Wyłącznie Na Tor

Postprzez Paluch93 » 4/8/2014, 17:53

Witam,

Od długiego już czasu zastanawiam się nad kupnem moto na tor, nie wiem niestety od czego się za to zabrać. Dużo opcji chodzi po mojej głowie - kupić normalny i przerobić ( duże koszta ), kupić jakiś po ślizgu, albo szukać już przystosowanego. Mam 21 lat, 173 cm wzrostu i 80kg, najbardziej byłbym skłonny kupić moto bez prawa do rejestracji, nie mam zamiaru jeździć po ulicy więc nie ma o dla mnie znaczenia. Decyzja taka z powodów osobistych i tutaj właśnie pojawiają się schody - sporo czasu temu najwięcej na ile bym sobie pozwolił to 250/300/500 na ulicę. Jednak myśląc o jeździe 100% tor zastanawiam się nad sportem 600. Myślałem też nad jakąś 250 ale to mija się z celem dlatego, że chcę kupić jedną maszynę i mieć do czasu aż opanuję ją w naprawdę dobrym stopniu (600 jest optymalne, przynajmniej tak mi się wydaje). Co myślicie o tym? Ciężko będzie mi ogarnąć taką moc? Co do mojego doświadczenia to głównie pojemności 250 turystyczne/crossy (nigdy nie jeździłem na torze sportem). Co do budżetu to myślę, że nie więcej jak 18 tysięcy na sam motocykl.

Na allegro jest kilka ofert już przygotowanych motocykli do jazdy, pozwolę sobie wkleić linka
(TO NIE REKLAMA)
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-r6-pilne-M4087075.html
http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-w-wersji ... 18376.html
http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr-f4i-spo ... 81645.html
Jak dla mnie to nie musi to być motocykl odpicowany, ponieważ ja przy nauce nie jednego szlifa zaliczę.
Co myślicie chociażby o tych przykładach co są do sprzedania? Warto kupować coś takiego?
Proszę o pomoc i opinie co do tych moich planów :)

Pozdrawiam Serdecznie :)
Kamil
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Krmtzzz » 4/8/2014, 18:06

Jakie tory zamierzasz odwiedzac ?
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Paluch93 » 4/8/2014, 18:40

Na sam początek - Lublin, Radom
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 4/8/2014, 21:03

lublin praktycznie nie istnieje :D

po 2 nie opłaca sie brac 600tki i ją kręcic az sie nauczysz, gwarantuje Ci że osiągniesz większy sukces kupując 250tke nauczyc sie na niej perfekcyjnie techniki i EWENTUALNIe potem przesiadka na większe moto. dlaczego ? na 600tce bedziesz bał sie odkręcac gazu, byle jakas 125tka NSRka bedzie cie jechała jak bedzie chciała. bo gnojek ma 125tce bedzie trzymał manete na maxa, i sie bawił tylko techniką, a ty bedziesz walczył o przetrwanie.

a byc moze po wprawieniu sie w 250tke./300tke nie bedziesz więcej ptorzebował tory w polsce są zazwyczaj małe, i mniejsze moto pozwala na duzo więcej po co czasami miliony koni pod tyłkiem jak wykorzystasz tylko mały % ich.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krmtzzz » 4/8/2014, 21:15

Jak na lublin/radom (lublin bd istnial prawdopodobnie do wrzesnia) to 250tke poszukaj. Nie ma sensu 600 zwlaszcza ze nie jezdziles jeszcze takim moto. 250tka na taki tor w zupelnosci wystarcza by nauczyc sie tachniki i objezdzac wieksze sprzety. Na lublinie moc Ci sie moze tylko przydac na wyjsciu z jednego luku gdzie na chwile sie przyspiesza...
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Paluch93 » 4/8/2014, 21:23

No to znów do góry nogami wszystko, jaką 250 polecacie na tor ?;)
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez andy7 » 4/8/2014, 22:05

Na torze kartingowym takim jak Lublin czy Radom, 250 - ka poobjezdzasz 600 - ty, o ile bedziesz dysponowal Technika, a ta trzeba sobie wyrobic. Mniejszy sprzet jest poreczniejszy.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Paluch93 » 4/8/2014, 22:11

A co będzie jak będę chciał obrócić na Poznań? Ta 250 jedynie chyba to na zakrętach będzie wojować :p Co myślicie o Ninji 300 lub 250 ? Która lepsza?

@@

http://otomoto.pl/kawasaki-zx-300-ninja ... 78635.html

Warto ? Tak czy siak plastiki do wymiany na torowe
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez lagiboy » 4/8/2014, 22:37

wygląda jak typowa gleba na lewym łuku przy hamowaniu... cała czacha przestawiona, podnóżek od lewej razem z dźwignią poszły się paść, aż dziwne że kierunek z tyłu się ostał po lewej. trzeba to jechać obejrzeć na zdjęciach widać tylko że strzelona od lewej, jak mocno tego nie wiadomo, ale raczej mocno bo bak powgniatany, błotnik połamany, i jeszcze siano przy zaciskach hamulcowych :)
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Paluch93 » 4/8/2014, 22:48

Orientujecie się może co na start trzeba byłoby wymienić przyjmijmy w Ninji 250, żeby można było spokojnie na torze jeździć?
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez lagiboy » 4/8/2014, 22:51

filtry, płyny, opony. Styka na początek
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Paluch93 » 4/8/2014, 23:36

Powiedz mi jeszcze, skąd wziąć owiewki "torowe" do takiej ninji ? Pytam bo wolałbym kupić niż później kolekcjonować różnokolorowe owiewki ;)
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez lagiboy » 4/8/2014, 23:43

tego nie wiem, podejrzewam, że jak poszukasz to znajdziesz, zapewne są jakieś firmy które się tym zajmują, wpisz sobie w google, racing parts, http://lmgtfy.com/?q=ninja+250+racing+parts
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Paluch93 » 5/8/2014, 00:01

http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-NINJA- ... fresh=true


Coś takiego wpadło mi w ręce, dobra cena?

Dziękuję wszystkim za naprowadzenie mnie na właściwą drogę :)
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Krmtzzz » 5/8/2014, 09:42

A może pomysl nad aprillka rs250. Nawet jak bte chcial się nia wybrac na poznan dalaby rade.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Sykopson » 5/8/2014, 10:29

henio12323 napisał(a):lublin praktycznie nie istnieje :D


Jeszcze istnieje i da się fajnie pozapierdzielać, ale to kwestia czasu, jeszcze na pewno do konca tego roku sie utrzyma :)

W każdym razie Radom/Lublin 600 to za dużo, da się ale jak chcesz się uczyć to kup za 1/4 swojego budżetu RS125, najwiecej sie na niej nauczysz, objeżdża sie nią 600tki na małych torach jak złoto. W dodatku bedziesz mógł wystartować w klasie 125 w WMMP, w 600 to już potężny koszt. A jak nie to pojeździsz trochę 125 po małych torach, potem opchniesz, kupisz 600 i zaczniesz latać na Slovakie i Poznanie.

Jednakże jak jestes uparty to najlepszą 600tką na tor jest R6, za 13/14k torówk gotową z typowo torowymi gratsami już kupisz. Ewentualnie 600RR jest tez fajne. Wysyłam Ci PW żeby tu reklamy nie robić i się nie narażać. Sprawdź skrzynkę PW ;)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez miki1406 » 5/8/2014, 11:29

RS250... Czy wy jesteście poważni?? Wybitny egzotyk, dla kogoś, kto już umie śmigać. Pierwsza gleba i będzie ściganie.... Po ebay'ach w poszukiwaniu byle pierdoły...

Kup coś popularnego...
Jak się boisz 600 to weź 125...

Popularny model, to dekle, klamki, sety itd dostępne zarówno nowe, jak i z drugiej ręki... Szybko i dużo, na allegro i w pobliskim sklepie...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Paluch93 » 5/8/2014, 16:37

RS250 odpada na bank, nad RS125 myślę właśnie i zastanawiam się czy czasem nie lepiej wyszedłbym na tym jakbym kupił Ninje 250? Macie jakieś za i przeciw ? Lepszy 2suw czy 4suw ? Spalanie w tym momencie to już nie ma znaczenia bo każdy na torze ma wir w baku.
Paluch93
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2014, 10:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jaroaro » 5/8/2014, 20:57

Motocyklem przygotowanym na tor przez fabrykę jest Daytona 675. Triumph nawet dał możliwość kupienia w tym roku motocykla za 40k wraz z owiewkami torowymi i opłaconymi startami, ale to raczej nie ta półka cenowa. Jak na Radom to bez zastanowienia brałbym RS 125. Jest jeszcze fajny motocykl, ale trochę egzotyk: Yamaha SZR 660. Pamiętaj że kupienie 600 trupa za marną kasę to nie problem, ale taki motocykl jeszcze trzeba utrzymać, a to jednak kosztuje, szczególnie jak ma ganiać po torze. Jak kupisz RS, to zostanie Ci jeszcze kasa na przygotowanie jej do jazdy po torze. Pamiętaj że motocykl który ma jeździć po torze powinien być w perfekcyjnym stanie. Tak na marginesie, straszny rozstrzał cenowy motocykli które podałeś, od 6500 do 17900. Pytanie ile chcesz przeznaczyć na motocykl.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez henio12323 » 5/8/2014, 20:58

hehe mieszkam w lublinie i wiem co i jak, akurat ziomek organizuje całe jazdy na moto. ale to są ostatnie podrygi. pozatym sprzedali tor za gruby hajs i teraz wynajmują go żeby jeździc ( idiotyzm... ) i 100 zł żeby pół dnia pojeździc ( drugie 100 zł jak chcesz drugie pół dnia na drugiej turze ) oczywiscie to wszystko jak masz karte członka u nich :D jednym słowem kasa goni kase....

250/300 bedzie gitara, a co do owiewek, szukaj modelarzy co Ci odbiją z laminatu eleganckie formy i zrobią ci ile chcesz kopii, darmo to nie kosztuje, ale masz dosyc pancerne owiewki, o praktycznie dowolnym kształcie bo spoko mozna modyfikacje powprowadzać. nawet jakbys zrobił 10 kompletów to mysle że potem bys mógł posprzedawac i biznes praktycnzie moze i by sie mógł zwrócic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr