Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 1/5/2014, 06:15

mi sie nigdy nie czepili, a miałem pełną przelotke, policja nigdy nie sprawdzała, na przeglądzie nikt sie nie czepiał chociaz chyba costam minimalnie przekraczam. co do mandatu - nie kazdy sie przyczepi, jak słyszy że jedziesz i wyjesz to moze weźmie cie na pomiar, ale pewnie mandat w zaleznosci od humoru policjanta. jak masz wydech za głosny i zabiorą dowód to ci nikt nie podbije, bo wystarczy że wyjedziesz ze stacji kontroli pojazdów, i cie znowu ktoś złapie i gosc ze stacji moze stracic prace ;P wiec jakas wygłuszke walnąc pojeździc kilka dni i po problemie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez maniutek1996 » 1/5/2014, 17:24

Ok, dzięki. A więc tłumik zostanie jaki jest bo ryczy pięknie :D A swoją drogą, według mnie, najpiękniejszy dźwięk motocykli to właśnie jedno cylindrowiec na przelotce.
Pozdro.
PS: Posiadam cylinder do dr 350 o pojemności 400 (na cylindrze pisze 348, ale poprzedni właściciel mówił, że to 400 i że miał wcześniej założone). Myślicie, że bez problemu dostane do tego tłok? Gdzie szukać? Wystarczy szukać po średnicy tłoka, czy zmierzyć jakoś skok??(posiadam stary, zużyty tłok z pierścieniami) Choć według mnie, wystarczy sama średnica, a gdy znamy pojemność to skok musi być taki i taki, a nie inny. Dobrze myślę?
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25


Postprzez Nagaroth » 4/5/2014, 09:25

Witam. Nie wie ktoś czy do hondy cr 125 pasuje stator od rocznika np. 96 do 2001? 96 to stalowa rama i troche inny cylinder ma i pare innych części w silniku, a stator ma kształt ten sam tylko obudowa cewek jest inna, ale czy to ma wpływ na iskre itd?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MathewPL » 5/5/2014, 18:22

W czym tkwi problem jak jadę spokojnie nie ciągnie go wysoko i jak wbijam 2 to strasznie powoli zwiększa obroty albo wcale... Wtedy musze redukować bo za cholerę się nie rozpedzi to w przypadku 3.
Jak pociągne go na max obrotach na każdym biegu jest Okey. Chodzi o 2t. Gaźnik 16,5 dysza główna 90, rowek iglicy na środku.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez sylwek199888 » 5/5/2014, 19:57

Regulowałeś gaźnik ? Jak nie, to spróbuj ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez MatiSx » 5/5/2014, 20:10

Cześć , mam prośbę: czy moglibyście udzielić mi rady odnośnie zębatek? Chodzi o to , iż zbliża się kres żywotności napędu w moim crossie (KTM sx 85 2006) i chciałbym zakupić nowe. Tylko nie wiem jakie... Czy przełożenie 12-51 na podjazdy się nada? Chodzi mi o dosyć strome górki (nie zawsze jest możliwość wzięcia rozpędu , aby motor dostatecznie szybko wszedł na wysokie obroty). Mam nadzieję , iż opisałem problem dosyć zrozumiale i liczę na cenne wskazówki. Dzięki i pozdrawiam.
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez henio12323 » 5/5/2014, 22:14

a jakie są fabryczne przełozenia ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MatiSx » 5/5/2014, 23:24

W książce serwisowej pisze , że w wersji na dużych kołach , czyli ten mój , są włożone 14:49
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez henio12323 » 6/5/2014, 21:06

wsadzając 12-51 strasznie zwiększysz moc i zmniejszysz v max w rezultacie, moto moze miec duzo mocy, ale na podjeździe biegi moga byc za krótkie, dla małego 2T a prędkosci za małe. wiem że cięzko to porównywać bo mam duzo mocniejsze moto, ale mi sie lepiej robiło podjazdy na małej zebatce z tyłu - po prostu wjeżdzałem rozpędzony na jednym biegu i tym samym biegiem konczyłem podjazd, z bardzo krótkimi biegami bedziesz tylko nimi mielił a sie nie napędzał.

moja propozycja - wrzuc sobie 50 z tyłu tak jak jest, a kup na przód 1 zab mniej, to bedzie juz zauwazalna róznica ( 1 ząb z przodu to jak jakies 3-4 zeby z tyłu! ) a przy tym nie bedziesz nadwyręzał silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MatiSx » 6/5/2014, 21:19

Bardzo dziękuję za pomoc , skorzystam z Twojej rady.
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MathewPL » 7/5/2014, 18:18

Ma ktoś jakieś patenty na odkręcenie kosza sprzęgła? Ja się męcze juz 2h o nawet nie drgnie.. Z tego wszystkiego uszkodził go i nie przykrece jednej ze sprężyn. Juz mi ręce opadają czym to odkręcić jak To zablokować żeby nic nie uszkodzić i to odkręcić;/
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 7/5/2014, 19:13

Są różne patenty:
1. Klucz pneumatyczny + założone wszystkie przekładki i tarcze (oczywiście cylinder i tłok wtedy musi być)
2. klucz pneumatyczny + 5 bieg i hamulec (jeśli silnik w ramie)
3. Z starych przekładek robisz sobie klucz (spawasz wszystkie do kupy i dospawujesz do nich rączkę, potem nasadką odkręcasz)
4.Kupujesz sobie taki klucz i dalej jak w punkcie 3 Obrazek
5. Miałem sytuacje gdy mój pneumat nie uciągnął wtedy 5 bieg jeden stoi na hamulcu tylnym a drugi ciągnie przez przedłużkę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez OffDawid » 9/5/2014, 01:43

Planuje kupic ktm exc f 250 czy nadaje sie on do jazdy np max 10 km droga asfaltowa do szkoly? Czy silnik lubi takie dalekie dystanse na wiekszych obrotach? A jak nie to lepiej wybrac wieksza pojemnosc? (Max 50 KM) Chce tylko czterosuw. :D
OffDawid
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3/5/2014, 14:12
Lokalizacja: Stalowa Wola/Jastkowice

Postprzez Street4Fun » 9/5/2014, 20:15

A wiesz o tym, że kilka razy w sezonie będziesz gumy zmieniał, bo na asfalcie to nie ma kostki, która by to przetrwała.
Nawet AC10 leci w oczach.
Chcesz go kupić żeby tylko do szkoły jeździć ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez GTTT » 10/5/2014, 09:56

Marka spodni RINO. Jaka jest jakość odziezy tej marki od 1 do 10 ? Kompletnie nic nie moge znaleźć w google
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 10/5/2014, 10:04

offdawid - wszystko da rade dojechac ale jak kolega mówi, opony beda szły, napęd to samo szybciej leci po asfalcie jak sie katuje, no i silnik też bedzie zauwazalnie czesciej wymagał zaglądania ;P ale sprzet jak najbardziej da rade


GTTT - u mnie koleżka ma takie spodnie, ciezko ocenic :P są bo są nie rozwalają mu sie co wyjazd ale jakies bardzo pancerne tez nie są raczej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 10/5/2014, 11:46

Co sądzicie o marce Fly Racing ? Konkretnie chodzi mi o jakość kasków,butów , spodni itp tej firmy.
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 10/5/2014, 19:03

to jest najniższa półka ciuchów, najtansze i najgorsze raczej, chociaż teraz inne firmy potrafia zrobic nawet i gorszy szajs ;D jednym słowem opłaca się, fajnie wyglądają przez krótszy czas i praktycznie jak sie dobrze lata to co sezon trzeba ciuchy wymienic, kaski też fajnie wyglądaja ale tak są czasami porobione że daszki pekają od podmuchu wiatru nawet ;P i raczej kask kupiłbym jakis inny niz fly
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 11/5/2014, 00:15

Buty to samo, o du*pe rozbić są po prostu, przemakają i się rozpadają po chwili.
Nie wiem, może co jedynie rękawiczki bym od tej firmy kupił, jak byłyby za jakieś rozsądne pieniądze, bo generalnie tak siak czy sr*ak się je zmienia praktycznie co sezon.

Odnośnie kasków to nie słyszałem jakoś dużo opini na ich temat.

Na twoim miejscu szukałbym tylko używek, ale jakiś lepszych firm. Nowe w tym przypadku nie jest synonimem lepszego.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez fredi143022 » 11/5/2014, 20:57

a jakiej firmy polecacie komplet ubrania łącznie z kaskiem i butami żeby były jak najtańsze ale żeby to nie był jakiś szajs?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê