Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
mi sie nigdy nie czepili, a miałem pełną przelotke, policja nigdy nie sprawdzała, na przeglądzie nikt sie nie czepiał chociaz chyba costam minimalnie przekraczam. co do mandatu - nie kazdy sie przyczepi, jak słyszy że jedziesz i wyjesz to moze weźmie cie na pomiar, ale pewnie mandat w zaleznosci od humoru policjanta. jak masz wydech za głosny i zabiorą dowód to ci nikt nie podbije, bo wystarczy że wyjedziesz ze stacji kontroli pojazdów, i cie znowu ktoś złapie i gosc ze stacji moze stracic prace ;P wiec jakas wygłuszke walnąc pojeździc kilka dni i po problemie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ok, dzięki. A więc tłumik zostanie jaki jest bo ryczy pięknie A swoją drogą, według mnie, najpiękniejszy dźwięk motocykli to właśnie jedno cylindrowiec na przelotce.
Pozdro.
PS: Posiadam cylinder do dr 350 o pojemności 400 (na cylindrze pisze 348, ale poprzedni właściciel mówił, że to 400 i że miał wcześniej założone). Myślicie, że bez problemu dostane do tego tłok? Gdzie szukać? Wystarczy szukać po średnicy tłoka, czy zmierzyć jakoś skok??(posiadam stary, zużyty tłok z pierścieniami) Choć według mnie, wystarczy sama średnica, a gdy znamy pojemność to skok musi być taki i taki, a nie inny. Dobrze myślę?
Pozdro.
Pozdro.
PS: Posiadam cylinder do dr 350 o pojemności 400 (na cylindrze pisze 348, ale poprzedni właściciel mówił, że to 400 i że miał wcześniej założone). Myślicie, że bez problemu dostane do tego tłok? Gdzie szukać? Wystarczy szukać po średnicy tłoka, czy zmierzyć jakoś skok??(posiadam stary, zużyty tłok z pierścieniami) Choć według mnie, wystarczy sama średnica, a gdy znamy pojemność to skok musi być taki i taki, a nie inny. Dobrze myślę?
Pozdro.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
Witam. Nie wie ktoś czy do hondy cr 125 pasuje stator od rocznika np. 96 do 2001? 96 to stalowa rama i troche inny cylinder ma i pare innych części w silniku, a stator ma kształt ten sam tylko obudowa cewek jest inna, ale czy to ma wpływ na iskre itd?
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
W czym tkwi problem jak jadę spokojnie nie ciągnie go wysoko i jak wbijam 2 to strasznie powoli zwiększa obroty albo wcale... Wtedy musze redukować bo za cholerę się nie rozpedzi to w przypadku 3.
Jak pociągne go na max obrotach na każdym biegu jest Okey. Chodzi o 2t. Gaźnik 16,5 dysza główna 90, rowek iglicy na środku.
Jak pociągne go na max obrotach na każdym biegu jest Okey. Chodzi o 2t. Gaźnik 16,5 dysza główna 90, rowek iglicy na środku.
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
Regulowałeś gaźnik ? Jak nie, to spróbuj
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Cześć , mam prośbę: czy moglibyście udzielić mi rady odnośnie zębatek? Chodzi o to , iż zbliża się kres żywotności napędu w moim crossie (KTM sx 85 2006) i chciałbym zakupić nowe. Tylko nie wiem jakie... Czy przełożenie 12-51 na podjazdy się nada? Chodzi mi o dosyć strome górki (nie zawsze jest możliwość wzięcia rozpędu , aby motor dostatecznie szybko wszedł na wysokie obroty). Mam nadzieję , iż opisałem problem dosyć zrozumiale i liczę na cenne wskazówki. Dzięki i pozdrawiam.
- MatiSx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58
a jakie są fabryczne przełozenia ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
wsadzając 12-51 strasznie zwiększysz moc i zmniejszysz v max w rezultacie, moto moze miec duzo mocy, ale na podjeździe biegi moga byc za krótkie, dla małego 2T a prędkosci za małe. wiem że cięzko to porównywać bo mam duzo mocniejsze moto, ale mi sie lepiej robiło podjazdy na małej zebatce z tyłu - po prostu wjeżdzałem rozpędzony na jednym biegu i tym samym biegiem konczyłem podjazd, z bardzo krótkimi biegami bedziesz tylko nimi mielił a sie nie napędzał.
moja propozycja - wrzuc sobie 50 z tyłu tak jak jest, a kup na przód 1 zab mniej, to bedzie juz zauwazalna róznica ( 1 ząb z przodu to jak jakies 3-4 zeby z tyłu! ) a przy tym nie bedziesz nadwyręzał silnika
moja propozycja - wrzuc sobie 50 z tyłu tak jak jest, a kup na przód 1 zab mniej, to bedzie juz zauwazalna róznica ( 1 ząb z przodu to jak jakies 3-4 zeby z tyłu! ) a przy tym nie bedziesz nadwyręzał silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ma ktoś jakieś patenty na odkręcenie kosza sprzęgła? Ja się męcze juz 2h o nawet nie drgnie.. Z tego wszystkiego uszkodził go i nie przykrece jednej ze sprężyn. Juz mi ręce opadają czym to odkręcić jak To zablokować żeby nic nie uszkodzić i to odkręcić;/
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
Są różne patenty:
1. Klucz pneumatyczny + założone wszystkie przekładki i tarcze (oczywiście cylinder i tłok wtedy musi być)
2. klucz pneumatyczny + 5 bieg i hamulec (jeśli silnik w ramie)
3. Z starych przekładek robisz sobie klucz (spawasz wszystkie do kupy i dospawujesz do nich rączkę, potem nasadką odkręcasz)
4.Kupujesz sobie taki klucz i dalej jak w punkcie 3
5. Miałem sytuacje gdy mój pneumat nie uciągnął wtedy 5 bieg jeden stoi na hamulcu tylnym a drugi ciągnie przez przedłużkę
1. Klucz pneumatyczny + założone wszystkie przekładki i tarcze (oczywiście cylinder i tłok wtedy musi być)
2. klucz pneumatyczny + 5 bieg i hamulec (jeśli silnik w ramie)
3. Z starych przekładek robisz sobie klucz (spawasz wszystkie do kupy i dospawujesz do nich rączkę, potem nasadką odkręcasz)
4.Kupujesz sobie taki klucz i dalej jak w punkcie 3
5. Miałem sytuacje gdy mój pneumat nie uciągnął wtedy 5 bieg jeden stoi na hamulcu tylnym a drugi ciągnie przez przedłużkę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Planuje kupic ktm exc f 250 czy nadaje sie on do jazdy np max 10 km droga asfaltowa do szkoly? Czy silnik lubi takie dalekie dystanse na wiekszych obrotach? A jak nie to lepiej wybrac wieksza pojemnosc? (Max 50 KM) Chce tylko czterosuw.
- OffDawid
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/5/2014, 14:12
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Jastkowice
A wiesz o tym, że kilka razy w sezonie będziesz gumy zmieniał, bo na asfalcie to nie ma kostki, która by to przetrwała.
Nawet AC10 leci w oczach.
Chcesz go kupić żeby tylko do szkoły jeździć ?
Nawet AC10 leci w oczach.
Chcesz go kupić żeby tylko do szkoły jeździć ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
offdawid - wszystko da rade dojechac ale jak kolega mówi, opony beda szły, napęd to samo szybciej leci po asfalcie jak sie katuje, no i silnik też bedzie zauwazalnie czesciej wymagał zaglądania ;P ale sprzet jak najbardziej da rade
GTTT - u mnie koleżka ma takie spodnie, ciezko ocenic są bo są nie rozwalają mu sie co wyjazd ale jakies bardzo pancerne tez nie są raczej
GTTT - u mnie koleżka ma takie spodnie, ciezko ocenic są bo są nie rozwalają mu sie co wyjazd ale jakies bardzo pancerne tez nie są raczej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Co sądzicie o marce Fly Racing ? Konkretnie chodzi mi o jakość kasków,butów , spodni itp tej firmy.
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
to jest najniższa półka ciuchów, najtansze i najgorsze raczej, chociaż teraz inne firmy potrafia zrobic nawet i gorszy szajs ;D jednym słowem opłaca się, fajnie wyglądają przez krótszy czas i praktycznie jak sie dobrze lata to co sezon trzeba ciuchy wymienic, kaski też fajnie wyglądaja ale tak są czasami porobione że daszki pekają od podmuchu wiatru nawet ;P i raczej kask kupiłbym jakis inny niz fly
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Buty to samo, o du*pe rozbić są po prostu, przemakają i się rozpadają po chwili.
Nie wiem, może co jedynie rękawiczki bym od tej firmy kupił, jak byłyby za jakieś rozsądne pieniądze, bo generalnie tak siak czy sr*ak się je zmienia praktycznie co sezon.
Odnośnie kasków to nie słyszałem jakoś dużo opini na ich temat.
Na twoim miejscu szukałbym tylko używek, ale jakiś lepszych firm. Nowe w tym przypadku nie jest synonimem lepszego.
Nie wiem, może co jedynie rękawiczki bym od tej firmy kupił, jak byłyby za jakieś rozsądne pieniądze, bo generalnie tak siak czy sr*ak się je zmienia praktycznie co sezon.
Odnośnie kasków to nie słyszałem jakoś dużo opini na ich temat.
Na twoim miejscu szukałbym tylko używek, ale jakiś lepszych firm. Nowe w tym przypadku nie jest synonimem lepszego.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
a jakiej firmy polecacie komplet ubrania łącznie z kaskiem i butami żeby były jak najtańsze ale żeby to nie był jakiś szajs?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości