Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa...

Postprzez Ścigacz » 8/7/2014, 09:41

Dyskusja na temat: 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 8/7/2014, 09:41

cieżki i przydługaśny klocek nic z "motorsportem" wspólnego nie ma...no chyba, ze nazwe....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/7/2014, 14:56

W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :(
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :)
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2014, 15:16

Komentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :(
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :)
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
50 000 w ciągu jednego sezonu? PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY?! Sorry ale nie wierzę. Pic or didn't happen.<br><hr>jacekbari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2014, 20:31

Komentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :(
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :)
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
Napisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.<br><hr>damian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2014, 22:29

2015 rok i pomarańczowe klosze w kierunkowskazach? ...<br><hr>Kirgeron
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2014, 08:13

Komentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :(
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :)
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):Napisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.<br><hr>damian<br>
Napęd wałem jest świetny w samochodzie.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2014, 09:11

Komentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :(
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :)
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):50 000 w ciągu jednego sezonu? PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY?! Sorry ale nie wierzę. Pic or didn't happen.<br><hr>jacekbari<br>
Kolego , zwróciłeś uwagę na te ok. 50kkm, a nie zauważyłeś, że moto było użytkowane tylko rok ?
Otóż na świecie są kraje , w których sezon trwa CAŁY ROK , drogi ciągną się po horyzont i wszędzie jest daleko.
W takim kraju spędziłem 2012 , a moto sprzedałem przed wyjazdem z przelotem ok.50kkm.<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2014, 12:29

Komentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R :(
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach :)
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):Napisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.<br><hr>damian<br>
Interesuję się Hayką 2015 gdyż jest zapowiadana CAŁKIEM NOWA konstrukcja, a księgowi z BMW oferują na 2015 ciągle ten sam K1300S. Miałem okazję pojeździć przed zakupem Hajką (mod.2011) i K1300S. Wybrałem wtedy K1300S gdyż oferowała lepszy komfort jazdy przy moim wzroście, wąski dosiad, znakomite hamulce/ABS, zawieszenie dobrze dopasowane do jazdy "typu TGV", wysoką jakość wykonania, bezobsługowy napęd wałkiem, wystarczająco rześki silnik . Do przedniego zawieszenia trzeba było się przyzwyczaić , gdyż wprawdzie wspaniale działa podczas ostrego hamowania, ale przy większym nieco złożeniu niezbyt dobrze czujesz co się dzieje pod przednią oponą. Dlaczego nie kupię kolejnego K1300S : otóż po ok 40kkm w niektórych egzemplarzach K1300S zaczyna sporadycznie gasnąć silnik podczas wysprzęglania ( co nie musi być winą silnika), z czym zazwyczaj serwisy BMW nie są w stanie sobie poradzić - zetknąłem się z takimi dwoma egzemplarzami u kolegów w Polsce. Oczywiście, gdyby BMW pokazał CAŁKOWICIE NOWY moto 1200-1300ccm, byłbym nim zainteresowany.<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/2/2016, 16:41

Koniec produkcji BMW K1300S
Według oficjalnych informacji z BMW K1300S i R nie jest już produkowany,
ostatnim rokiem produkcji był rok 2015. <br><hr>Kami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr