[Aktualności] 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[Aktualności] 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa...
Dyskusja na temat: 2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
cieżki i przydługaśny klocek nic z "motorsportem" wspólnego nie ma...no chyba, ze nazwe....<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami

Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach

Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
50 000 w ciągu jednego sezonu? PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY?! Sorry ale nie wierzę. Pic or didn't happen.<br><hr>jacekbariKomentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R![]()
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.<br><hr>damianKomentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R![]()
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napęd wałem jest świetny w samochodzie.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R![]()
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):Napisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.<br><hr>damian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego , zwróciłeś uwagę na te ok. 50kkm, a nie zauważyłeś, że moto było użytkowane tylko rok ?Komentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R![]()
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):50 000 w ciągu jednego sezonu? PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY?! Sorry ale nie wierzę. Pic or didn't happen.<br><hr>jacekbari<br>
Otóż na świecie są kraje , w których sezon trwa CAŁY ROK , drogi ciągną się po horyzont i wszędzie jest daleko.
W takim kraju spędziłem 2012 , a moto sprzedałem przed wyjazdem z przelotem ok.50kkm.<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Interesuję się Hayką 2015 gdyż jest zapowiadana CAŁKIEM NOWA konstrukcja, a księgowi z BMW oferują na 2015 ciągle ten sam K1300S. Miałem okazję pojeździć przed zakupem Hajką (mod.2011) i K1300S. Wybrałem wtedy K1300S gdyż oferowała lepszy komfort jazdy przy moim wzroście, wąski dosiad, znakomite hamulce/ABS, zawieszenie dobrze dopasowane do jazdy "typu TGV", wysoką jakość wykonania, bezobsługowy napęd wałkiem, wystarczająco rześki silnik . Do przedniego zawieszenia trzeba było się przyzwyczaić , gdyż wprawdzie wspaniale działa podczas ostrego hamowania, ale przy większym nieco złożeniu niezbyt dobrze czujesz co się dzieje pod przednią oponą. Dlaczego nie kupię kolejnego K1300S : otóż po ok 40kkm w niektórych egzemplarzach K1300S zaczyna sporadycznie gasnąć silnik podczas wysprzęglania ( co nie musi być winą silnika), z czym zazwyczaj serwisy BMW nie są w stanie sobie poradzić - zetknąłem się z takimi dwoma egzemplarzami u kolegów w Polsce. Oczywiście, gdyby BMW pokazał CAŁKOWICIE NOWY moto 1200-1300ccm, byłbym nim zainteresowany.<br><hr>ramiKomentatorzy napisał(a):W BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu R![]()
Na K1300S przelatałem w 2012 ok 50kkm, moto zapamiętałem jako dobry sprzęt do bardzo szybkich , wygodnych , długich przelotów solo autostradami i drogami szybkiego ruchu - takie TGV na dwóch kołach
Chętnie w 2015 kupiłbym RADYKALNIE NOWEGO następcę tego modelu , ale jak pojawi się zapowiadana całkowicie nowa Hayka, to ona w 2015 stanie w garażu obok S1000RR.<br><hr>rami<br>Komentatorzy napisał(a):Napisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.<br><hr>damian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koniec produkcji BMW K1300S
Według oficjalnych informacji z BMW K1300S i R nie jest już produkowany,
ostatnim rokiem produkcji był rok 2015. <br><hr>Kami
Według oficjalnych informacji z BMW K1300S i R nie jest już produkowany,
ostatnim rokiem produkcji był rok 2015. <br><hr>Kami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości