Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocyklowa Polska Ludowa - byle nie...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocyklowa Polska Ludowa - byle nie...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:20

Komentatorzy napisał(a):Według badań wychodzi, że najczęściej wypadki motocyklowe powodują ludzie, którzy przenieśli się z samochodu na motocykl. A teraz jeszcze mają mieć możliwość robienia tego bez wcześniejszego kursu.
To nie jest po prostu dobry pomysł i tyle. Co innego skuter a co innego motocykl 125ccm z manualną skrzynią biegów.

Jestem za tym, żeby poszło się w drugą stronę. Na przykład zdawanie egzaminu na A1/A2/A bez wymaganego kursu. Wtedy jeżeli ktoś umie jeździć to zdałby sam egzamin za niewielkie pieniądze i po sprawie. A jak ktoś nie potrafi to będzie zmuszony zaliczyć kurs i nauczyć jeździć się na placu a nie na drodze samemu.
A tak to co z tego, że ktoś zna przepisy jak wyjedzie na drogę nie potrafiąc odpowiednio zapanować nad motocyklem? Nie wszyscy ludzie są odpowiedzialni.<br><hr>nehm<br>
I nigdy nie wyeliminujesz ludzi nieodpowiedzialnych. Wśród posiadaczy prawa jazdy kat. A oraz B również jest pełno osób nieodpowiedzialnych. Wśród motocyklistów jest wielu bardzo nieodpowiedzialnych, którzy jeżdżą zupełnie bez prawa jazdy. I co? I nic. Przepisami świata nie zmienisz. Oczywiście nawet za całkowitym zniesieniem obowiązkowych kursów - skoro jest egzamin, to przecież nie powinno mieć znaczenia czy ktoś nauczył się jeździć na kursie czy nauczył go tata. Mnie na rowerze nauczył jeździć dziadek i jakoś jeżdżę już od prawie 30 lat i nikomu (w tym sobie) nie zrobiłem krzywdy. A przecież nie którzy nieodpowiedzialni rowerzyści giną w wypadkach. Dodam, że NIGDY w swoim życiu nie jechałem na rowerze w kasku. Odpowiedzialności nie tworzą przepisy, tylko ludzie, rodzice powinni uczyć jej dzieci. W państwie eurosocjalistycznym jakim jest Polska, niestety całą odpowiedzialność za nas próbują zdjąć z nas urzędnicy. Więc nie ma się co dziwić, że osób nieodpowiedzialnych jest coraz więcej. Ale ta zmiana w przepisach akurat tylko te statystyki może poprawić.<br><hr>techt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:25

Komentatorzy napisał(a):Byłam ostatnio świadkiem rozmowy jak podkręcić motocykl zeby w dowodzie rejestracyjnym nie przekraczał wymogów na kat. A1, a w rzeczywistości był o wiele mocniejszy. Sposobów jest mnóstwo. Więc nie oszukujmy się, 125cc to może nie jest szał w mocy, lecz ok. 70% z nich gdy już ustawa wejdzie w życie, będzie mocniejsza. Przewidując najgorszy scenariusz. W razie poważnego wypadku, media i cała ta otoczka będzie obwiniała motocyklistów WSZYSTKICH jako ogól a nie, tych którzy bez prawa jazda kat A pomykają na 125-tkach. Czy oby napewno takiego rozgłosu chcemy?<br><hr>lila<br>
Komentatorzy napisał(a):A ja słyszałem że wojna będzie. Mam kupować Kałacha? Poza tym skad te 70%? A nie np. 75, albo 65?<br><hr>I22<br>
Komentatorzy napisał(a):czysto teoretycznie napisane te 70%. jak chcesz to możesz napisać 75 :)<br><hr>lila<br>
No to właśnie pokazuje ile warte jest to twoje teoretyzowanie ;) <br><hr>I22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:28

Komentatorzy napisał(a):Byłam ostatnio świadkiem rozmowy jak podkręcić motocykl zeby w dowodzie rejestracyjnym nie przekraczał wymogów na kat. A1, a w rzeczywistości był o wiele mocniejszy. Sposobów jest mnóstwo. Więc nie oszukujmy się, 125cc to może nie jest szał w mocy, lecz ok. 70% z nich gdy już ustawa wejdzie w życie, będzie mocniejsza. Przewidując najgorszy scenariusz. W razie poważnego wypadku, media i cała ta otoczka będzie obwiniała motocyklistów WSZYSTKICH jako ogól a nie, tych którzy bez prawa jazda kat A pomykają na 125-tkach. Czy oby napewno takiego rozgłosu chcemy?<br><hr>lila<br>
A czy teraz masz inny rozgłos, no bez jaj, i tak za wszytko są winni motocykliści, po równo z kibicami, a to że 125 może być zabójczo szybkie nic nie zmieni, i przy tych, 120 do 140 które osiąga orginalna 125 (biegówka) można już się rozstrzaskać, a to że cagiva mito, może być wyżyłowana do 54 KM to nic nie zmienia, bo przecież i tak, przy prędkości ponad 200 km/h nie ma znaczenia czy lece, na 125cc3 czy 1000cc3, ten artykuł poruszył coś ważniejszego, uderzył w to, że motocylkiści chcą być niszową grupą, by być czymś za czym ludzie bd się oglądać, i przyznaj ze taka jest prawda, nie ważne czy yosimura czy DD to łeb się mało nie urwie przechodniom, a jak leci Chopper, to laski sciągają majty przez głowę, i taka jest prawda i to jest piękne, a ci którzy chcą to zatrzymać dla siebie, boją się że ludzie przestaną zwracać na nich uwagę, jak teraz na zwykły samochód, bo przecież jeśli nie jesteś na pasach to nie patrzysz nawet w ich stronę, ale jak to mówią coś za coś, możemy bardzo wiele zyskać, tracąc na ( niewiem jak to nazwać dobrze a le może to) niespotykalności :D, pozdrawiam LwG.
<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:30

Kiedyś był taki dowcip jak się Chłop modlił do Boga, "-Panie Boże Mój sąsiad ma tyle dobra, a u mnie bieda. -Bóg pyta: I co też byś tak chciał. -Nie Panie Boże mnie wystarcza, tylko żeby jemu to wszystko znikło"<br><hr>Aga39
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:33

Komisja Infrastruktury na wczorajszym posiedzeniu (10.06) przyjeła poprawkę Senatu dot. skrzyni biegów, czyli będzie ją rekomendować Sejmowi jako do przyjęcia w ustawie. Myślę, że głosowanie w Sejmie będzie 24-25.06. Potem Prezydent 21 dni, 14 dni na wejście w życie i mamy koniec sierpnia.<br><hr>Misior Gdynia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:37

Z czały szacunkiem.Wszystko jest dla ludzi.Sam jeszcze jakno kilku letni chłopaczek ujezdzałem komarka i motorynke.
Ale jakos nie wyobrazam sobie teraz jak baran nie radzacy sobie za kułkiem moze dosiasc motocykla bez jakich kolwiek nauk.
W Wielkiej Brytania jest tez dopuszczalne jazda motocyklem do 125 ccm ale po uprzednim JEDNIODNIOWYM KURSIE pod okiem instruktora jazdy (nie instruktora jak zdac egzamin), i to on podpisuje sie pod swistkiem ze tak owy sie odbył.Reszte potecjalny uzytkownik motocykla musi douczyc sie sam i w ciagu dwuch lat zdac egzaminy.
Wiec jak dal mnie to by było ok.Zreszta trza miec oleju troche zeby nie skonczyc jak na załączonym filmiku ( co prawda z pochodzacy Z TT ale wiekszosc bezmuzgów tak skonczy na tych 125)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=X5aQFUdONv0&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DX5aQFUdONv0&has_verified=1" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=X5aQFUdONv0&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DX5aQFUdONv0&has_verified=1</a>
<br><hr>Piterm
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:48

Komentatorzy napisał(a):Byłam ostatnio świadkiem rozmowy jak podkręcić motocykl zeby w dowodzie rejestracyjnym nie przekraczał wymogów na kat. A1, a w rzeczywistości był o wiele mocniejszy. Sposobów jest mnóstwo. Więc nie oszukujmy się, 125cc to może nie jest szał w mocy, lecz ok. 70% z nich gdy już ustawa wejdzie w życie, będzie mocniejsza. Przewidując najgorszy scenariusz. W razie poważnego wypadku, media i cała ta otoczka będzie obwiniała motocyklistów WSZYSTKICH jako ogól a nie, tych którzy bez prawa jazda kat A pomykają na 125-tkach. Czy oby napewno takiego rozgłosu chcemy?<br><hr>lila<br>
Komentatorzy napisał(a):A ja słyszałem że wojna będzie. Mam kupować Kałacha? Poza tym skad te 70%? A nie np. 75, albo 65?<br><hr>I22<br>
Komentatorzy napisał(a):czysto teoretycznie napisane te 70%. jak chcesz to możesz napisać 75 :)<br><hr>lila<br>
Komentatorzy napisał(a):No to właśnie pokazuje ile warte jest to twoje teoretyzowanie ;) <br><hr>I22<br>
Nikt teraz nie przedstawi Ci faktów jak będą wyglądały drogi gdy ta ustawa przejdzie. Musimy się o tym przekonać, a w komentarzach przedstawia się swoje zdanie i w swoim komentarzy mogę teoretyzować ile tylko chcę :)<br><hr>lila
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:50

Komentatorzy napisał(a):Byłam ostatnio świadkiem rozmowy jak podkręcić motocykl zeby w dowodzie rejestracyjnym nie przekraczał wymogów na kat. A1, a w rzeczywistości był o wiele mocniejszy. Sposobów jest mnóstwo. Więc nie oszukujmy się, 125cc to może nie jest szał w mocy, lecz ok. 70% z nich gdy już ustawa wejdzie w życie, będzie mocniejsza. Przewidując najgorszy scenariusz. W razie poważnego wypadku, media i cała ta otoczka będzie obwiniała motocyklistów WSZYSTKICH jako ogól a nie, tych którzy bez prawa jazda kat A pomykają na 125-tkach. Czy oby napewno takiego rozgłosu chcemy?<br><hr>lila<br>
Teraz też obwiniają i co z tego? Jakoś mnie to nie rusza i jeżdżę dalej, zamiast się mazać. Tak tak nie oszukujmy się ludzie jeżdża bez prawa jazdy i giną, i nie potrzebują do tego podkręconej 125. Skąd te 70 %?, jakieś źródło? Badania? Najgorszy scenariusz? Że ktoś gdzieś coś tam powie? Faktycznie nie ma nic gorszego... na samą myśl nie mogę spać że będą gadali! Jeśli jednoślady staną się codziennością to przestaną wzbudzać takie zainteresowanie a co za tym idzie temat motocykli przestanie być atrakcyjny dla pismaków. <br><hr>Dorota
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 09:52

Dobrze opisane :)
Wolność to jak najmniej ograniczeń co = proste prawo :) Mam wrażenie że połowa wypowiadających się tak mocno zajęta jest cudzym życiem że nie ma czasu na własnie... to przykre że przejmujecie się czy ktos będzie miał wypadek przez to czy nie - zajmijcie się sobą - gdy kazdy zajmie się sobą i swoimi umiejętnościami na bank bedzie bezpieczniej na drogach. I to osobista sprawa puszkowców czy przesiadając się zmądrzeją i czegoś się naucza czy się zabiją - same plusy bo debile się pozabijają a mądrzejsi staną się jeszcze mądrzejsi (mnie motocykl nauczył dużoooo i dzieki niemu żyję i mam się dobrze ;) OSOBIŚCIE NIE SŁYSZAŁEM I NIE ZNAM Z OTOCZENIA PZYPADKU GDZIE W WYPADKU MOTOCYKLOWYM GINIE KTOŚ INNY NIŻ KIEROWCA CZY PASAŻER MOTOCYKLA Z WINY MOTOCYKLISTY ZA TO KIERWCY AUT CO CHWILE KOGOS ZABIJAJĄ!!! wpuszczając ich na motocykle tylko przyczynimy się do slekcji naturalnej - głupota sama sie zabije a przy tym raczej nikomu nie stanie sie krzywad poza paroma rozbitymi karoseriami a NA DZIEŃ DZISIEJSZY MAMY TAK ŻE WPUSZCZAJĄC BYLE KOGO DO AUTA ZABIJA WSZYSTKICH DO OKOŁA TYLKO NIE SIEBIE więc co wy się martwicie baranami na 2 kółkach? MOTOCYKL JEST NAJLEPSZYM SELEKCJONEREM NATURALNYM = nie masz pokory, nie uważasz, przeginasz = giniesz i jedengo debila mniej :) a jeśli masz chodź trochę oleju w głowie to jest szansa że Cię odratują PROSTE :)
Mówca wyżej porównujący motocykl do posiadania broni - popatrz aktualnie chodząc koło dresów nie wiesz czy ma nóż czy pistolet czy co kolwiek innego bo on i tak zdobędzie to NIELEGALNIE - wszystkie napady z bronią są przecież z użyciem broni z nielegalnego źródła! tak samo MOTOCYKLIŚCI -PATOLE którzy na 8 egazmin na kat A pryjeżdżają R1 ;/ a gdy taki dres będzie wiedział że Ty przechodząc koło niego mozesz też mieć broń bo to legalne to debil sie 5 razy zastanowi zanim spróbuje jej użyć przeciwko Tobie bo może się to dla niego skończyć źle... w stanach np tam gdzie broń jest legalna jest znikomy odsetek napadów z bronią - a tam gdzie nielegalna (NEW YORK) jest ich wpizdu... pozatym nikt nie każe nosic broni a co za problem nosic dobrego AIRSOFTA na "pokaz" w kaburze? nikt nie zaczai a respect bedzie ;P (obecnie nawet airsoft jest nielegalny ;/ )
125 to motocykl w stylu "małe ale ciągnie" (mała R1 na 3 biegu jedzie 80km/h i szybko jak na pierdopęda osiąga tą prędkość) puszkowiec przesiadający się na bank to zauważy - 125 są mega elastyczne i wiele wybaczają ale tez jesli przegniesz to no kończy się to źle - ale w małym stopniu tragicznie i gdy ktos przez 125 bedzie mail pare zlaman czy siniakow na bank apamięta że nawet na pierdopędzie trzeba UWAŻAĆ i się SKUPIĆ przez co delikwent MĄDRZEJE - TADAM 125 na B przyczynią się do mądrzenia społeczeństwa i samozagłady głupoty ^^<br><hr>marek1397
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 10:20

Komentatorzy napisał(a):Według badań wychodzi, że najczęściej wypadki motocyklowe powodują ludzie, którzy przenieśli się z samochodu na motocykl. A teraz jeszcze mają mieć możliwość robienia tego bez wcześniejszego kursu.
To nie jest po prostu dobry pomysł i tyle. Co innego skuter a co innego motocykl 125ccm z manualną skrzynią biegów.

Jestem za tym, żeby poszło się w drugą stronę. Na przykład zdawanie egzaminu na A1/A2/A bez wymaganego kursu. Wtedy jeżeli ktoś umie jeździć to zdałby sam egzamin za niewielkie pieniądze i po sprawie. A jak ktoś nie potrafi to będzie zmuszony zaliczyć kurs i nauczyć jeździć się na placu a nie na drodze samemu.
A tak to co z tego, że ktoś zna przepisy jak wyjedzie na drogę nie potrafiąc odpowiednio zapanować nad motocyklem? Nie wszyscy ludzie są odpowiedzialni.<br><hr>nehm<br>
Komentatorzy napisał(a):Nareszcie głos rozsadku w przeciwieństwie do tekstu artykułu! Najprostszy przykład: wielu kierowców z samachodami na przód hamuje na zakrętach! Niech tak zrobią na moto... + brak odpwiedniej odzieży - bo po co = przepis na wypadek. Niech będzie w końcu wysyp 125tek ale musi to byc zrobione z głową!<br><hr>Smigacz<br>
No to raz czy drugi się wypier**** i się nauczy. Jego sprawa jego zdrowie, kocham jak ktoś na siłę stara się martwić o dupę innych. To że jest 5% takich ludzi nie znaczy ze pozostałe 95% ma mieć również zakaz. MYŚLEĆ!<br><hr>Enwu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 10:44

Komentatorzy napisał(a):Ja tu widzę problem całkiem innego typu, ale wracając do wypowiedzi autora "wcześniej jeździło się różnymi motocyklami i nikomu nic się nie stało" chyba zapomniał że wcześniej było zupełnie inne natężenie ruchu a DUZY motocykl miał z 18 koni, dziś mały skuter Vespa 125 ma ze 22 konie. Jednak problem jest gdzie indziej, bo jednocześnie będzie można w polsce rejestrować auta z kierownicą po prawej stronie, wydaje mi się że motocyklisci protestują głównie z dobroci serca bo widok zeskrobywanego koleki z przedniej szyby samochodu który wychylał się z za cięzarówki nie jest zbyt przyjemnym widokiem. Więc zanim wsadzicie swoje żony na motorki najpierw sami pojeździjcie tydzień i zobaczcie co się dzieje na drogach. AVE nie ma Boga, jest Motórrr!!<br><hr>Arturro<br>
Czy nikt nie doczytal ze w ustawie jest ograniczenie do 15KM????<br><hr>Piach
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 10:52

Komentatorzy napisał(a):Byłam ostatnio świadkiem rozmowy jak podkręcić motocykl zeby w dowodzie rejestracyjnym nie przekraczał wymogów na kat. A1, a w rzeczywistości był o wiele mocniejszy. Sposobów jest mnóstwo. Więc nie oszukujmy się, 125cc to może nie jest szał w mocy, lecz ok. 70% z nich gdy już ustawa wejdzie w życie, będzie mocniejsza. Przewidując najgorszy scenariusz. W razie poważnego wypadku, media i cała ta otoczka będzie obwiniała motocyklistów WSZYSTKICH jako ogól a nie, tych którzy bez prawa jazda kat A pomykają na 125-tkach. Czy oby napewno takiego rozgłosu chcemy?<br><hr>lila<br>
Ale Tak jest Cały czas:) I tak do tej pory gdy jest wypadek motocyklowy obwinia się motocyklistów. A skuterki motocykle były przerabiane na większą moc i tak jest i będzie i tak zostanie :) Nic to nie zmieni uwierz mi :) jeśli Prawo z kat B na motocykle wejdzie. Bo już teraz ludzie sobie śmigają na motocyklach i to bez prawka :) Jeździć to każdy głupi potrafi. Tylko nie każdy potrafi używać resztek rozumu. Pozdrawiam<br><hr>Dony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 10:56

W zasadzie to świetny pomysł ! Nie jeżdżę jeszcze motocyklem ale był bym bardzo zadowolony że po prawku kat. B ( które muszę zrobić i tak bo w naszym kraju zaczyna być ciężko o pracę bez takowego papieru) będzie można śmigać 125 ... Żałuję jednak że tylko z automatyczną skrzynią . Może zmodyfikują tą ustawę na wszystkie 125-tki . Czy to jest możliwe ? <br><hr>Paweł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 11:12

Popieram tą zmianę :). Genialne! Obecnie mam 4- biegowy 72cm - żona nie chce mi się zgodzić na prawko. Kocham ją więc nie lekceważę jej obaw. Negocjuje... Jak wejdzie ustawa - to na miasto, do pracy kupię jakiegoś fightera 125ccm/15KM i spokojnie mi wystarczy (będzie eko). Powiem krótko: "wilk syty - owca cała" :) Póki co... przynajmniej doszkolę umiejętności... będzie dobrze. A jak już przekonam lubą to przesiądę się na jakiegoś turystyka pokroju V-storma czy VFR nie wiem co bardziej pokocham :) a fighter zostanie do pracy - plan doskonały :P<br><hr>Zgniot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 11:33

To jest trochę paradoksalna sytuacja, narzekamy na rozwozicieli pizzy na skuterach, bo nie mają umiejętności i zagrażają innym w ruchu ulicznym (oni również są kierowcami samochodów), a chcemy dać możliwość ludziom bez podstawowego przeszkolenia przesiąść się na szybsze i trudniejsze w obsłudze sprzęty. Stąd wynika niechęć niektórych motocyklistów do tej ustawy, a nie jak zauważa Lovtza z chęci zostania na marginesie.<br><hr>Osek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 11:38

Wszystko spoko, ale pomyślcie sobie jak wygląda obecnie egzamin praktyczny na kat. A/A2 i restrykcje związane z możliwością ubiegania się o uprawnienia na kat. A.
Nie sądzicie, że niektóre zadania na placu manewrowym (zwłaszcza wolny slalom) są zbyt trudnym zadaniem dla większości osób na egzaminie (inny motocykl, stres, brak wcześniejszego oswojenia się z zadaniem). Poza tym dla młodych osób powtórna konieczność wydania pieniędzy na egzamin i samego zdawania go, aby uzyskać kat. A jest chyba trochę nie fair patrząc na nowe przepisy.
Podsumowując, wymienione wcześniej zadanie egzaminu w praktyce się nie przydaje, każdy w takiej sytuacji (jeżeli w ogóle zaistnieje) zsiada z motocykla lub podpiera się nogami, a uprawnienia powinny się zwiększać z A2 na A automatycznie po okresie 2 lat od uzyskania uprawnień na kat. A2, ew. jakiś proste zadanie do wykonania za symboliczną opłatę, a nie wyłudzanie pieniędzy od ludzi.<br><hr>ChevLucas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 12:30

Komentatorzy napisał(a):Z czały szacunkiem.Wszystko jest dla ludzi.Sam jeszcze jakno kilku letni chłopaczek ujezdzałem komarka i motorynke.
Ale jakos nie wyobrazam sobie teraz jak baran nie radzacy sobie za kułkiem moze dosiasc motocykla bez jakich kolwiek nauk.
W Wielkiej Brytania jest tez dopuszczalne jazda motocyklem do 125 ccm ale po uprzednim JEDNIODNIOWYM KURSIE pod okiem instruktora jazdy (nie instruktora jak zdac egzamin), i to on podpisuje sie pod swistkiem ze tak owy sie odbył.Reszte potecjalny uzytkownik motocykla musi douczyc sie sam i w ciagu dwuch lat zdac egzaminy.
Wiec jak dal mnie to by było ok.Zreszta trza miec oleju troche zeby nie skonczyc jak na załączonym filmiku ( co prawda z pochodzacy Z TT ale wiekszosc bezmuzgów tak skonczy na tych 125)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=X5aQFUdONv0&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DX5aQFUdONv0&has_verified=1" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=X5aQFUdONv0&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DX5aQFUdONv0&has_verified=1</a>
<br><hr>Piterm<br>
Bardzo dobrze powiedziane i filmik jak najbardziej trafny !!!<br><hr>sspee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 12:37

Wszystko jest dla ludzi i nie chodzi o to żeby ograniczać dostęp do motocykli, ale o to że bez jakiegokolwiek przygotowania na własne życzenie można sobie zrobić krzywdę nie tylko sobie ale i innym. Taka 125 może polecieć nawet 160 i nie chce myśleć co się będzie działo. Oby jak najmniej się złego działo, ale chyba to nierealne. Za moment też w dowodach rejestracyjnych magiczne 600 zmieni się na 125 czego też są przykładem motocykle które kupują posiadacze prawa jazdy kat A2. To jest CHORE !!!<br><hr>sspee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 12:41

Niestety takie mamy nowe pokolenie które musi mieć uregulowane, nakazane i przemyślane przez kogoś, pseudo promotorzy bezpieczeństwa, lemingi bezmózgie, rzekł bym pi*dy nie faceci którzy srają się o te 125cc, a co będzie, a co będzie, g.... motłochowi do tego co będzie, kto się pi*dą urodził kanarkiem nie zdechnie, niestety, rozumiem, ich obawy o bezpieczeństwo, sam bym je miał bdybym wsiadł pierwszy raz na rower w wieku piętastu lat i to na czterokołowca i przerarzałaby mnie perspektywa kierowania pojazdami dwukołowymi z kategorią prawa jazdy B, ale jeśli miałbym takie obawy i byłbym wyprutym z fantazji i mózgu lemingiem to bym nie wsiadał, ale przynajmniej bym nie sapał jak ciota, że to niebezpieczne dla kogoś.
Ale takie mamy społeczeństwo, w durzej mierze, które nie myśli samodzielnie, a daje sobie pompować papkę do łba, niezastanawiając się nad nią, a jeśli już się zastanowi to tylko w kontekście czy zdanie które usłyszał dotyczące czegokolwiek było skonstruowane poprawnie i takich komentujących matołów jest bez liku.
Także skracając, uważasz, że to niebezpieczne? Nie wsiadaj więc na moto jak masz B i stul mordę, dla kogoś może to jest rozwiązanie idealne i niech ma wybór, nie twój zasrany interes jaki on będzie, nie twoja decyzja, nie twoje życie i nie mieszaj się do decyzji inych, chyba, że ma się tak ch*jowe życie, że trzeba siedzieć na necie i komentować o bezpieczeństwie i przykładowych kataklizmach związanych z ustawą, "piratami drogowymi" to też jest modny temat dla tłumoków od komentowania i zaostrzania przepisów.
I tyle mam do powiedzenia w temacie, po krótkim przemyśleniu i sklecenu paru zdań.
Pzdr dla kumatych. Je*ać resztę.
<br><hr>Y4N
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 12:43

Komentatorzy napisał(a):Wszystko jest dla ludzi i nie chodzi o to żeby ograniczać dostęp do motocykli, ale o to że bez jakiegokolwiek przygotowania na własne życzenie można sobie zrobić krzywdę nie tylko sobie ale i innym. Taka 125 może polecieć nawet 160 i nie chce myśleć co się będzie działo. Oby jak najmniej się złego działo, ale chyba to nierealne. Za moment też w dowodach rejestracyjnych magiczne 600 zmieni się na 125 czego też są przykładem motocykle które kupują posiadacze prawa jazdy kat A2. To jest CHORE !!!<br><hr>sspee<br>
I dobrze, że niechcesz myśleć, bo nie jest to twoja mocną stroną, apropos choroby ecz się im szybciej tym lepiej.<br><hr>Y4N
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr