Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Motocyklowa Polska Ludowa - byle nie...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocyklowa Polska Ludowa - byle nie...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 17:42

Brawa dla autora również ode mnie. Bardzo celna i dobrze ujęta diagnoza. Największy problem tego Państwa leży w głowach jego mieszkańców. Póki nie zechcemy być prawdziwie wolnymi ludźmi, póty będziemy brnąć w bagno coraz dalej...
Aż chce się zacytować:
"Wyrwij murom zęby krat
Zerwij kajdany, połam bat
A mury runÄ…, runÄ…, runÄ…
I pogrzebią stary świat!"<br><hr>taa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 18:19

Jak dla mnie bomba. Zdałem prawko na auto 2 lata temu i teraz czekam do 24 żeby zrobić na moto. Dzięki temu przepisowi będę mógł pośmigać 2 latka małym moto zanim siądę na konkretny sprzęt(po zrobieniu kat. A 125cm bym raczej nie kupił. Studiuję w dość sporym mieście i jazda skuterem 50cm to masakra, bo auta nie mają gdzie wyprzedzić takiego pojazdu i zaczyna się robić niebezpiecznie, a taka 125 jest w stanie sprawnie się rozpędzić do tych 60-80km/h, ale zastanawia mnie jedno.

Czy będzie ograniczenie mocy maksymalnej jak to jest w przypadku kategorii A1 czy jest tylko ograniczenie pojemności? Taka 125-tka może mieć 10 koni lub 30.<br><hr>Kamas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 19:31