Zobacz wÄ…tek - problem z zx6r 1999r
NAS Analytics TAG

problem z zx6r 1999r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z zx6r 1999r

Postprzez digika » 16/3/2014, 21:40

Mam problem z swoją kawą. Najpierw ustawiano mi gazniki puzniej naciagano rozrząd wymiana oleju świec i synchro gaznikow. I po przejechaniu około 1000 km strzelił w wydech i zgasł i nie mogę juz go odpalić. Mam pytanie za co się zabrać, czy może rozrzad do wymiany sam niewiem.
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57


Postprzez Gladis7 » 17/3/2014, 07:40

ciekawe czy ma kompresje jak ma no to raczej nie jest rozrząd, ale chyba jak by ci łańcuch pękł to sie nie zawinie tam gdzieś wokół wału ? zdejmi pokrywe zaworów bedziesz wiedział czy to to xD a iskre ma ? jak ma to możesz elektrykę odrzucić
Gladis7
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/9/2012, 19:36


Postprzez digika » 17/3/2014, 07:51

Sprawdzę dzisiaj elektryke czy ma iskre na swiecach. A jeśli nie bedzie iskry yo vo moze być tego przyczyną?
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57

Postprzez Gladis7 » 17/3/2014, 07:55

tak no jeśli nie chce odpalić i nie ma iskry to wtedy napewno to
Gladis7
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/9/2012, 19:36

Postprzez digika » 17/3/2014, 08:01

Jeszcze podejrzewam że mógł łańcuszek przeskoczyć o ząbek ale nie wiem czy to mozliwe aby jest
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57

Postprzez Gladis7 » 17/3/2014, 08:07

rzadko spotykam się z takim czymś nawed powiem że nigdy nie widziałem czegoś takiego ale wszystko jest możliwe. jak rozrząd przestawił się o ząb to przy odpalaniu strzelałby pufał i wszystko na raz
Gladis7
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/9/2012, 19:36

Postprzez digika » 17/3/2014, 08:11

On nic nie strzela nie kicha zero reakcji
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57

Postprzez miki1406 » 17/3/2014, 09:28

Ja to się nie spotkałem z naciąganiem rozrządu - raczej naciąganie motocyklisty to było??

Jak przy układzie gdzie pracuje AUTOMATYCZNY napinacz łańcuszka i sztywny łańcuch coś ci napięli??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez mati22252 » 17/3/2014, 10:43

Miki mógł ktoś zmienić napinacz na ręczny z wkręcaną śrubą.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez miki1406 » 17/3/2014, 13:27

Ale to już chyba rzemiosło...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez sebek4385 » 17/3/2014, 14:39

u mnie w sradziku też napinałem :) i napinacz oryginał moto na bieg 1 kołem do tyłu i śrubokrętem naciągasz napinacz to proste :)
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gladis7 » 17/3/2014, 18:32

no tak sebek tak się robi przy napinaniu, ale to jest też nie tak jak powinno ponieważ może mieć za mocny naciąg i pęknie więc on sam najlepiej sie naciągnie.. ale fachowo sie tak robi :D
Gladis7
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/9/2012, 19:36

Postprzez digika » 18/3/2014, 08:17

Sam juz nie wiem moto kreci nie odpala prad na swiecach ma, na kable tez nie odpala. Z tego co wiem to naciagacz ma manualny, ja tu nic nie poradzę zawioze go do warsztatu dam znac co to było pozdrawiam i dziękuję za rady.
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57

Postprzez jackal_pl » 18/3/2014, 12:58

Są dwie możliwości, i na 99% tylko te dwie:
a) zapłon się przestawił (zerwało klin itp) - nie wiem czy w tym moto jest to możliwe
b) rozrząd się przestawił choćby o jeden ząbek. Ewidentnie widać, że nastąpiło spalanie mieszanki wtedy, gdy zawór wydechowy był otwarty.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic

Postprzez digika » 25/5/2014, 17:38

Sorki ze tak późno piszę. A więc skończyło się tak, 8 zaworów pogietych uszkodzony wałek rozrządu, przy tym ucierpiał wał i jeden z 4 gaznikow walniety. Naprawa nie opłacalna kupiłem silnik G1 kompletny z gaznikami i mniejszym przebiegiem, maszyna chodzi jak należy. Winie za to wszystko mechanika który twierdził że każda kawa tak grzęzi i stwierdził że rozrzadu nie trzeba wymieniac a gazniki ustawił niby których nie dało się ustawic. Teraz mam zdrowy silnik :D
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57

Postprzez digika » 25/5/2014, 17:50

Mam jeszcze jedno pytanko, moj kolega kupił suzuki sv650s z 2005 r na wtryskach. Pali rano zawsze za trzecim razem i przy starcie na jedynce jest słaby nagle dostaje palera i staje na koło a na reszcie biegów jest ok. No i w miejskiej jezdzie na niskim gazie trochę szarpie no i na luzie nie ma stabilnych obrotów. Bak i filter paliwa wyczyscil . Moto ma przejechane 3.500mil to jest jakieś 5000 kilometrów, co moze być
digika
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/3/2014, 19:57



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê