[biblioteka] Pierwszy motocykl - najgorsze...
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Poznałem kilka lat temu ,w policyjnym zamorskim kraju, motocyklistę o przydomku "Orca".Komentatorzy napisał(a):najgorszy wybór? krzywy, spawany, niesprawny etc. a triumph street triple albo honda hornet to swietny wybor na pierwszy motocykl, byleby sprawny<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Na pierwszy motocykl to co najwyżej coś typu yamaha dt 125, mz 150, cbr 125, a to i tak dużo dla osoby która ma zacząć dopiero jeździć (uczyć się jeździć). Ty chcesz dać komuś kto pierwszy raz, czy po kilkunastu godz. jeżdżeniu na prawko hondę hornet ? Jak jest jakaś 125 hornet to spoko, ale 600 to się ten ktoś zabije albo skończy się kalectwem jak tylko mu się zamarzy trochę bardziej odkręcić.<br><hr>Michu1342<br>Komentatorzy napisał(a):Mialem tego nie pisac, ale juz sie przyznam. Po zdaniu prawka kupilem Hayabuse. Zyje juz 3ci sezon, zrobilem 20 tysiecy. Codziennie jezdze nia do pracy. Wiec nie opowiadaj o CBR 125.<br><hr>FirstToFight<br>
Okazało się, że pseudo "Orca" jest związane z jego lataniem "od zawsze" na Hajkach.
Ponoć Hajka jest jak orka tj. nie wybacza trenerowi błędów i zapominania o jej drapieżnej naturze oraz potrafi zabić nawet doświadczonego trenera.
Piszę o tym, gdyż Kolega z 3-tenim stażem i 20kkm wkracza właśnie w okres krytycznych relacji z moto.<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hornet- super łatwe prowadzenie,bardzo dobry wtrysk,lekka,dobrze hamuje.Czego więcej chcieć od pierwszego motocykla?<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):najgorszy wybór? krzywy, spawany, niesprawny etc. a triumph street triple albo honda hornet to swietny wybor na pierwszy motocykl, byleby sprawny<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Na pierwszy motocykl to co najwyżej coś typu yamaha dt 125, mz 150, cbr 125, a to i tak dużo dla osoby która ma zacząć dopiero jeździć (uczyć się jeździć). Ty chcesz dać komuś kto pierwszy raz, czy po kilkunastu godz. jeżdżeniu na prawko hondę hornet ? Jak jest jakaś 125 hornet to spoko, ale 600 to się ten ktoś zabije albo skończy się kalectwem jak tylko mu się zamarzy trochę bardziej odkręcić.<br><hr>Michu1342<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I to był błąd bo była używana i tania.Powinien kupic nową i byłoby super.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Przypuszczam , iż kryterium "najgorszego wyboru" wypełnił mój sąsiad, człowiek przyzwoity i dobry ojciec dzieciom.
Otóż zrobił prawko i nie mając, poza jazdami szkolnymi, JAKIEGOKOLWIEK doświadczenia z motocyklami, wiedziony czyjąś "światłą" poradą, sprowadził sobie z USA używaną , tanią Haykę . Przyjechała więc ta Hayka, model starszy, onegdaj udostępniany w USA z Biblią lecz bez ABS, dodatkowo ubarwiony tuningowym przelotowym wydechem pracującym na rzecz podrasowanego silnika ( !!!) . Kilka razy tej bestii ostrożnie dosiadł, nie wiem czy podówczas doznał objawienia, niemniej Hayka szczęśliwe zmieniła właściciela. Podśmiewa się Boczo nt. "Hayabusy Turbo" , a to historia zaczerpnięta z życia warszawskich motocyklistów)<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i Gymkhany na Hornecie można wygrywaćKomentatorzy napisał(a):najgorszy wybór? krzywy, spawany, niesprawny etc. a triumph street triple albo honda hornet to swietny wybor na pierwszy motocykl, byleby sprawny<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Na pierwszy motocykl to co najwyżej coś typu yamaha dt 125, mz 150, cbr 125, a to i tak dużo dla osoby która ma zacząć dopiero jeździć (uczyć się jeździć). Ty chcesz dać komuś kto pierwszy raz, czy po kilkunastu godz. jeżdżeniu na prawko hondę hornet ? Jak jest jakaś 125 hornet to spoko, ale 600 to się ten ktoś zabije albo skończy się kalectwem jak tylko mu się zamarzy trochę bardziej odkręcić.<br><hr>Michu1342<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet- super łatwe prowadzenie,bardzo dobry wtrysk,lekka,dobrze hamuje.Czego więcej chcieć od pierwszego motocykla?<br><hr>x<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O tym zapomniałem...<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):najgorszy wybór? krzywy, spawany, niesprawny etc. a triumph street triple albo honda hornet to swietny wybor na pierwszy motocykl, byleby sprawny<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Na pierwszy motocykl to co najwyżej coś typu yamaha dt 125, mz 150, cbr 125, a to i tak dużo dla osoby która ma zacząć dopiero jeździć (uczyć się jeździć). Ty chcesz dać komuś kto pierwszy raz, czy po kilkunastu godz. jeżdżeniu na prawko hondę hornet ? Jak jest jakaś 125 hornet to spoko, ale 600 to się ten ktoś zabije albo skończy się kalectwem jak tylko mu się zamarzy trochę bardziej odkręcić.<br><hr>Michu1342<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet- super łatwe prowadzenie,bardzo dobry wtrysk,lekka,dobrze hamuje.Czego więcej chcieć od pierwszego motocykla?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No i Gymkhany na Hornecie można wygrywać<br><hr>adam57<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Artykuł ok , choć wiadomo można tu jeszcze parę motocykli dodać. Jak mam się czegoś czepić to z uprzejmym zapytaniem do autora: Co bmw wygrało poza testami dziennikarzy? Nie rozumiem stwierdzenia. W sporcie motocyklowym to raczej chyba nic.
Nie twierdzę że to zły pocisk ale żeby od razu wygrało wszystko? Obiektywne myślenie na tak dobrym portalu jest wskazane.<br><hr>Fan Moto bez Moto
Nie twierdzę że to zły pocisk ale żeby od razu wygrało wszystko? Obiektywne myślenie na tak dobrym portalu jest wskazane.<br><hr>Fan Moto bez Moto
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Być może chodziło o WMMP.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Artykuł ok , choć wiadomo można tu jeszcze parę motocykli dodać. Jak mam się czegoś czepić to z uprzejmym zapytaniem do autora: Co bmw wygrało poza testami dziennikarzy? Nie rozumiem stwierdzenia. W sporcie motocyklowym to raczej chyba nic.
Nie twierdzę że to zły pocisk ale żeby od razu wygrało wszystko? Obiektywne myślenie na tak dobrym portalu jest wskazane.<br><hr>Fan Moto bez Moto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co tam wygrało w sporcie BMW, Honda czy Ducati ma znaczenie jedynie dla kibiców.Komentatorzy napisał(a):Artykuł ok , choć wiadomo można tu jeszcze parę motocykli dodać. Jak mam się czegoś czepić to z uprzejmym zapytaniem do autora: Co bmw wygrało poza testami dziennikarzy? Nie rozumiem stwierdzenia. W sporcie motocyklowym to raczej chyba nic.
Nie twierdzę że to zły pocisk ale żeby od razu wygrało wszystko? Obiektywne myślenie na tak dobrym portalu jest wskazane.<br><hr>Fan Moto bez Moto<br>
Pomiędzy tym , co na torach, a realiami salonów sprzedaży, jest dystans niezmierzony.
Przecież nie wybiorę moto Hondy dlatego, że team zamiata w GP - idę do sprzedawcy, a tam "pospolitość skrzeczy".<br><hr>adamm57
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No prawda, BMW wygrało wszystkie sponsorowane testy...Komentatorzy napisał(a):Artykuł ok , choć wiadomo można tu jeszcze parę motocykli dodać. Jak mam się czegoś czepić to z uprzejmym zapytaniem do autora: Co bmw wygrało poza testami dziennikarzy? Nie rozumiem stwierdzenia. W sporcie motocyklowym to raczej chyba nic.
Nie twierdzę że to zły pocisk ale żeby od razu wygrało wszystko? Obiektywne myślenie na tak dobrym portalu jest wskazane.<br><hr>Fan Moto bez Moto<br>Komentatorzy napisał(a):Być może chodziło o WMMP.<br><hr>x<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wstawiłbym r6 i zx6r, bo za duzo rdzicó kupuje je dzieciakom na koniec ogólniaka, a potem są pogrzeby, ostatnio w mojej okolicy w sobotę dziewczyna 20 lat<br><hr>sfd
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
o to samo chciałem zapytać... w SBK BMW się nie liczy, a to jest chyba w świecie motocykli klasy Superbike wykładnia nr1<br><hr>joKomentatorzy napisał(a):Artykuł ok , choć wiadomo można tu jeszcze parę motocykli dodać. Jak mam się czegoś czepić to z uprzejmym zapytaniem do autora: Co bmw wygrało poza testami dziennikarzy? Nie rozumiem stwierdzenia. W sporcie motocyklowym to raczej chyba nic.
Nie twierdzę że to zły pocisk ale żeby od razu wygrało wszystko? Obiektywne myślenie na tak dobrym portalu jest wskazane.<br><hr>Fan Moto bez Moto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja zaczynałem od Rometa 50
i jeżeli masz poukładane w głowie to zaczniesz i spokojnie jeździć 600-tką.. oczywiście mądrych jest bardzo małe grono
przeszedłem przez 125.. w między czasie cbr600, i końcówka bmw k12000rs
Kup sobie motocykl na jaki cię stać i jeździj z głową, tylko tą głową z mózgiem a nie w rozporku
Pozdrawiam Gruby.<br><hr>Gruby




- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ludzie, ale o czym mowa...powyższy art jest idealny dla ułomów, którzy biorą się za coś do czego (przynajmniej w danym momencie) nie mają predyspozycji. To jak z samochodami - byłem świadkiem jak prawdopodobnie 18 letni dzieciak zadzwonił po ojca żeby zatankować Nissana GT-R, bo nie wiedział jak się to robi i faktycznie tamten przyjechał dosłownie w 2-3 minuty (sam nie zdążyłem jeszcze odjechać ze stacji) i mu zatankował - taki "mistrz" to się nadaje do fiata punto, bo z motoryzacją pewnie nie ma nic wspólnego, więc co on niby wyciśnie z jednego z najszybciej przyśpieszających aut świata? Wracając do 2 kółek - znam ludzi, którzy zaczynali od R6, GSX-R 600/750 i żaden z nich się nie zabił, a dzisiaj ujeżdżają już 2-3 sprzęt z kolei. Są to ludzie, którzy od małego bawili się w motorowery, mzki 250, jawy 350, crossy 125/250 i inne zabawki, które można było nabyć za kasę z roboty w wakacje. Oczywiście przeskok np. z Jawy 350 na GSX-R 750 jest ogromny, ale jeżeli szanujesz moto i uczysz się go to w czym problem? Znam tą teorię, że powinno się najpierw odpalić sobie jakieś żwawe 250 czy mulastą 500'tkę żeby nauczyć się w pełni wykorzystywać jego potencjał i dopiero wskakiwać wyżej...dobra, ale czy każdy rider 848 musi i chce być królem winkli i lawirowania pomiędzy autami? A może nawet lepiej, że będzie co najwyżej "mistrzem prostej"? To jak z samochodami - ilu kierowców 911 turbo robi sobie przejażdżki w stylu torowym? Jeden na 10'ciu, a reszta aby odwija na prostych? Z resztą współczesne motocykle mają tyle systemów bezpieczeństwa, że musiałbyś wszystko powyłączać żeby cokolwiek mogło się stać skoro masz abs, esp i kontrolę wzniesienia koła, przykład RSV4 - silna v'ka, ale kiedy wszystkie systemy masz na full i masz najsłabszą mapę to naprawdę tylko jakieś chucherko nieprzygotowane na przyśpieszenie mogłoby się "zerwać" z tego motocykla. Wspomniani koledzy zaczynali od modeli jeszcze bez żadnych systemów i dali sobie radę. Jednakże domyślam się że ten tekst może dotyczyć właśnie bardziej ludzi, którym nagle ubzdurał się motocykl, a w młodości nie siedzieli nawet na komarze. Dla takich faktycznie jeszcze długa droga do przebycia. <br><hr>CarreraSport
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości