Pierwszy motocykl dla faceta w okolicach 40 tki :) do 12.000
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pierwszy motocykl dla faceta w okolicach 40 tki :) do 12.000
Witajcie
nadszedł czas realizacji marzeń z młodości i kupienie sobie bike, może to i kryzys wieku średniego a może nie
Krótko o sobie, 38lat, 183cm i 80kg.
Szukam nakeda głównie do miasta, jakieś krótki trasy solo, bez bagaży.
Budżet to 12.000zł
Typy: Suzuki GSR600 albo Yamaha FZ6 Fazer 600.
Myślałem jeszcze o Yamaha XJ6 ale to wychodzi trochę poza budżet
Doświadczenie mam słabe, jeździłem jako młodzieniec WSK 175, miałem IŻ49. Takei wtedy były motorki.
Wiem, że te typy które podałem mają moc w granicach 100KM, jest to pewnie stanowczo za dużo jak na pierwszy strzał, ale jestem rozsądny i będę się starał nie odkręcać manety na max:)
Jeżeli możecie mi tylko doradzić w temacie wyboru któregoś z tych dwóch modeli będę wdzięczny.
nadszedł czas realizacji marzeń z młodości i kupienie sobie bike, może to i kryzys wieku średniego a może nie
Krótko o sobie, 38lat, 183cm i 80kg.
Szukam nakeda głównie do miasta, jakieś krótki trasy solo, bez bagaży.
Budżet to 12.000zł
Typy: Suzuki GSR600 albo Yamaha FZ6 Fazer 600.
Myślałem jeszcze o Yamaha XJ6 ale to wychodzi trochę poza budżet
Doświadczenie mam słabe, jeździłem jako młodzieniec WSK 175, miałem IŻ49. Takei wtedy były motorki.
Wiem, że te typy które podałem mają moc w granicach 100KM, jest to pewnie stanowczo za dużo jak na pierwszy strzał, ale jestem rozsądny i będę się starał nie odkręcać manety na max:)
Jeżeli możecie mi tylko doradzić w temacie wyboru któregoś z tych dwóch modeli będę wdzięczny.
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
Oj, no nie wiem czy to taki dobry pomysł, ktoś tutaj dawno nie jeździł, i nie wiem czy takim bardzo dobrym planem jest wsiadać na coś co po nieopatrznym odkręceniu manetki na maksa zacznie zostawiać długie czarne krechy na asfalcie Równie dobrze mógłby przecież kupić coś w stylu ER-6, albo Bandytę, całkiem przyjemne motocykle, a nie mają tak bardzo nasrane w głowie jak GSR
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
no ale ok, pomijając bandita, to z tych dwóch moto co polecacie?
Czytałem trochę testów, i chyba GSR wypada lepiej w zestawieniach.
Czytałem trochę testów, i chyba GSR wypada lepiej w zestawieniach.
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
Zestawienia będą całkiem inaczej przez Ciebie interpretowane kiedy wsiądziesz i odkręcisz, to obydwa sprawią, że będziesz w szoku jak to przyspiesza Moim zdaniem na obydwa masz za mało doświadczenia jeśli chodzi o jednoślady.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
pewnie mi tu ratujecie życie odciągając mnie od pułapu 100KM, co mi pozostaje w takim razie zakres mocy 50-75KM?
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
To nie chodzi o to, że jesteś nieodpowiedzialny i tak dalej, chodzi o to żebyś to Ty prowadził maszynę, szybko połapał się, jak ona się zachowuje w jakich sytuacjach, a nie żeby ona prowadziła Ciebie i zaskakiwała Cię z każdą chwilą, bo kilka razy to jest przyjemne, ale w momencie kiedy spowoduje glebę już tak fajne to nie jest
Nie jesteś młodym gniewnym moim zdaniem coś w okolicach 70-80 KM powinno być ok, motocykle o takiej mocy mają też spokojniejszą charakterystykę, niż np. niewinnie wyglądający ale popierzony na swój sposób Hornet, czy właśnie GSR.
Uwierz mi, że będziesz zaskoczony jak motocykl o takiej mocy przyspiesza
Nie jesteś młodym gniewnym moim zdaniem coś w okolicach 70-80 KM powinno być ok, motocykle o takiej mocy mają też spokojniejszą charakterystykę, niż np. niewinnie wyglądający ale popierzony na swój sposób Hornet, czy właśnie GSR.
Uwierz mi, że będziesz zaskoczony jak motocykl o takiej mocy przyspiesza
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
a taki pomysł, aby kupić naked 100KM i zdławić go na wtrysku na te 70KM, pojeździć ze 2 sezony a potem przywrócić mu pełną moc?
Wiem, że to wariacki pomysł ale może to jakieś wyjście.
Poza tym taki bandit nie wiele różni się masą od GSR600 i pewnie gorzej się prowadzi.
Wiem, że to wariacki pomysł ale może to jakieś wyjście.
Poza tym taki bandit nie wiele różni się masą od GSR600 i pewnie gorzej się prowadzi.
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
Możesz tak zrobić jeśli rzeczywiście masz takie podejście odblokuj jak Ci na prawdę zacznie brakować gdybyś miał 18 lat nie uwierzył bym w to co mówisz, ale tym razem mam jakoś inaczej.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):Możesz tak zrobić jeśli rzeczywiście masz takie podejście odblokuj jak Ci na prawdę zacznie brakować gdybyś miał 18 lat nie uwierzył bym w to co mówisz, ale tym razem mam jakoś inaczej.
sam też w trochę nie wierzę ale taki jest plan
Przeglądam forum i mało jest o zablokowaniu moto, wszystko raczej w stronę odblokowania.
Większość pisze o wymianie ECU i magicznym kabelku nr 53. Nie wiem jak to działa w przypadku zdławienia mocy, czy da się to zrobić bez jakiś mega kosztów?
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
Nie róbmy z każdej osoby ułoma. GSR czy szerszeń to nie sportowy litr. Zawsze podoba mi się jak pisze osoba bez doświadczenia o drobnej budowie i polecacie jej GS, ER itp, ale jak kiedyś napisał koleś również bez doświadczenia tylko miał 2m, to ktoś mu nawet polecił CBR XX. Najlepiej będzie jak przejedziesz się gsr i szerszeniem, i sam zdecydujesz czy to jest to o co Ci chodziło.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Znalazłem na necie zestawy do tłumienia mocy dla GSR600.
Można go zdławić na 25kW lub 35kW.
Mod czysto mechaniczny, bez ingerencji w ECU.
Zdławienie dolotu i jakiś modyfikacje rollgazu.
To wydaje mi się rozsądnym wyjściem.
Co wy na to?
Można go zdławić na 25kW lub 35kW.
Mod czysto mechaniczny, bez ingerencji w ECU.
Zdławienie dolotu i jakiś modyfikacje rollgazu.
To wydaje mi się rozsądnym wyjściem.
Co wy na to?
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
miki1406 napisał(a):A myślałeś o SV650?? Bardzo ciekawa maszynka...
no nie myślałem, ale bardzo zainteresował mnie ten motyw ze zdławieniem mocy i myślę jednak o GSR600 albo Yamaha Fazer 600
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
To w zasadzie o co pytasz ? Podałeś dwa sprzęty które Ci się podobają, a my jak podrzucamy Ci cokolwiek innego to i tak mówisz, że wolisz któryś z tamtych dwóch.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):To w zasadzie o co pytasz ? Podałeś dwa sprzęty które Ci się podobają, a my jak podrzucamy Ci cokolwiek innego to i tak mówisz, że wolisz któryś z tamtych dwóch.
chodzi mi o wybór między Suzuki a Yamahą
- tommylee_wroclaw
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/5/2014, 08:06
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości