Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
no to za 8 tysi znalazł bys juz jakas sprawną DRZ 400 moim zdaniem tutaj najlepsze wyjscie. a co do rejestracji - no niby nie potrzebna, ale jak masz mozliwosc to warto zawsze kwity mieć, jak zaczniesz dalej od domu odjeżdżać to prędzej cyz później bedziesz musiał przeciąć droge publiczną, a wtedy warto miec papiery, a przynajmniej jakies swiatła to sie tez często w enduro przydaje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Jak chcesz bez papierów, to DRZ400 bezproblemowo znajdziesz w podanym przez ciebie budżecie, brudasy bez papierów kręcą się w okolicach 6.000zł+ w przyzwoitym stanie.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Szukam czegos w teren i na asfalt. latam prawie codziennie, ale nie wyczynowo i nie zameczam sprzeta - lasy, pola, szutry, piachy i czasem blotko. Nie na tor, a asfalt czasem tylko. Mysle o czys wytrzymalym i zeby nie liczylo godzin do serwisu. Kwota przeznaczona na sprzet to 7-8 tys, pojemnosc od 250 - lecz wszystkie propozycje do rozwazenia
Ostatnio edytowano 25/1/2014, 22:44 przez jahol70, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- jahol70
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09
pisz w jednym temacie a nie w 10 miejscach na raz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
kazdy sprzęt musi miec liczone godziny, tylko jeden ma ich 1000 a drugi 40.
jak dla mnie dobre moto tutaj to KTM lc4 tylko dozbieraj troche do 640stki i bedziesz zadowolony, albo 400tke, tylko tak 400tka fajniejsza w teren z kolei jak chcesz dalej poleciec asfaltem to jest nieco przy słaba. z kolei 640stka m,ozesz jednego dnia nawet posmigac na torze a drugiego wyjechac na kilkudniową wycieczke z bagażami. no i jak wszystko dbane to sie praktycznie nic nie remontuje. aby dbac o olej i nie katować.
obok jest suzuki DRZ 400, moto fajniejsze w teren od lc4 400 jak dla mnie. po asfalcie no też daje rade, kumpel miał na SM to na miasto prawie idealne no i też jak sie dba i nie katuje to prawie sie tam nie zagląda. co kilka- kilkanascie lat jakas wymiana tłoka i serwis głowicy za powiedzmy 1500 zł i tyle z kosztów. rozkładając np na 5 lat katowania 1500 zł to jest utrzymanie śmiesznie niskie
klxy bedą za małe mimo że silnik praktycznie identyczny jak w drz tylkko mniejsze
jak dla mnie dobre moto tutaj to KTM lc4 tylko dozbieraj troche do 640stki i bedziesz zadowolony, albo 400tke, tylko tak 400tka fajniejsza w teren z kolei jak chcesz dalej poleciec asfaltem to jest nieco przy słaba. z kolei 640stka m,ozesz jednego dnia nawet posmigac na torze a drugiego wyjechac na kilkudniową wycieczke z bagażami. no i jak wszystko dbane to sie praktycznie nic nie remontuje. aby dbac o olej i nie katować.
obok jest suzuki DRZ 400, moto fajniejsze w teren od lc4 400 jak dla mnie. po asfalcie no też daje rade, kumpel miał na SM to na miasto prawie idealne no i też jak sie dba i nie katuje to prawie sie tam nie zagląda. co kilka- kilkanascie lat jakas wymiana tłoka i serwis głowicy za powiedzmy 1500 zł i tyle z kosztów. rozkładając np na 5 lat katowania 1500 zł to jest utrzymanie śmiesznie niskie
klxy bedą za małe mimo że silnik praktycznie identyczny jak w drz tylkko mniejsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, planuję wymienić mojego Kata LC2 na coś mocniejszego i lżejszego a przede wszystkim nowszego. Rozważam kilka opcji: KTM 125 EXC, KTM 125 SX, KTM 250 SXF, Hondę 250 CRF, Suzuki 250 DRZ. Nie mam w planie jeździć po torze. Bardziej interesuje mnie teren. Mój budżet to około 10 000zł. Czy sx 125 nie jest "za zły" na las? Którego z wyżej wymienionych proponujecie dla kogoś kto już coś umie ale wciąż się uczy? pzdr
- Blichar
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 29/9/2013, 22:05
- Lokalizacja: Lublin
nie ma suzuki drz 250 to po 1
po 2 do lasu crossówki cyzli sx sxf crf sie kompletnie nie nadają
po 3 ja bym szukał ktma exc 250 w 4T na RFSie czyli rocznik najlepiej koło 2004 - 5 max 2007. za tą cene powinieneś cos znaleźć do nauki super, nie jest za mocny ale praktycznie nie ma terenu zeby sobie nie poradził.
też jestem z okolic lublina jak chcesz to moge pomóc wybrac jakas fajna sztuke z okolicy na PW. a tak btw masz tereny gdzie jeździc ?
po 2 do lasu crossówki cyzli sx sxf crf sie kompletnie nie nadają
po 3 ja bym szukał ktma exc 250 w 4T na RFSie czyli rocznik najlepiej koło 2004 - 5 max 2007. za tą cene powinieneś cos znaleźć do nauki super, nie jest za mocny ale praktycznie nie ma terenu zeby sobie nie poradził.
też jestem z okolic lublina jak chcesz to moge pomóc wybrac jakas fajna sztuke z okolicy na PW. a tak btw masz tereny gdzie jeździc ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Z tego to jedynie exc 125. Drz 250? jesteś pewny że taka pojemność? może drz400? można by rozważyć jeszcze excf 250, crf250x, wr250(f albo r) powiedz jeszcze ile rocznie możesz przeznaczyć na utrzymanie i ile chcesz tym jeździć
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
henio12323- Co do wybierania to na razie muszę się zapoznać z tematem dopiero przymierzam się do zakupu a kasy jeszcze trochę brakuje i nie chcę wydać mniej i kupić szybciej bo wyjdzie kicha. Zakup planuję w okolicach maja więc jest jeszcze czas i sporo różnych motorków się przewinie przez rynek A co do pytania o tereny. Jestem dokładnie rzecz biorąc z Nałęczowa więc kraina lessowych wąwozów ma to i owo do zaoferowania a im dalej w stronę Wisły, tym lepiej Na brak górek pod które LC2 nie daje rady się wczołgać nie narzekam
kris514- Na utrzymanie rocznie mogę wydać tyle ile potrzeba oczywiście nie przesadzając. Liczę się z tym że często trzeba coś dokupić, naprawić, wymienić. Większość napraw wykonuję osobiście z pomocą Ojca więc na serwis kasy nie trzeba będzie wydawać Jeździć zamierzam sporo. Teraz na wiosnę pewnie mniej bo trzeba ogarnąć szkołę żeby w lecie był czas na jazdę a nie na poprawki ocen ;D
kris514- Na utrzymanie rocznie mogę wydać tyle ile potrzeba oczywiście nie przesadzając. Liczę się z tym że często trzeba coś dokupić, naprawić, wymienić. Większość napraw wykonuję osobiście z pomocą Ojca więc na serwis kasy nie trzeba będzie wydawać Jeździć zamierzam sporo. Teraz na wiosnę pewnie mniej bo trzeba ogarnąć szkołę żeby w lecie był czas na jazdę a nie na poprawki ocen ;D
- Blichar
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 29/9/2013, 22:05
- Lokalizacja: Lublin
to dodam że taki ktm 250 w 4T na początek bedzie robił robote, zwłaszcza w technicznym enduro - i chętnie bym się tam wybrał bo od jakiegos czasu planuje podróz w tamtą strone, tylko bardziej szukałbym szlaków dotarcia omijających asfalt
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzieki panowie
Wyglada na to, ze wiem czego chce.
Napisalem litanie kolo poludnia, a posta nie ma (???). To wyglada na to, ze chyba najlepszym tematem jest suzuki drz 400. Glownie bede w terenie bez extremy, asfalt tylko okazjonalnie tzn przelot przez droge, albo przelot w miejsce przeznaczenia kilkamascie km czy wyskok po mleko
Jakie sa roznice w oznaczeniu medelu - E, S, SM.
Czy do drz 400 da sie dobrac kola od supermoto, i czy to ma sens ze wzglegu inne przeznaczenie i charakter sprzetu? Nie chce tych kolek zakladac na stale tylko od czasu do czasu - okazjonalnie dla malej odmiany.
Jezeli sa jeszcze jakies pomysly to piszcie i sprowadzejcie mnie na wlasciwa droge
Wyglada na to, ze wiem czego chce.
Napisalem litanie kolo poludnia, a posta nie ma (???). To wyglada na to, ze chyba najlepszym tematem jest suzuki drz 400. Glownie bede w terenie bez extremy, asfalt tylko okazjonalnie tzn przelot przez droge, albo przelot w miejsce przeznaczenia kilkamascie km czy wyskok po mleko
Jakie sa roznice w oznaczeniu medelu - E, S, SM.
Czy do drz 400 da sie dobrac kola od supermoto, i czy to ma sens ze wzglegu inne przeznaczenie i charakter sprzetu? Nie chce tych kolek zakladac na stale tylko od czasu do czasu - okazjonalnie dla malej odmiany.
Jezeli sa jeszcze jakies pomysly to piszcie i sprowadzejcie mnie na wlasciwa droge
Ostatnio edytowano 26/1/2014, 20:35 przez jahol70, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- jahol70
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09
moze nie wysłałes ? w którym temacie o tym pisałes ?
ogólnie DRZ ma fabryczną wersje SM więc mozesz kupic nie tylko dobierane tylko nawet oryginalne koła ;P
ogólnie DRZ ma fabryczną wersje SM więc mozesz kupic nie tylko dobierane tylko nawet oryginalne koła ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zalezy do czego lepsza
jest DRZ S czyli najzwyklejsza wersja rozrusznik, kierunki, koła enduro
wersja E bez rozrusznika, najlzejsza i najmocniejsza
wersja Y to samo co E ale bez swiateł i homologacji
i wersja SM czyli chyba troche inaczej zestrojone zawieszenie no i koła SM nie pamiętam ale chyba w wersji SM fabrycznie laga ma od razu wyjscie pod tarcze 320stke, a nie jak w przypadku enduro że trzeba dokładac adapter
jest DRZ S czyli najzwyklejsza wersja rozrusznik, kierunki, koła enduro
wersja E bez rozrusznika, najlzejsza i najmocniejsza
wersja Y to samo co E ale bez swiateł i homologacji
i wersja SM czyli chyba troche inaczej zestrojone zawieszenie no i koła SM nie pamiętam ale chyba w wersji SM fabrycznie laga ma od razu wyjscie pod tarcze 320stke, a nie jak w przypadku enduro że trzeba dokładac adapter
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
czesc wszystkim zastanawiam sie nad kupnem crf 450 albo jakas 250 2t nie wiem co wybrac . mialem juz ktm lc4 600 dobre enduro wygodne i mocne ale za to bardzo ciezkie i cr 125 2001r tez dobry sprzecik dawala rady cra . a teraz mysle nad czyms mocniejszym
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
jahol - kazde moto fabrycznie wypuszczone na asfalt musi to mieć bo to są warunki uzyskania homologacji
lc4600 kolego pokaż mi jak jeździsz jak masz jakis materiał to sie oceni czy dasz rade smigac na 250 w 2T. moim zdaniem na tor crossowy takie moto jest za mocne, i zbyt agresywne. zwłąszca przy amatorskim lataniu. z kolei jak myslisz o smiganiu po lasach to pomysł kiepski. CRFa podobnie mocna na tor, i beznadziejna do lasu. no ale juz lepszy pomysł od mocnego 2T
lc4600 kolego pokaż mi jak jeździsz jak masz jakis materiał to sie oceni czy dasz rade smigac na 250 w 2T. moim zdaniem na tor crossowy takie moto jest za mocne, i zbyt agresywne. zwłąszca przy amatorskim lataniu. z kolei jak myslisz o smiganiu po lasach to pomysł kiepski. CRFa podobnie mocna na tor, i beznadziejna do lasu. no ale juz lepszy pomysł od mocnego 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kolego LC4 600 powiem kCi tak. Przez ostatnie dwa sezony latałem Huską 610 Sm i DRZ na brudasach, wcześniejszych doświadczeń z endurakami też było sporo. Teraz mam SX'a 450 i chcę go zmienić na 250 w 4t bo po torze to za dużo. Chyba że preferujesz jazdę bardziej enduro, wtedy mocy nigdy dość. Tylko że do endurzenia lepiej poszukać jakiegoś Hard-enduro niż crossówki.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości