[Aktualności] Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale...
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale...
Dyskusja na temat: Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale wariat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale wariat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale wariat
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Warto się bawić w tubinę? 300tka z fabyki ma 39 KM.
Ale jak ktoś lubi... Fajne że tej przeróbki najwyraźniej nie widać spod owiewek.
)
Podejrzanie może wyglądać tylko tłumik.
300tka z taką turbiną powinna mieć 80 KM? Maszynka dla wariatów... ;D<br><hr>wertal
Ale jak ktoś lubi... Fajne że tej przeróbki najwyraźniej nie widać spod owiewek.

Podejrzanie może wyglądać tylko tłumik.
300tka z taką turbiną powinna mieć 80 KM? Maszynka dla wariatów... ;D<br><hr>wertal
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.<br><hr>wertalKomentatorzy napisał(a):I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyli dla marnych 20 km/h nie opłaca się zakładać tego turboKomentatorzy napisał(a):I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.<br><hr>wertal<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ilość obrotów maksymalnych pewnie dużo się nie zmieni, zmiana przełożeń jest możliwa ale też w ograniczonym stopniu, a założenie turba nie ma tutaj za zadania zwiększyć tej v-max a raczej przyspieszenie bo to jest najważniejsze. Żeby moto do 150 nie rozpędzał się 15 sekund tylko 8 na przykład. Po to też montują turbiny w silnikach do dragu, tam najważniejsze jest przyspieszanie i przyczepność, połączenie tego daje niski czas przejazdu<br><hr>malikowyKomentatorzy napisał(a):I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.<br><hr>wertal<br>Komentatorzy napisał(a):Czyli dla marnych 20 km/h nie opłaca się zakładać tego turbo<br><hr>freefalldiablo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Biorąc pod uwagę, jak to się sprawuje w zakrętach, to wychodzi świetna maszyna do trollowania innych na torze
<br><hr>Juno

<br><hr>Juno
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
58KM z 250cc? Moja byłą cagiva będąc 125cc miała 42KM i nie potrzebowała turbo żeby osiągnąć realne 200km/h(sprawdzane na 2 GPS), a to jest dwukrotnie większa pojemność więc w sumie nie ma ekscytacji.. Fakt że był to dwusów, palił dwa razy więcej niż to. Ale mimo to wybrałbym ponownie Cagive zamiast tej kawy.<br><hr>Grzejnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lepiej wsadzić 2 suwa 250 z jakiejś crosówki, moc powyżej 60KM no i waga dużo mniejsza.<br><hr>Młody
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem jaką miałeś cagivę, znam tylko mito, które mają po 25-28 koni. Wystarczy zobaczyć na wykresy dyno. No i te mito do połowy swoich obrotów miały moc jak chińska 50. bhauhauahau<br><hr>MotocylistaKomentatorzy napisał(a):58KM z 250cc? Moja byłą cagiva będąc 125cc miała 42KM i nie potrzebowała turbo żeby osiągnąć realne 200km/h(sprawdzane na 2 GPS), a to jest dwukrotnie większa pojemność więc w sumie nie ma ekscytacji.. Fakt że był to dwusów, palił dwa razy więcej niż to. Ale mimo to wybrałbym ponownie Cagive zamiast tej kawy.<br><hr>Grzejnik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości