Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale...

Postprzez Åšcigacz » 26/8/2013, 10:26

Dyskusja na temat: Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale wariat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja 250R Turbo - mały ale wariat
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 10:26

Warto się bawić w tubinę? 300tka z fabyki ma 39 KM.

Ale jak ktoś lubi... Fajne że tej przeróbki najwyraźniej nie widać spod owiewek. :))
Podejrzanie może wyglądać tylko tłumik.

300tka z taką turbiną powinna mieć 80 KM? Maszynka dla wariatów... ;D<br><hr>wertal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 11:09

I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 11:19

Komentatorzy napisał(a):I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo<br>
Skoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.<br><hr>wertal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 11:22

Komentatorzy napisał(a):I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo<br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.<br><hr>wertal<br>
Czyli dla marnych 20 km/h nie opłaca się zakładać tego turbo :)<br><hr>freefalldiablo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 11:34

Komentatorzy napisał(a):I przy tych 58 KM ile by z tego motocykla można by było wyciągnąć km/h ? <br><hr>freefalldiablo<br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.<br><hr>wertal<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli dla marnych 20 km/h nie opłaca się zakładać tego turbo :)<br><hr>freefalldiablo<br>
Ilość obrotów maksymalnych pewnie dużo się nie zmieni, zmiana przełożeń jest możliwa ale też w ograniczonym stopniu, a założenie turba nie ma tutaj za zadania zwiększyć tej v-max a raczej przyspieszenie bo to jest najważniejsze. Żeby moto do 150 nie rozpędzał się 15 sekund tylko 8 na przykład. Po to też montują turbiny w silnikach do dragu, tam najważniejsze jest przyspieszanie i przyczepność, połączenie tego daje niski czas przejazdu<br><hr>malikowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 14:26

Biorąc pod uwagę, jak to się sprawuje w zakrętach, to wychodzi świetna maszyna do trollowania innych na torze :D
<br><hr>Juno
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2013, 18:21

58KM z 250cc? Moja byłą cagiva będąc 125cc miała 42KM i nie potrzebowała turbo żeby osiągnąć realne 200km/h(sprawdzane na 2 GPS), a to jest dwukrotnie większa pojemność więc w sumie nie ma ekscytacji.. Fakt że był to dwusów, palił dwa razy więcej niż to. Ale mimo to wybrałbym ponownie Cagive zamiast tej kawy.<br><hr>Grzejnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/8/2013, 06:32

Lepiej wsadzić 2 suwa 250 z jakiejś crosówki, moc powyżej 60KM no i waga dużo mniejsza.<br><hr>Młody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/8/2013, 08:33

Komentatorzy napisał(a):58KM z 250cc? Moja byłą cagiva będąc 125cc miała 42KM i nie potrzebowała turbo żeby osiągnąć realne 200km/h(sprawdzane na 2 GPS), a to jest dwukrotnie większa pojemność więc w sumie nie ma ekscytacji.. Fakt że był to dwusów, palił dwa razy więcej niż to. Ale mimo to wybrałbym ponownie Cagive zamiast tej kawy.<br><hr>Grzejnik<br>
Nie wiem jaką miałeś cagivę, znam tylko mito, które mają po 25-28 koni. Wystarczy zobaczyć na wykresy dyno. No i te mito do połowy swoich obrotów miały moc jak chińska 50. bhauhauahau<br><hr>Motocylista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/3/2014, 17:31

ninja ma 33 km a nie 20<br><hr>zbych
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê