Zobacz wątek - yamaha-więcej koni w
NAS Analytics TAG

yamaha-więcej koni w

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

yamaha-więcej koni w

Postprzez yamahaTZR80 » 9/6/2006, 09:44

mam yamahe tzr80 i mam pytanie czy jak zwiększyć moc w TZR
yamahaTZR80
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/6/2006, 20:43


Postprzez MAREKSP1 » 9/6/2006, 10:39

Zmien wydech i moze jakis tuningowy tłok
MAREKSP1
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 9/5/2006, 12:37


Postprzez Bunny » 9/6/2006, 16:15

a co sam tłok da? zresztą osobiście to nie słyszałem o "tłokach tuningowych"
Stożkowy filtr powietrza
świeca i fajka NGK
nie wiem czy do 80 jest, ale może się znajdzie tuning pojemności [np na 100ccm]
jeśli chcesz przyspieszenie to zębatki tył większe - przód mniejsze
V-masz -odwrotnie
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez MAREKSP1 » 10/6/2006, 09:11

Jak nie słyszałes o tuningowych tłokach to teraz usłyszysz.Jest cos takiego w tłoku jak denko.Jest wypukłe i płakie.Podejrzewam ze oryginalne jest wypukłe.Mozna wstawic płaskie i delikatnie splanowac głowice.
MAREKSP1
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 9/5/2006, 12:37

Postprzez Thrillco » 10/6/2006, 10:20

jak do dwusuwa wstawisz płaski tłok to daleko nie zajedziesz...jak myślisz Marek...po co te wypukłe jest wypukłe??:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Manhatan » 10/6/2006, 10:45

Jak splanujesz głowice to ją też zaraz ........ trafi :) najlepiej jest zostawić tak jak jest, no można zmienić tłumik. Jak zastosujesz te wszystkie tuningi to zaczną Ci wysiadać części których niewymieniłeś. A jak chesz wymieniać to już chyba wszystko, począwszy od tłoka i cylindra, a kończąc na łożyskach i tarczach sprzęgłowych. Takie jest moje zdanie :wink:

P.S a jężeli Ci brakuje mocy to sie przesiądź na 125ccm (albo większy) :twisted:

POZDRO
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Bunny » 10/6/2006, 20:43

Marku ja słyszałem, że w ogarach i takich motorowerkach "przycinają" tłoki :lol: tzn to jest max 1mm [jak się za dużo utnie to bryndza, jak za mało to samo :P ].Ponoć coś to daje, ale nie wiem, a żeby "wklęsłe" tłoki zakładać? dziwne rzeczy ;p Jakby takie coś rzeczywiście dawało jakiś efekt i wogóle miało prawo bytu to by konstryktorzy seryjnie takie zakładali ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez MAREKSP1 » 13/6/2006, 09:31

Kiedys miałem stara cr125 i był w niej tłok wypukły.Wstawiłem płaski i było duzo lepiej tylko ze puchł.
MAREKSP1
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 9/5/2006, 12:37

Postprzez Pająk » 18/6/2006, 22:22

a ja z kolei wiem że płaski tłok to będzie pogorszenie spręrzania i kicha wiem że do fiatów 125p wkłada się zamiast płaskich wypukłe ale potom często palą stukowo na 95 a co do przycinania tłoka w komarkach to od strony wydechowej 3mm podkładamy 3 milimetrową uszczelke pod cylinder potem korekcja symetrji okien polerka zmniejszenie pojenmości szkodliwej skrzyni korbowej czyli wypełnianie wału rozwiercenie dolotu regulacje i ew wymiana gaźnika na lepszy potem można wziąść się za konstrukcje odpowiednio dobranego wydechu do naszych potrzeb i to by było na tyle co można zrobić z rometem
ps można jeszcze zastosować cylinder i tłok nie 38mm a 40mm
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez Krystian Ochędalski » 19/8/2006, 15:26

Ja mam Yamahe TZR 80ccm z 1995 roku troche stara ale sprzęt cudowny. V max 128km/h podobno jeszcze zablokowana.... Ale nie jestem do tego przekonany bo przy owej prędkości obrotomierz wchodzi na 12tys, obrotów. Myśle że jeśli by zmienić zębatki to by było jeszcze więcej... Ale nie mam ochoty sie bawić. Nie dlugo będę sprzedawał TZR i kupuje Honde NSR lub CBR 125ccm3.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez HANS » 19/8/2006, 17:28

A ja mam naklejkę mocy :D a tak na poważnie jak chcesz bardziej odczuwać moc to zmień zębatki ale kobyłek będziesz miał tyle samo no i prędkość się zmniejszy ale coś za coś :D . pozdro
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez indus » 19/8/2006, 19:15

jest kit na 110cm w polsce nie dostępny. W niemcach byś kupił ale sporo kosztuje
indus
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 318
Dołączył(a): 28/5/2006, 13:56
Lokalizacja: Łubnice

Postprzez HANS » 19/8/2006, 19:17

a gdzie go się aplikuje :D
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez PTB_PL » 21/8/2006, 19:59

Najlepiej to wsadz nitro :))))
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez HANS » 21/8/2006, 20:04

albo sprzedaj i kup jakąś 125,o tak ci powiem :!: :D
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr