yamaha-więcej koni w
Posty: 15
• Strona 1 z 1
yamaha-więcej koni w
mam yamahe tzr80 i mam pytanie czy jak zwiększyć moc w TZR
- yamahaTZR80
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 8/6/2006, 20:43
a co sam tłok da? zresztą osobiście to nie słyszałem o "tłokach tuningowych"
Stożkowy filtr powietrza
świeca i fajka NGK
nie wiem czy do 80 jest, ale może się znajdzie tuning pojemności [np na 100ccm]
jeśli chcesz przyspieszenie to zębatki tył większe - przód mniejsze
V-masz -odwrotnie
Stożkowy filtr powietrza
świeca i fajka NGK
nie wiem czy do 80 jest, ale może się znajdzie tuning pojemności [np na 100ccm]
jeśli chcesz przyspieszenie to zębatki tył większe - przód mniejsze
V-masz -odwrotnie

-
Bunny - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?
Jak splanujesz głowice to ją też zaraz ........ trafi
najlepiej jest zostawić tak jak jest, no można zmienić tłumik. Jak zastosujesz te wszystkie tuningi to zaczną Ci wysiadać części których niewymieniłeś. A jak chesz wymieniać to już chyba wszystko, począwszy od tłoka i cylindra, a kończąc na łożyskach i tarczach sprzęgłowych. Takie jest moje zdanie
P.S a jężeli Ci brakuje mocy to sie przesiądź na 125ccm (albo większy)
POZDRO


P.S a jężeli Ci brakuje mocy to sie przesiądź na 125ccm (albo większy)

POZDRO
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Marku ja słyszałem, że w ogarach i takich motorowerkach "przycinają" tłoki
tzn to jest max 1mm [jak się za dużo utnie to bryndza, jak za mało to samo
].Ponoć coś to daje, ale nie wiem, a żeby "wklęsłe" tłoki zakładać? dziwne rzeczy ;p Jakby takie coś rzeczywiście dawało jakiś efekt i wogóle miało prawo bytu to by konstryktorzy seryjnie takie zakładali 




-
Bunny - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?
a ja z kolei wiem że płaski tłok to będzie pogorszenie spręrzania i kicha wiem że do fiatów 125p wkłada się zamiast płaskich wypukłe ale potom często palą stukowo na 95 a co do przycinania tłoka w komarkach to od strony wydechowej 3mm podkładamy 3 milimetrową uszczelke pod cylinder potem korekcja symetrji okien polerka zmniejszenie pojenmości szkodliwej skrzyni korbowej czyli wypełnianie wału rozwiercenie dolotu regulacje i ew wymiana gaźnika na lepszy potem można wziąść się za konstrukcje odpowiednio dobranego wydechu do naszych potrzeb i to by było na tyle co można zrobić z rometem
ps można jeszcze zastosować cylinder i tłok nie 38mm a 40mm
ps można jeszcze zastosować cylinder i tłok nie 38mm a 40mm
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Ja mam Yamahe TZR 80ccm z 1995 roku troche stara ale sprzęt cudowny. V max 128km/h podobno jeszcze zablokowana.... Ale nie jestem do tego przekonany bo przy owej prędkości obrotomierz wchodzi na 12tys, obrotów. Myśle że jeśli by zmienić zębatki to by było jeszcze więcej... Ale nie mam ochoty sie bawić. Nie dlugo będę sprzedawał TZR i kupuje Honde NSR lub CBR 125ccm3.
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości