Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim
ttr dobre moto tylko że bez homologacji. do nauki w sam raz
ttr dobre moto tylko że bez homologacji. do nauki w sam raz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam. Swoją przygodę z crossami zaczynałem od chińczyka 125. Co prawda tego nie można nazwać mianem crossa ale już nie ważne. Więc tak będę miał około do 2000 zł. I tu się pytam jaki sprzęt w tym przedziale szukać ? 80/125 czy moze starą 175. Wiem że za takie pieniądze nie będzie to w dobrym stanie... Ale moze jakaś okazja by się trafiła... Jeszcze myślałem nad buggy z malucha ale powoli odchodzę od tego pomysłu. Więc co mi polecacie? A może te buggy? Pozdrawiam
- kacper@wp.pl
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- kacper@wp.pl
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48
odpusc sobie stare sprzęty bierz jak juz wersje LC
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
było było uzyj opcji szukaj
jak juz pisze to odpowiem moto jak moto - zalezy jaki stan. co mamy mysleć ? dla jednego stary trup dla innego moto marzeń. tanie, średnio mocne, w miare niesypliwe o ile zadbane.
jak juz pisze to odpowiem moto jak moto - zalezy jaki stan. co mamy mysleć ? dla jednego stary trup dla innego moto marzeń. tanie, średnio mocne, w miare niesypliwe o ile zadbane.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- kacper@wp.pl
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48
na wszystko jak w przypadku kazdego motocykla, jedyna taka bolączka MTXów to pękające cienkie pokrywy głowicy, i zabezpieczenie na pompie wody. wiec sprawdzic czy jest obieg po odpaleniu, i czy nie cieknie w okolicach głowicy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
na nic szczególnego - nie ma jakiś wad technicznych na które trzeba typowo zwracac uwage. po prostu na wszystko trzeba patrzeć tak jak w przypadku kazdej innej crossówki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam! mam 17 lat i planuje zakup nowego motocykla najlepiej hard enduro będę wykorzystywał go głównie do jazdy po lasach. Moją przygodę z motocyklami zaczynałem od chińskich 125 ostatnie 2 sezony spędziłem na kmx'ie czasami mam okazje przejechać się tez na SV ojca. Ciuchy mam a na motocykl mogę wydać max 7k.
- breadd
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 11/1/2014, 16:43
- Lokalizacja: Łódź
Jeżeli głównie na jazdy po lasach to nie wiem czy akurat hard będzie najlepszym wyborem.
DRZ400, DR350, LC4 400 - takie modele może ?
DRZ400, DR350, LC4 400 - takie modele może ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
tak jak kolega wyzej oplecam
DRZ 400 najlepszy wybór jak dla mnie, tylko ciezko do 7 tysi cos wyrwać ciekawego
DR 350 czyli starsza wersja DRZtki dobre pancerne moto, ale stosunkowo bardziej krowiaste
lc4 400 dobre moto, choc nieco mniej popularne, ale też by ci sie fajnie po lasach ganiało
i moim zdaniem nie ładuj sie w typowe hard enduro z taką kasą
DRZ 400 najlepszy wybór jak dla mnie, tylko ciezko do 7 tysi cos wyrwać ciekawego
DR 350 czyli starsza wersja DRZtki dobre pancerne moto, ale stosunkowo bardziej krowiaste
lc4 400 dobre moto, choc nieco mniej popularne, ale też by ci sie fajnie po lasach ganiało
i moim zdaniem nie ładuj sie w typowe hard enduro z taką kasą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Szykuje się do zmiany moto, dotychczas latałem na yz125 od listopada 2012. Myślę nad przesiadką na coś w 250 4T... i tutaj pojawia się pytanie, co wybrać hard enduro w stylu exc-f czy full'a ? Czy exc jest dużo cięższe od np Sx tej samej pojemności ? Jakie są różnice w tych motocyklach no i czy exc-f dam radę czasem wystartować w jakiś zawodach amatorskich?
Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
nie jest w ogóle cięzsze biorąc pod uwage róznice w dodatkach, typu lampy, akumulkator, rozrusznik. no jedyna róznica to nieco wieksze koło magnesowe ale mysle że róznice w exc a sx pod względem wagi koła nie poczujesz jako amator.
jakie róznice - inaczej zestrojony zawias, inna skrzynia biegów, inaczej zestrojony wtrysk/gaźnik inne mogą byc wagi wałów korbowych, w EXC zawsze miontuje sie wszystko nieco cięzsze, przynajmniej samo magneto jest cięzsze, przez to moto ma większy moment obrotowy, no ale mniejsza moc
ogólnie to po yz 125 EXC-f 250 bedzie nieco słabsze, a na pewno mniej agresywne. ale łatwiejsze do opanowania i duzo lepsze do technicznej jazdy po lasach górach. w zawodach mozesz nawet i na WSK 1`25 wystartować nikt ci nie zabroni a wynik bedzie zalezał bardziej od umiejętnosci niz od maszyny
jakie róznice - inaczej zestrojony zawias, inna skrzynia biegów, inaczej zestrojony wtrysk/gaźnik inne mogą byc wagi wałów korbowych, w EXC zawsze miontuje sie wszystko nieco cięzsze, przynajmniej samo magneto jest cięzsze, przez to moto ma większy moment obrotowy, no ale mniejsza moc
ogólnie to po yz 125 EXC-f 250 bedzie nieco słabsze, a na pewno mniej agresywne. ale łatwiejsze do opanowania i duzo lepsze do technicznej jazdy po lasach górach. w zawodach mozesz nawet i na WSK 1`25 wystartować nikt ci nie zabroni a wynik bedzie zalezał bardziej od umiejętnosci niz od maszyny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam jestem nowy więc przepraszam za ewentualne naruszenia/błędy
A więc interesuje mnie zakup Cross'a Yamaha yz 250 2t Kawasaki kx 250 2t oraz Honda cr250 2t. Jestem ciekaw który z tych motocyklów jest najlepszy pod względem technicznym.
18lat wzrost 180cm waga 100kg przeznaczenie:las/górki/błota itp...
Moje doświadczenie co do offroad'u i jazdy na Crossa'ach jest znikome, pierwszym moim motorowerem był skuter a następnie Simson (5lat) raz jeździłem na Derbi 125cc.
najbardziej przekonuje mnie yamaha następnie kawasaki ale nie wiem wiele o hondzie.
Wszelkie 125cc odpadają ponieważ chce kupić go na dłuższy okres.Budżet to ok 5tys
10tyś (proszę o 2 wersje) oraz jakie roczniki ewentualnie brać pod uwagę bo słyszałem ze od 2006r ramy są lepsze i są jakieś osłony na silnik czy to prawda ?
do którego motocykla szybciej dostane części, do którego części są tańsze i ile tak na przygotowanie do sezonu potrzeba kasy żeby śmigał (rozrząd)
A więc interesuje mnie zakup Cross'a Yamaha yz 250 2t Kawasaki kx 250 2t oraz Honda cr250 2t. Jestem ciekaw który z tych motocyklów jest najlepszy pod względem technicznym.
18lat wzrost 180cm waga 100kg przeznaczenie:las/górki/błota itp...
Moje doświadczenie co do offroad'u i jazdy na Crossa'ach jest znikome, pierwszym moim motorowerem był skuter a następnie Simson (5lat) raz jeździłem na Derbi 125cc.
najbardziej przekonuje mnie yamaha następnie kawasaki ale nie wiem wiele o hondzie.
Wszelkie 125cc odpadają ponieważ chce kupić go na dłuższy okres.Budżet to ok 5tys
10tyś (proszę o 2 wersje) oraz jakie roczniki ewentualnie brać pod uwagę bo słyszałem ze od 2006r ramy są lepsze i są jakieś osłony na silnik czy to prawda ?
do którego motocykla szybciej dostane części, do którego części są tańsze i ile tak na przygotowanie do sezonu potrzeba kasy żeby śmigał (rozrząd)
- Marcin5632
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 12/1/2014, 21:50
po 1 do lasu średnio nadaje sie crossówka
po 2 poprzednie doswiadczenia - to tylko chyba do ogólnego opanowania jazdy, bo w terenie nic ci nie dają
po 3 250tka na 1 powazne moto - zapomnij.
po 4 zwykle im nowsza maszyna tym lepsza, zalezy jeszcze pod jakim kątem, bo np nowsze są czesciej przyjemniejsze do jazyd, lzejsze elastyczniejsze, wiekszy zakres uzytecznych oborotów ale np wytrzymałosc spada.
po 5 jak na moje oko to ty szukasz bardziej enduro, szukaj suzuki DR 350tki za mniejsza kweote albo DRZ 400 do 10 tysi. moto dobre bo do nauki w sam raz, nie jest słabe ale silnik pracuje liniowo a nie jak 250tka stara w 2T że nic nic a nagle wyrywa z butów i już gacie do wymiany. kolejna sprawa to koszta - DRZ kosztuje ze 3-4 razu mniej niz crossówka, wiec utrzymanie duzo przyjemniejsze dla kieszeni. no i spoko nadaje sie do lasów górek i błotka idealnie
co do częsci - nie ma problemu z zadnymi. cena częsci rózna mozesz kupic chinczyka 250tke tam częsci najtansze. ja ci podałem opcje średnią moim zdaniem tutaj najbardziej rozsądną.
w DRZ jak nie katujesz to prawie nic sie nie wymienia rocznie. co kilak sezonów remont za powiedzmy 2000 zł robisz i smigasz dalej spoko 3-4 sezony
po 2 poprzednie doswiadczenia - to tylko chyba do ogólnego opanowania jazdy, bo w terenie nic ci nie dają
po 3 250tka na 1 powazne moto - zapomnij.
po 4 zwykle im nowsza maszyna tym lepsza, zalezy jeszcze pod jakim kątem, bo np nowsze są czesciej przyjemniejsze do jazyd, lzejsze elastyczniejsze, wiekszy zakres uzytecznych oborotów ale np wytrzymałosc spada.
po 5 jak na moje oko to ty szukasz bardziej enduro, szukaj suzuki DR 350tki za mniejsza kweote albo DRZ 400 do 10 tysi. moto dobre bo do nauki w sam raz, nie jest słabe ale silnik pracuje liniowo a nie jak 250tka stara w 2T że nic nic a nagle wyrywa z butów i już gacie do wymiany. kolejna sprawa to koszta - DRZ kosztuje ze 3-4 razu mniej niz crossówka, wiec utrzymanie duzo przyjemniejsze dla kieszeni. no i spoko nadaje sie do lasów górek i błotka idealnie
co do częsci - nie ma problemu z zadnymi. cena częsci rózna mozesz kupic chinczyka 250tke tam częsci najtansze. ja ci podałem opcje średnią moim zdaniem tutaj najbardziej rozsądną.
w DRZ jak nie katujesz to prawie nic sie nie wymienia rocznie. co kilak sezonów remont za powiedzmy 2000 zł robisz i smigasz dalej spoko 3-4 sezony
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co byście polecili na ostre podjazdy i górzyste techniczne trasy, rzadziej długie proste?
setka 2t jednak ma zbyt słaby dół i mocy czasem brak.
cena tak do 8500zl.
setka 2t jednak ma zbyt słaby dół i mocy czasem brak.
cena tak do 8500zl.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości