Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez dawidsx » 15/1/2014, 15:54

Ookej :D A jaki v-max mierzyłeś czy latałeś tylko tor? bo moja setka leci 110 a to za mało jak czasem jest kawałek prostej i gubie inne motory :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez Landryss25 » 15/1/2014, 15:56

Nie badałem nigdy ale nawet przy endurzeniu nie było za mało. Myślę że w granicach 120-130. Zawsze można podnieść V-max zmieniając przełożenie zębatkami.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez dawidsx » 15/1/2014, 16:00

okej dzieki za odpowiedz
tak jak mowilem bylbym zainteresowany tylko szukam kupca sx'a :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Spidey » 19/1/2014, 23:15

Co sadzicie o Yamaha YZF 250 dla obeznanego juz motocyklisty lecz jako pierwszy w przygodzie z crossami. nie planuje jakichs jazd wyczynowych itd. Badz jaki inny mozecie polecic? dzieki za odp
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 19/1/2014, 23:29

jeżeli mowa o jeździe po torze crossowym to sprzęt bardzo dobry. w zasadzie kazda 250tka w 4T na tor bedzie git. czy to yzf czy crfka sxf rmz itp itd. wszystko warte polecenia. no i głowny wyznacznyk czy sie opłaca czy nie to stan techniczny konkretnego egzemplarza.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Spidey » 19/1/2014, 23:53

bardziej jazda weekendowa po okolicznych pustkowiach polnych :P bo myslalem o Varadero ale to wiaze sie z rejestracja itd a tu bardziej chodzi mi o czysta satysfakcje z jazdy :D a czy ogolnie ciezka w utrzymaniu jest Yamaha jezeli chodzi o offroad?
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 20/1/2014, 11:01

wiec kompletnie źle wybrałeś. varadero to porażka w teren. yzf to motocykl na tor, nie nadaje sie do lasów po na pola. szukaj enduro, czyli z mozliwoscią zarejestrowania ale mozesz szukać modelu bez papierów, nawet bez lamp aby zawieszenie i silnik i koło było z enduro :) tutaj masz do wyboru ktma EXC, yamaha WR F, na początek to i suzuki DRZ 400 by wystarczyła, mocowo nieźle wygląda, ale koszta remontów są ponad polłowe nizsze niz w przypadku crossówki czy hard enduro jakim jest np EXC. no i jeżeli to nie ma byc techniczne latanie, tylko tak o weekendowa jazda to DRZ sie nadaje w 100% ile masz kasy na zakup ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Spidey » 20/1/2014, 21:41

przewiduje max 7-8tyÅ›, Varadero podalem jako przyklad tego ze wlasnie wolalbym nie rejestrowac niczego :D czyli miec typowy motor "w pole"
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 20/1/2014, 22:11

no to za 8 tysi znalazł bys juz jakas sprawną DRZ 400 moim zdaniem tutaj najlepsze wyjscie. a co do rejestracji - no niby nie potrzebna, ale jak masz mozliwosc to warto zawsze kwity mieć, jak zaczniesz dalej od domu odjeżdżać to prędzej cyz później bedziesz musiał przeciąć droge publiczną, a wtedy warto miec papiery, a przynajmniej jakies swiatła to sie tez często w enduro przydaje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 20/1/2014, 23:03

Jak chcesz bez papierów, to DRZ400 bezproblemowo znajdziesz w podanym przez ciebie budżecie, brudasy bez papierów kręcą się w okolicach 6.000zł+ w przyzwoitym stanie.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez jahol70 » 25/1/2014, 22:01

Szukam czegos w teren i na asfalt. latam prawie codziennie, ale nie wyczynowo i nie zameczam sprzeta - lasy, pola, szutry, piachy i czasem blotko. Nie na tor, a asfalt czasem tylko. Mysle o czys wytrzymalym i zeby nie liczylo godzin do serwisu. Kwota przeznaczona na sprzet to 7-8 tys, pojemnosc od 250 - lecz wszystkie propozycje do rozwazenia
Ostatnio edytowano 25/1/2014, 22:44 przez jahol70, łącznie edytowano 1 raz
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09

Postprzez henio12323 » 25/1/2014, 22:32

pisz w jednym temacie a nie w 10 miejscach na raz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jahol70 » 25/1/2014, 22:42

To zostanmy tutaj.
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 10:14

kazdy sprzęt musi miec liczone godziny, tylko jeden ma ich 1000 a drugi 40.

jak dla mnie dobre moto tutaj to KTM lc4 tylko dozbieraj troche do 640stki i bedziesz zadowolony, albo 400tke, tylko tak 400tka fajniejsza w teren z kolei jak chcesz dalej poleciec asfaltem to jest nieco przy słaba. z kolei 640stka m,ozesz jednego dnia nawet posmigac na torze a drugiego wyjechac na kilkudniową wycieczke z bagażami. no i jak wszystko dbane to sie praktycznie nic nie remontuje. aby dbac o olej i nie katować.

obok jest suzuki DRZ 400, moto fajniejsze w teren od lc4 400 jak dla mnie. po asfalcie no też daje rade, kumpel miał na SM to na miasto prawie idealne :D no i też jak sie dba i nie katuje to prawie sie tam nie zagląda. co kilka- kilkanascie lat jakas wymiana tłoka i serwis głowicy za powiedzmy 1500 zł i tyle z kosztów. rozkładając np na 5 lat katowania 1500 zł to jest utrzymanie śmiesznie niskie

klxy bedą za małe mimo że silnik praktycznie identyczny jak w drz tylkko mniejsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Blichar » 26/1/2014, 17:14

Witam, planuję wymienić mojego Kata LC2 na coś mocniejszego i lżejszego a przede wszystkim nowszego. Rozważam kilka opcji: KTM 125 EXC, KTM 125 SX, KTM 250 SXF, Hondę 250 CRF, Suzuki 250 DRZ. Nie mam w planie jeździć po torze. Bardziej interesuje mnie teren. Mój budżet to około 10 000zł. Czy sx 125 nie jest "za zły" na las? Którego z wyżej wymienionych proponujecie dla kogoś kto już coś umie ale wciąż się uczy? pzdr
Blichar
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/9/2013, 22:05
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 18:02

nie ma suzuki drz 250 to po 1
po 2 do lasu crossówki cyzli sx sxf crf sie kompletnie nie nadają
po 3 ja bym szukał ktma exc 250 w 4T na RFSie czyli rocznik najlepiej koło 2004 - 5 max 2007. za tą cene powinieneś cos znaleźć do nauki super, nie jest za mocny ale praktycznie nie ma terenu zeby sobie nie poradził.

też jestem z okolic lublina jak chcesz to moge pomóc wybrac jakas fajna sztuke z okolicy na PW. a tak btw masz tereny gdzie jeździc ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 26/1/2014, 18:04

Z tego to jedynie exc 125. Drz 250? jesteś pewny że taka pojemność? może drz400? można by rozważyć jeszcze excf 250, crf250x, wr250(f albo r) powiedz jeszcze ile rocznie możesz przeznaczyć na utrzymanie i ile chcesz tym jeździć :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Blichar » 26/1/2014, 19:08

henio12323- Co do wybierania to na razie muszę się zapoznać z tematem ;) dopiero przymierzam się do zakupu a kasy jeszcze trochę brakuje i nie chcę wydać mniej i kupić szybciej bo wyjdzie kicha. Zakup planuję w okolicach maja więc jest jeszcze czas i sporo różnych motorków się przewinie przez rynek ;) A co do pytania o tereny. Jestem dokładnie rzecz biorąc z Nałęczowa więc kraina lessowych wąwozów ma to i owo do zaoferowania :D a im dalej w stronę Wisły, tym lepiej :P Na brak górek pod które LC2 nie daje rady się wczołgać nie narzekam :D

kris514- Na utrzymanie rocznie mogę wydać tyle ile potrzeba oczywiście nie przesadzając. Liczę się z tym że często trzeba coś dokupić, naprawić, wymienić. Większość napraw wykonuję osobiście z pomocą Ojca więc na serwis kasy nie trzeba będzie wydawać :) Jeździć zamierzam sporo. Teraz na wiosnę pewnie mniej bo trzeba ogarnąć szkołę żeby w lecie był czas na jazdę a nie na poprawki ocen ;D
Blichar
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29/9/2013, 22:05
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 19:23

to dodam że taki ktm 250 w 4T na początek bedzie robił robote, zwłaszcza w technicznym enduro - i chętnie bym się tam wybrał bo od jakiegos czasu planuje podróz w tamtą strone, tylko bardziej szukałbym szlaków dotarcia omijających asfalt :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jahol70 » 26/1/2014, 19:34

Dzieki panowie :lol:
Wyglada na to, ze wiem czego chce.
Napisalem litanie kolo poludnia, a posta nie ma (???). To wyglada na to, ze chyba najlepszym tematem jest suzuki drz 400. Glownie bede w terenie bez extremy, asfalt tylko okazjonalnie tzn przelot przez droge, albo przelot w miejsce przeznaczenia kilkamascie km czy wyskok po mleko

Jakie sa roznice w oznaczeniu medelu - E, S, SM.

Czy do drz 400 da sie dobrac kola od supermoto, i czy to ma sens ze wzglegu inne przeznaczenie i charakter sprzetu? Nie chce tych kolek zakladac na stale tylko od czasu do czasu - okazjonalnie dla malej odmiany.

Jezeli sa jeszcze jakies pomysly to piszcie i sprowadzejcie mnie na wlasciwa droge
Ostatnio edytowano 26/1/2014, 20:35 przez jahol70, łącznie edytowano 1 raz
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê