Zobacz wątek - HONDA NSR 125 ?? większy tłumik ?? JAKI ??
NAS Analytics TAG

HONDA NSR 125 ?? większy tłumik ?? JAKI ??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

HONDA NSR 125 ?? większy tłumik ?? JAKI ??

Postprzez slupek90 » 30/6/2007, 10:22

WITAM, kupiłem niedawno HONDĘ NSR125 i strasznie drażni mnie jej dźwięk! Kolega ma YAMAHE TZR50 i kupił ją już z większym tłumikiem i chodzi dużo lepiej od mojego! Jaki tłumik do tej HONDY byście założyli żeby miała chociaż powiew 600tki ??

Pozdrawiam wszystkich:)
NSR 125:)
slupek90
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2007, 12:27
Lokalizacja: Sieradz


Postprzez SzpiceR » 30/6/2007, 11:04

Załoz wydech od hayabusy to bedzi emiala lepszy vmax oraz własciwosci aerodynamiczne jak chcesz zwiekszyc tanio moc to napisz na gg posiadma nakllejki magnetyzujace mocy na bak :wink:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk


Postprzez slupek90 » 30/6/2007, 11:09

Nie chodzi mi o jakiś tani wiejski tuning ale o porządny tłumik który po prostu poprawił by jakość dźwięku wydawanego przez motor, ale dzięki za rade a z naklejek nie skorzystam bo pewnie nakleiłeś już wszystkie na swój:) pozd
NSR 125:)
slupek90
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2007, 12:27
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez rosa » 30/6/2007, 11:16

SzpiceR jak zwykle z zartem. Kolega mojego kuzyna tez ma nsr i zmienil wydech. Pasuje od cbr 600 rr tylko trzeba dokupic akcesoryjna przejsciowke centrujaco-dystansujaca. Brzmi jak rasowa 600 i chyba tez jest przyrost mocy w gornym zakresie obrotow.Niestety wzrasta apetyt na paliwo. No ale cos za cos
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez mar111cin » 30/6/2007, 12:33

mojemu sąsiadowi w czasie deszczu spadła rynna teraz leży pod domem, jakbyś podjechał i odpiłował kawałek to napewno by się nadało.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez SzpiceR » 30/6/2007, 13:15

proponuje załozyc sobie kierownice od R1 bedzie lepiej skrecac i +2 do szybkosci
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez owad » 30/6/2007, 15:01

ale nic nie przebije naklejek szmocy i jeszcze zaluz szybsze opony aha i jeszcze naddzwiekowe migacze...... a wracajac do tematu to nigdy z 2t nie wydobedziesz dzwieku podobnego do 600-ek...... to jest poprostu niewykonalne!!!!!... ;)
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez bmroczyk » 30/6/2007, 18:15

Tu jest jeden gar i 2T , nie zrobisz z tego czterech cylków i 4t .
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez mar111cin » 30/6/2007, 19:03

dobra, już się z Ciebie ponabijalismy, za to że nie potrafisz użyć opcji szukaj. No to teraz można Ci wytłumaczyć, całkiem niedawno walnełem całkiem spory referacik dlaczego nie można robić takich rzeczy w 2taktach, poszukaj go w mechanice motocyklowej dokładnie to było pytanie chyba o rs50, ale to akurat nie ma znaczenia (tylko do poszukania po tytułach topików). Przy okazji tamten temat można by już oblokować, bo upierdliwiec Krystian już zniknął z forum ;)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez chris_nie » 30/6/2007, 22:19

proponuje zalozyc tlumik jak najwiekszy, dodatkowo jakis fajny spojler (taka lotke) na siedzenie pasazera, wtedy przy duzych predkosciach docisnie twoja nsr do asfaltu i lepiej bedzie sie trzymac. dodatkowo diody, lampa typu lexus, breloczek do kluczyka np. zx-12r, niebieska zarowka z przodu, diodowe kierunki, dobre radio pod siedzeniem i tuba na zbiorniku. moze nie bedzie powiewu 600tki, ale jaki lans....
chris_nie
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21/6/2007, 13:16
Lokalizacja: newmarket, uk

Postprzez Szafa » 30/6/2007, 22:26

Ludzie ale to jest normalne, że młodzi chcą mieć jak najmocniejsze motory, żeby wyglądały jak motory starszych kolegów itd... Sam jestem młody i wiem coś o tym. Niekórzy czasami przesadzają ale są także normalni. Pomyślcie czasami. Wiem, zdarza sie , że ja też jade, ale tylko gdy ktoś jest wybitny. Sam męczę sie z odblokowaniem DT :D Czasami można zrobić dobry uczynek i pomóc :wink: Czego ja teraz nie zrobie i nie dam linka do tematu :evil:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez chris_nie » 30/6/2007, 23:19

Szafa - normalne??? jest kilka sposobow, zeby wydobyc troche mocy z dwusowa, ale na pewno nie przez zakladanie wydechow od 600tki. tu idzie o szpan na wsi, a tego nie rozumiem. gosciu mysli, ze zakladajac wiekszy wydech bedzie mial powiew 600tki..., to tak jak ospojlerowany maluch ma powiew porsche...
chris_nie
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21/6/2007, 13:16
Lokalizacja: newmarket, uk

Postprzez Szafa » 30/6/2007, 23:23

Nie chodzi mi o ten konkretny temat.... ująłem to ogólnie. Tu się zgodze :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez slupek90 » 1/7/2007, 13:00

chris_nie - nie chodzi mi przecież o wygląd motoru tylko chciałem żeby ładniej chodził! Wystarczyło napisać że nie warto zakładać do 2T większego tłumika bo to nic nie da i było by po sprawie a wy od razu wyjeżdżacie z kierownicami od R1!

PS:Kultura Panowie...
NSR 125:)
slupek90
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2007, 12:27
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez Herbi NSR » 1/10/2008, 18:21

To ja teraz odswieze temat i zapytam:

Mam NSR i chce zalozyc jej wiekszy tlumik dla poprawy wyglady( nie mocy nie dzwieku) ale nie chce zeby mi spadla moc.

Moze mi ktos poradzic jakies odpowiedniki????

z gory dzieki
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez qwee » 1/8/2010, 09:23

odswierze temat i dołącze sie do pytania kolegi wyżej. Rownież chciałbym załozyc do swojej nsr tlumik o troche wiekszych gabarytach. Jedynie samą końcówke wydechu bez dyfuzora. Chodzi o to aby nie bydził śmiechu swym wyglądem. Nie zależy mi o osiagach czy basowym brzmieniu a jedynie o rozmiar.
Powiedzcie od jakiego motoykla bedzie najmniej przerabiania? Domyślam sie ze bez przeróbki sie nie obędzie lecz czy sa gotowe przejsciówki itd zeby połączyć dyfuzor z wiekszą końcówka czy trzeba by samemu spawać i sie z tym bawić?
qwee
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 27/11/2009, 09:03

Postprzez mariusz198918 » 1/8/2010, 12:58

Ja jak miałem NSR to założyłem od aprilia-rsv-rsv-1000
ale musisz trochę przerobić żeby go założyć masz tu link do tego tłumika
zdj nr 3 4 5 6
http://otomoto.pl/aprilia-rsv-rsv-1000- ... 59461.html
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez Arturo925 » 1/8/2010, 14:58

A moze załóż od razu omawianą wcześniej rynnę zamiast tłumiku?

Fakt, tłumik w NSR nie jest jakiś ogromny, ale po co wieśniaczyć moto jakimiś tłumikami większymi od niego?
Daruj sobie takie "przemiany" i ciesz siÄ™ z tego co masz...
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez qwee » 1/8/2010, 15:47

Arturo925 bez urazy ale jak masz tak pisać to nie udzielaj sie w ogole. Grzecznie pytam i oczekuje jakiejs odpowiedzi a głupich komentarzy. To moja sprawa co mi sie podoba a co nie.

A Mariuszowy dziekuje za rade, lecz to chyba zbyt dużo jak na moje maleństwo:) Myślałem o czymś od bandita albo od SV 650.

Z resztą spojzcie na zdjcia goscia, ktory założył komin od r1

http://bikepics.com/members/prawy/03nsr125/

Jak na moje to lepiej niż z fabrycznym.
qwee
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 27/11/2009, 09:03

Postprzez Seba_ER5 » 1/8/2010, 16:10

Wydech to bardzo wazna sprawa w 2T patrz zeby Ci sie tam nie pokaszanilo po zmianie.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê