[Aktualności] 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z...
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Okropny!!!Komentatorzy napisał(a):ale to jest brzydkie to prawie tak jakby z s1000 zdjac czache i dac szersza kiere...<br><hr>wodziskoowa<br>
I na dodatek nie rasowy naked bo pooklejali jakimis pseudoowiewkami (pewnie chcieli ukryc plÄ…tanine kabli) no i ta czacha to jakies nieporozumienie.
Technicznie pewnie pierwsza klasa ale stylistycznie dno. O ile S1000RR wyglad mozna bylo jakos wybaczyc to tu jest nieporozumienie.
Naked kupuje sie nie tylko dla osiągów, ale rowniez zeby cieszyl oko a na tego nie da sie po prostu patrzec.
Więc nie wróżę temu moto świetlanej przyszłości. Co innego ten nowy Monster, to jest piękny sprzęt.<br><hr>hans
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Myślałem, że po SuperDuke'u, BMW pokaże coś, przy czym KTM zrobi się malutki, a tu bez szału. Zawiodłem się.<br><hr>JacekBari
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i tak pewnie sprzedadzÄ… go tyle sztuk, ze KTM, Aprilia i Ducati w tym segmencie razem wziete beda mogli tylko pomazyc.
<br><hr>moto fan
<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BMW z każdym rokiem udowadnia, że można robić jeszcze brzydsze motocykle niż robili do tej pory . <br><hr>PastiKomentatorzy napisał(a):tytuł najbrzydszej premiery targów EICMA ma zapewnione!:) <br><hr>olecki79<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu. <br><hr>Ja wiemKomentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone <br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Moc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu. <br><hr>Ja wiem<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Uwazam ze nie jest zle a juz na pewno oryginalnie. Prawa lampa mocno kojarzy sie z Daytona 675 2009. Jak wypadnie w porownaniu do ktm-a i tuono dopiero pokaza testy. W Motorrad-zie na pewno bedzie wygrywal <br><hr>R@F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widać ktoś w BMW pomyślał że nie potrzeba 200KM w nakedzie bo i po co? 160 to i tak wartość konkurencyjna a od ścigania sie jest S1000RR. <br><hr>Ja wiemKomentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Moc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu. <br><hr>Ja wiem<br>Komentatorzy napisał(a):chodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone <br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
PomaRZyć, jełopie<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):i tak pewnie sprzedadzą go tyle sztuk, ze KTM, Aprilia i Ducati w tym segmencie razem wziete beda mogli tylko pomazyc.
<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmm a jak ma 160km na kole? a KTM swoje na wale? <br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Moc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu. <br><hr>Ja wiem<br>Komentatorzy napisał(a):chodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone <br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czy moge zapytac dlaczego od razu jelopie? czy urazilem cie w jakis sposob moim postem? a moze to byla literowka, tego nie wiesz ale zakladasz ze jestem jelopem. moze troche dystansu?<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):i tak pewnie sprzedadzą go tyle sztuk, ze KTM, Aprilia i Ducati w tym segmencie razem wziete beda mogli tylko pomazyc.
<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):PomaRZyć, jełopie<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wykorzystaj choć 70% tej mocy na publicznej drodze, mistrzu prostej, i dopiero wtedy sie wypowiadaj <br><hr>Sajmon84Komentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobrze ,że ktoś kiedyś pomyślał o tym w Yamasze.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Moc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu. <br><hr>Ja wiem<br>Komentatorzy napisał(a):chodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone <br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Widać ktoś w BMW pomyślał że nie potrzeba 200KM w nakedzie bo i po co? 160 to i tak wartość konkurencyjna a od ścigania sie jest S1000RR. <br><hr>Ja wiem<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O mój Jezu Nazarejski Pasti-mistrz <br><hr>LOLKomentatorzy napisał(a):tytuł najbrzydszej premiery targów EICMA ma zapewnione!:) <br><hr>olecki79<br>Komentatorzy napisał(a):BMW z każdym rokiem udowadnia, że można robić jeszcze brzydsze motocykle niż robili do tej pory . <br><hr>Pasti<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale nierozumiem... Mieli fajny sprzęt: S1000RR i mogli zrobić z niego fajnego nakeda zdejmując owiewki. To jeszcze wykastrowali silnik, żeby był mocniejszy w dolnym i średnim zakresie. To ja się pytam: czy ktoś jeździł S1000RR? Czy on naprawdę miał za słaby dół i środek? No, więc poprawili dół i środek kosztem góry, a potem wydłużyli rozstaw osi o 22mm, żeby trudniej szedł na gumę... Gdzie logika? Logika nakazuje myśleć, że to właśnie rasowy miejski naked powinien rwać na gumę aż miło, a wyczynowa maszyna sportowa powinna to robić bardziej powściągliwie, żeby power szedł w przyspieszenie a nie podnoszenie przodu. Mylę się narodzie? Więc niemcom jak zwykle wyszła kupa: technicznie (w porównaniu do Ducati, Aprilli i KTMa) i stylistycznie (w porównaniu do Ducati, Aprili, KTMa i Kawasaki). Mając w stajni K1300R nie powinni go kastrować, tylko zbudować prawdziwą petardę 200KM bez owiewek.<br><hr>kuba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ledwo nowości 2014 pokazały się na targach, a gigant txa już doznał mocy KTMa i zawieszenia Aprili, może dozna kiedyś również oświecenia???<br><hr>grubyKomentatorzy napisał(a):kiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi <br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Moc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu. <br><hr>Ja wiem<br>Komentatorzy napisał(a):chodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone <br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nizsza moc niz w S1000RR jest nie po to aby "miał mocniejszy dół" a tylko i wyłącznie po to żeby oszczędcić w celu zmniejszenia ceny - zastosowali jakieś tańsze części w silniku i stąd spadek mocy. Ini tez tak robią - patrz FZ1 vs R1, CB1000R vs CBR1000RR. I tak jak S1000RR kosztuje nowy 70k PLN, ten naked pewnie będzie kosztował 60k. Gdyby go po prostu odarli z owiewek musiałby kosztować tyle samo co ścigacz. A to miałoby negatywny wpływ na sprzedaż obu sprzetów (kanibalizm rynkowy). Ot i cała filozofia. I tak na koncu liczy sie kasa, a nie to czy dogodzą jakiemuś czytelnikowi scigacza z Polski, który co najwyżej może sobie powiesić plakat takiego BMW nad łóżkiem.<br><hr>hansKomentatorzy napisał(a):ale nierozumiem... Mieli fajny sprzęt: S1000RR i mogli zrobić z niego fajnego nakeda zdejmując owiewki. To jeszcze wykastrowali silnik, żeby był mocniejszy w dolnym i średnim zakresie. To ja się pytam: czy ktoś jeździł S1000RR? Czy on naprawdę miał za słaby dół i środek? No, więc poprawili dół i środek kosztem góry, a potem wydłużyli rozstaw osi o 22mm, żeby trudniej szedł na gumę... Gdzie logika? Logika nakazuje myśleć, że to właśnie rasowy miejski naked powinien rwać na gumę aż miło, a wyczynowa maszyna sportowa powinna to robić bardziej powściągliwie, żeby power szedł w przyspieszenie a nie podnoszenie przodu. Mylę się narodzie? Więc niemcom jak zwykle wyszła kupa: technicznie (w porównaniu do Ducati, Aprilli i KTMa) i stylistycznie (w porównaniu do Ducati, Aprili, KTMa i Kawasaki). Mając w stajni K1300R nie powinni go kastrować, tylko zbudować prawdziwą petardę 200KM bez owiewek.<br><hr>kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości