Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z...

Postprzez Ścigacz » 5/11/2013, 12:00

Dyskusja na temat: 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z piekła rodem
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z piekła rodem
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:00

Super Duke go zjada na przystawkę<br><hr>Prexer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:02

Gdzie na forum jest dział "listy do Świętego Mikołaja"???<br><hr>dziki14
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:05

To wygląda jak Transformers chory na biegunkę...<br><hr>Hoho
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:09

no Terminator, jak pragnę zakwitnąć :)<br><hr>Fim
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:11

Jeśli odcięcie zapłonu występuje o 2tyś obrotów niżej niż w S1000RR to powinno być przy 12.200rpm (s1000RR=14.200rpm) co też można wywnioskować po obrotomierzu. Druga sprawa 112nm to ma i S1000RR więc jakie więcej momentu obrotowego? Trzecia sprawa bawarczycy w S1000RR podają w katalogu moc 193 km a wielokrotnie na hamowni moc w stocku była na poziomie 200KM ciekawe czy i w nakedzie byli tak skromni podając dane techniczne. Reszta typu QS, ABS i DTC to coś czego może mu pozazdrościć każdy naked. Design jak dla mnie bajka dużo lepszy niż w KTM-e ale o gustach sie nie dyskutuje. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:11

"R" na zbiorniku jak w starych GSXR-ach<br><hr>EasyXJRider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:13

ale to jest brzydkie to prawie tak jakby z s1000 zdjac czache i dac szersza kiere...<br><hr>wodziskoowa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:15

Najbardziej przyda się tempomat:-)<br><hr>adachor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:30

Panie kierowniku oczko temu misiu wypadło. Nigdy nie zaakceptuję tego designu. Jak dla mnie okropny, tudzież okropna, bo to w końcu beemka.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 12:40

Brzydki jak diabli jak to Niemiec<br><hr>tom tom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:00

Ciekawy jestem jak w testach wyjdzie. Obstawiam, że pozamiata konkurentów. Ładny nie jest ale mało które BMW jest ładne. Za to pewnie jak każde BMW będzie bardzo dobrze jeździło.<br><hr>onkel pyjter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:03

O_x<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:11

Komentatorzy napisał(a):Jeśli odcięcie zapłonu występuje o 2tyś obrotów niżej niż w S1000RR to powinno być przy 12.200rpm (s1000RR=14.200rpm) co też można wywnioskować po obrotomierzu. Druga sprawa 112nm to ma i S1000RR więc jakie więcej momentu obrotowego? Trzecia sprawa bawarczycy w S1000RR podają w katalogu moc 193 km a wielokrotnie na hamowni moc w stocku była na poziomie 200KM ciekawe czy i w nakedzie byli tak skromni podając dane techniczne. Reszta typu QS, ABS i DTC to coś czego może mu pozazdrościć każdy naked. Design jak dla mnie bajka dużo lepszy niż w KTM-e ale o gustach sie nie dyskutuje. <br><hr>Black-Ghost<br>
:) wygalda jak terminator z ta czacha z tymi niesymetrycznymi lampami moto zdecydowanie nie dla pedziuf heh ładne uwagi wywaliłes przynajmniej ja nie musiałem sprawdzac faktów wracajac do wygaldu moto ma jezdzic dawac frajde z jazdy miec odpowiednia ergonomie, piec, hamulce i zawias a o wyglad to niech sie troszczy wasza dziewczyna ewentualnie chłopak bueheheh ,160 KM ,co do NM myśle ze autor miał na mysli ze został on troszke inaczej rozłozony na skali obrotów wzgledem eski skoro moment ma ten sam no cóz bedzie wojna z superdukiem i choc na papierze ktm ma 10% wiecej ognia to ja stawiam na nakeda bmw. <br><hr>dddddddddddd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:21

Komentatorzy napisał(a):Super Duke go zjada na przystawkę<br><hr>Prexer<br>
bezposrednia konforntacja pokarze kto kogo zjada ktm ma na papierze 10% wiecej KM ale jak pokazuja mln wczesniejszych testow róznych motocykli podczas bez posrednich pomiarów roznie bywa na hamowni i np ktm moze sie okazac ze ma 5% mniej KM niz deklaruje producent a podczas tego samego pomiaru bmw pokarze 5% wieksza moc niz deklaruje producent i róznice praktcyznie sie zacieraja do tego dopierd.le z wrózby ze bmw byc moze bedzie miec stały szczyt mocy a ktm ciiagle rosnacy i bmw spusci łomot ktm no ale to tylko jedna z mozliwosci pozatym wszystkie inne czynniki jak heble zawias ergo kultura pracy tak ze poczekajmy na testy .<br><hr>eeeeeeeeeeee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:28

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem jak w testach wyjdzie. Obstawiam, że pozamiata konkurentów. Ładny nie jest ale mało które BMW jest ładne. Za to pewnie jak każde BMW będzie bardzo dobrze jeździło.<br><hr>onkel pyjter<br>
Tu może być nie tak jednoznacznie. Konkurencja w tym segmencie jest duża, a BMW przespało ten segment (streetfighterów).
Jest nowy KTM dużo mocniejszy i co najważniejsze lżejszy, są Ducati, z mocniejszym Streetfighterem i też lżejszym, Aprila, MV ze swoim zajadłym Brutalem (jest Speed ale jest dużo słabszy - chyba że będzie bardziej poręczny). Powoli budzi są Japońce ale tu jeszcze trzeba poczekać na coś z żądłem, na razie pokazują same miejskie hulajnogi.
Pytanie podstawowe jak będzie brutalny - bo jeżeli będzie tak grzeczny i bezpłciowy jak K1300R to sukcesu mu nie wróże. Dotychczas nie udało się Niemcom zbudować mocnego i brutalnego ST, ale kto wie <br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:28

Komentatorzy napisał(a):no Terminator, jak pragnę zakwitnąć :)<br><hr>Fim<br>
chyba ty pragniesz ogrze zakwitnac hue hue nie jak pedalski koks z siłowni tylko jak terminator maszyna z tytanu ...<br><hr>ggggggg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:43

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem jak w testach wyjdzie. Obstawiam, że pozamiata konkurentów. Ładny nie jest ale mało które BMW jest ładne. Za to pewnie jak każde BMW będzie bardzo dobrze jeździło.<br><hr>onkel pyjter<br>
Komentatorzy napisał(a):Tu może być nie tak jednoznacznie. Konkurencja w tym segmencie jest duża, a BMW przespało ten segment (streetfighterów).
Jest nowy KTM dużo mocniejszy i co najważniejsze lżejszy, są Ducati, z mocniejszym Streetfighterem i też lżejszym, Aprila, MV ze swoim zajadłym Brutalem (jest Speed ale jest dużo słabszy - chyba że będzie bardziej poręczny). Powoli budzi są Japońce ale tu jeszcze trzeba poczekać na coś z żądłem, na razie pokazują same miejskie hulajnogi.
Pytanie podstawowe jak będzie brutalny - bo jeżeli będzie tak grzeczny i bezpłciowy jak K1300R to sukcesu mu nie wróże. Dotychczas nie udało się Niemcom zbudować mocnego i brutalnego ST, ale kto wie <br><hr>motorek<br>
co do brutalnosci zalezy co prez to rozumiesz jak masz na mysli chociazby kulture pracy jak w traktorze np sv 650 a np horneta 600 taki tylko przykład to osobiscie zdecydowanie wybieram horneta po przejzadzce sv (fatalna kultura pracy )mimo ze teoretycznie wolałbym sv a co do "bmw przespało ten segment " to mozna wrzucic ciekawa analogie z dawca do tego nakeda bmw nieistnaiało w tej kategori wczesniej wypsuzczajac s1000rr zmiazdzyli z grubsza osiagami i paroma innymi rzeczami konkurencje na pare sezonów wec... przespanie niema za wiele do gadania zawsze mozna wrzucic na rynek maszyne miadzaca inne mimo ze wczesniej sie nieistnialo dosłownie w danym segmencie :) choc oczywiscvie tak wcale niemusi se stac znowym nakedem bmw ale jest taka mozliwosci .<br><hr>hhhhh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:46

Komentatorzy napisał(a):no Terminator, jak pragnę zakwitnąć :)<br><hr>Fim<br>
Komentatorzy napisał(a):chyba ty pragniesz ogrze zakwitnac hue hue nie jak pedalski koks z siłowni tylko jak terminator maszyna z tytanu ...<br><hr>ggggggg<br>
zreszta gościu niechce mi sie dyskutowac o dojrzałosci jakiegokolwiek faceta w tym twoiei heh<br><hr>iiiiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/11/2013, 13:50

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem jak w testach wyjdzie. Obstawiam, że pozamiata konkurentów. Ładny nie jest ale mało które BMW jest ładne. Za to pewnie jak każde BMW będzie bardzo dobrze jeździło.<br><hr>onkel pyjter<br>
Komentatorzy napisał(a):Tu może być nie tak jednoznacznie. Konkurencja w tym segmencie jest duża, a BMW przespało ten segment (streetfighterów).
Jest nowy KTM dużo mocniejszy i co najważniejsze lżejszy, są Ducati, z mocniejszym Streetfighterem i też lżejszym, Aprila, MV ze swoim zajadłym Brutalem (jest Speed ale jest dużo słabszy - chyba że będzie bardziej poręczny). Powoli budzi są Japońce ale tu jeszcze trzeba poczekać na coś z żądłem, na razie pokazują same miejskie hulajnogi.
Pytanie podstawowe jak będzie brutalny - bo jeżeli będzie tak grzeczny i bezpłciowy jak K1300R to sukcesu mu nie wróże. Dotychczas nie udało się Niemcom zbudować mocnego i brutalnego ST, ale kto wie <br><hr>motorek<br>
Komentatorzy napisał(a):co do brutalnosci zalezy co prez to rozumiesz jak masz na mysli chociazby kulture pracy jak w traktorze np sv 650 a np horneta 600 taki tylko przykład to osobiscie zdecydowanie wybieram horneta po przejzadzce sv (fatalna kultura pracy )mimo ze teoretycznie wolałbym sv a co do "bmw przespało ten segment " to mozna wrzucic ciekawa analogie z dawca do tego nakeda bmw nieistnaiało w tej kategori wczesniej wypsuzczajac s1000rr zmiazdzyli z grubsza osiagami i paroma innymi rzeczami konkurencje na pare sezonów wec... przespanie niema za wiele do gadania zawsze mozna wrzucic na rynek maszyne miadzaca inne mimo ze wczesniej sie nieistnialo dosłownie w danym segmencie :) choc oczywiscvie tak wcale niemusi se stac znowym nakedem bmw ale jest taka mozliwosci .<br><hr>hhhhh<br>
natmiast zgodze sie ztym ze to co napisał autor w danych tech o zwiekszeniu rozstawu osi o 22mm "bo podobno idzie na koło " to chyba nedokonca trafny wybór bmw bo te motocykle streetfightery nakedy chyba jednak troche powinny isc na koło oczywiscie z cała pewnoscia ten naked o ile niema niedowylacznie jakiejs elektroniki antywheeli to bedzie szed na kolo jak nic gdy tylko kierowca bedzie chcial tyklko ciut trudniej przez te +22mm <br><hr>jjjj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr