Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] 2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2013, 23:55

Komentatorzy napisał(a):ale nierozumiem... Mieli fajny sprzęt: S1000RR i mogli zrobić z niego fajnego nakeda zdejmując owiewki. To jeszcze wykastrowali silnik, żeby był mocniejszy w dolnym i średnim zakresie. To ja się pytam: czy ktoś jeździł S1000RR? Czy on naprawdę miał za słaby dół i środek? No, więc poprawili dół i środek kosztem góry, a potem wydłużyli rozstaw osi o 22mm, żeby trudniej szedł na gumę... Gdzie logika? Logika nakazuje myśleć, że to właśnie rasowy miejski naked powinien rwać na gumę aż miło, a wyczynowa maszyna sportowa powinna to robić bardziej powściągliwie, żeby power szedł w przyspieszenie a nie podnoszenie przodu. Mylę się narodzie? Więc niemcom jak zwykle wyszła kupa: technicznie (w porównaniu do Ducati, Aprilli i KTMa) i stylistycznie (w porównaniu do Ducati, Aprili, KTMa i Kawasaki). Mając w stajni K1300R nie powinni go kastrować, tylko zbudować prawdziwą petardę 200KM bez owiewek.<br><hr>kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Nizsza moc niz w S1000RR jest nie po to aby "miał mocniejszy dół" a tylko i wyłącznie po to żeby oszczędcić w celu zmniejszenia ceny - zastosowali jakieś tańsze części w silniku i stąd spadek mocy. Ini tez tak robią - patrz FZ1 vs R1, CB1000R vs CBR1000RR. I tak jak S1000RR kosztuje nowy 70k PLN, ten naked pewnie będzie kosztował 60k. Gdyby go po prostu odarli z owiewek musiałby kosztować tyle samo co ścigacz. A to miałoby negatywny wpływ na sprzedaż obu sprzetów (kanibalizm rynkowy). Ot i cała filozofia. I tak na koncu liczy sie kasa, a nie to czy dogodzą jakiemuś czytelnikowi scigacza z Polski, który co najwyżej może sobie powiesić plakat takiego BMW nad łóżkiem.<br><hr>hans<br>
Większych bzdur w życiu nie czytałem...<br><hr>WTF
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/11/2013, 19:08

Komentatorzy napisał(a):ale nierozumiem... Mieli fajny sprzęt: S1000RR i mogli zrobić z niego fajnego nakeda zdejmując owiewki. To jeszcze wykastrowali silnik, żeby był mocniejszy w dolnym i średnim zakresie. To ja się pytam: czy ktoś jeździł S1000RR? Czy on naprawdę miał za słaby dół i środek? No, więc poprawili dół i środek kosztem góry, a potem wydłużyli rozstaw osi o 22mm, żeby trudniej szedł na gumę... Gdzie logika? Logika nakazuje myśleć, że to właśnie rasowy miejski naked powinien rwać na gumę aż miło, a wyczynowa maszyna sportowa powinna to robić bardziej powściągliwie, żeby power szedł w przyspieszenie a nie podnoszenie przodu. Mylę się narodzie? Więc niemcom jak zwykle wyszła kupa: technicznie (w porównaniu do Ducati, Aprilli i KTMa) i stylistycznie (w porównaniu do Ducati, Aprili, KTMa i Kawasaki). Mając w stajni K1300R nie powinni go kastrować, tylko zbudować prawdziwą petardę 200KM bez owiewek.<br><hr>kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Nizsza moc niz w S1000RR jest nie po to aby "miał mocniejszy dół" a tylko i wyłącznie po to żeby oszczędcić w celu zmniejszenia ceny - zastosowali jakieś tańsze części w silniku i stąd spadek mocy. Ini tez tak robią - patrz FZ1 vs R1, CB1000R vs CBR1000RR. I tak jak S1000RR kosztuje nowy 70k PLN, ten naked pewnie będzie kosztował 60k. Gdyby go po prostu odarli z owiewek musiałby kosztować tyle samo co ścigacz. A to miałoby negatywny wpływ na sprzedaż obu sprzetów (kanibalizm rynkowy). Ot i cała filozofia. I tak na koncu liczy sie kasa, a nie to czy dogodzą jakiemuś czytelnikowi scigacza z Polski, który co najwyżej może sobie powiesić plakat takiego BMW nad łóżkiem.<br><hr>hans<br>
Tańsze części w silniku? Powiedz mi gdzie Ci wysłać ten plakat S1000R, bo z Twoim wykształceniem pewnie Cię nawet na ten plakat nie stać.<br><hr>nonieno
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê