Zobacz wątek - Dłuższy łanc uch cbr 900 rr sc 33
NAS Analytics TAG

Dłuższy łanc uch cbr 900 rr sc 33

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dłuższy łanc uch cbr 900 rr sc 33

Postprzez sebekbody » 21/10/2013, 22:47

Witam. Chcialbym zęba z tyłu 58 ;) Wiec i łancuch trzeba przedluzyc. Jak to wyglada ? kupno nowego ? Czy dokupienie pare ząbków ?
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań


Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 09:47

myhymm ok. Czyli ze co musze zmienic ? :) caly lancuch na mocniejszy ?
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań


Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 13:15

powinno czy trzeba? czy sezon przejezdze?nie jestem doswiadczonym stunterem. ;) zdawcza i zbiorcza tzn zebatka przednia i tylnia?
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 22/10/2013, 13:45

to zalezy w jakim masz stanie obecny napęd i jakiej klasy on jest. może masz jakis syf chinski założony, to przy próbach stuntu może szybko sie zuzywać albo co gorsza może pęknąć i fajnie nie będzie.... najpewniej bedzie wymienic obie zebatki i łancuch na jakies konkretne mocne i już. to bedzie najpewniejsze rozwiązanie. a stary napęd sobie trzymaj ewentualnie na powrót do starych ustawien
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 14:39

No seozn przejezdzilem na zebatce seryjnej, z gazu na 1 biegu na kolo wsadzalem mu tam w miare tyle ile sie dalo ;) i problemow z lancuchem poki co nie bylo zadnych ;] teraz kupilem na tyl z 42 na 47, ale mysle nad zmiana na 58 bo mam fajna dfo kupienia. Jak sprawdzic czy lancuch jest zdrowy i porzadny ? rqaczej zaufanie, nie ? :/
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 19:09

A czy ja powiedzialem ze nie stawiam go ? Z gazu na zębatkach 42 / 16 idzie z hazy na 1 biegu a ze sprzegla na wyzszych biegach mu nie wale. Rozumiesz ? Chce dac wieksze zeby zeby miec latwiej, tj napisalem nie jestem jakims wielce doswiadczonym kolesiem ktory jezdzi na kole kiedy i jak chce :)
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 19:16

Druga sprawa ;) Chore jest to co piszesz. To skoro cbr 900rr idzie z GAZU NA KADYM biegu to po co stunter 13 np ma zwiekszona zebatke ? :) odpowiedz sobie an toi pytanie i przemysl swoja wypowiedz ;) dziekuje. Albo po prostu wsiac na bladego ;)

przeczytaj ty lepiej regulamin :evil:
zarejestrowałeś się na forum i kliknąłeś że przeczytałeś regulamin a tego nie zrobiłeś :?



senekkorzenna
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 21:09

aj zapomnialem dodac. ;) Skoro ja ponoc na cbr 133km moge NA KAZDYM BIEGU LATAC Z GAZU to po co stunterowi w 1000cm3 bo taka ninja jezdzi, przynajmniej jezdzil w kwietniu na rozp sezonu ;) to ten jego literek powinien z palcem w kieszeni latac z gazu, a jednak ma zebatke 60tke bodajze ;) dziekuje, dobranoc ;)
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Vergon » 22/10/2013, 21:51

Chcesz tym latać tylko w stuncie czy też po ulicy?
Jak po ulicy też to sobie wybij z głowy 58z bo to już pizza a nie zębatka i nie da się tak latać normalnie na co dzień po bułki.
Tzn da się, ale jedynka skończy po dosłownie jednej sekundzie, albo i mniej.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sebekbody » 22/10/2013, 21:57

I Dobre pytanie.. Nie wiem jak to jest miec 58.. jakie te biegi sa krotkie itd.. Mowisz ze +5 zebow bedzie dobre zeby i polatac po bulki, kefik i polatac na kółku ?
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mati22252 » 22/10/2013, 22:25

S13 jeździ motocyklem własnej a dokładnie jego wujka konstrukcji a silnikiem od 636. I zębatkę dobierasz nie tylko pod stunt ale też pod przełożenia jakie występują w skrzyni pod krzywe mocy itp.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez Vergon » 22/10/2013, 22:44

Ja miałem w CBR 60z i jest ostry zap****ol z biegami ;)
Ale to było moto do stuntu, wiec rzadko latałem po mieście.
Miałem też R6 z 2 zębami więcej i te 2z już robiły sporą różnicę w odejściu i jedynka też się skróciła zauważalnie, więc +5z na miasto to max.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sebekbody » 23/10/2013, 18:22

Dzieki bardzo za wyuczurpujace info ;) to poddaje sie z 58Z, Zostaje przy 47Z ;) pozdr
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê