Dłuższy łanc uch cbr 900 rr sc 33
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Dłuższy łanc uch cbr 900 rr sc 33
Witam. Chcialbym zęba z tyłu 58
Wiec i łancuch trzeba przedluzyc. Jak to wyglada ? kupno nowego ? Czy dokupienie pare ząbków ?

- sebekbody
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
- Lokalizacja: Poznań
to zalezy w jakim masz stanie obecny napęd i jakiej klasy on jest. może masz jakis syf chinski założony, to przy próbach stuntu może szybko sie zuzywać albo co gorsza może pęknąć i fajnie nie będzie.... najpewniej bedzie wymienic obie zebatki i łancuch na jakies konkretne mocne i już. to bedzie najpewniejsze rozwiązanie. a stary napęd sobie trzymaj ewentualnie na powrót do starych ustawien
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No seozn przejezdzilem na zebatce seryjnej, z gazu na 1 biegu na kolo wsadzalem mu tam w miare tyle ile sie dalo
i problemow z lancuchem poki co nie bylo zadnych ;] teraz kupilem na tyl z 42 na 47, ale mysle nad zmiana na 58 bo mam fajna dfo kupienia. Jak sprawdzic czy lancuch jest zdrowy i porzadny ? rqaczej zaufanie, nie ? :/

- sebekbody
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
- Lokalizacja: Poznań
A czy ja powiedzialem ze nie stawiam go ? Z gazu na zębatkach 42 / 16 idzie z hazy na 1 biegu a ze sprzegla na wyzszych biegach mu nie wale. Rozumiesz ? Chce dac wieksze zeby zeby miec latwiej, tj napisalem nie jestem jakims wielce doswiadczonym kolesiem ktory jezdzi na kole kiedy i jak chce 

- sebekbody
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
- Lokalizacja: Poznań
Druga sprawa
Chore jest to co piszesz. To skoro cbr 900rr idzie z GAZU NA KADYM biegu to po co stunter 13 np ma zwiekszona zebatke ?
odpowiedz sobie an toi pytanie i przemysl swoja wypowiedz
dziekuje. Albo po prostu wsiac na bladego
przeczytaj ty lepiej regulamin
zarejestrowałeś się na forum i kliknąłeś że przeczytałeś regulamin a tego nie zrobiłeś
senekkorzenna




przeczytaj ty lepiej regulamin

zarejestrowałeś się na forum i kliknąłeś że przeczytałeś regulamin a tego nie zrobiłeś

senekkorzenna
- sebekbody
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
- Lokalizacja: Poznań
aj zapomnialem dodac.
Skoro ja ponoc na cbr 133km moge NA KAZDYM BIEGU LATAC Z GAZU to po co stunterowi w 1000cm3 bo taka ninja jezdzi, przynajmniej jezdzil w kwietniu na rozp sezonu
to ten jego literek powinien z palcem w kieszeni latac z gazu, a jednak ma zebatke 60tke bodajze
dziekuje, dobranoc 




- sebekbody
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
- Lokalizacja: Poznań
Chcesz tym latać tylko w stuncie czy też po ulicy?
Jak po ulicy też to sobie wybij z głowy 58z bo to już pizza a nie zębatka i nie da się tak latać normalnie na co dzień po bułki.
Tzn da się, ale jedynka skończy po dosłownie jednej sekundzie, albo i mniej.
Jak po ulicy też to sobie wybij z głowy 58z bo to już pizza a nie zębatka i nie da się tak latać normalnie na co dzień po bułki.
Tzn da się, ale jedynka skończy po dosłownie jednej sekundzie, albo i mniej.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
S13 jeździ motocyklem własnej a dokładnie jego wujka konstrukcji a silnikiem od 636. I zębatkę dobierasz nie tylko pod stunt ale też pod przełożenia jakie występują w skrzyni pod krzywe mocy itp.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Ja miałem w CBR 60z i jest ostry zap****ol z biegami
Ale to było moto do stuntu, wiec rzadko latałem po mieście.
Miałem też R6 z 2 zębami więcej i te 2z już robiły sporą różnicę w odejściu i jedynka też się skróciła zauważalnie, więc +5z na miasto to max.

Ale to było moto do stuntu, wiec rzadko latałem po mieście.
Miałem też R6 z 2 zębami więcej i te 2z już robiły sporą różnicę w odejściu i jedynka też się skróciła zauważalnie, więc +5z na miasto to max.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości