[Aktualności] Nowy KTM Super Duke 1290 - pierwsze...
Posty: 16
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Nowy KTM Super Duke 1290 - pierwsze...
Dyskusja na temat: Nowy KTM Super Duke 1290 - pierwsze wrażenia
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowy KTM Super Duke 1290 - pierwsze wrażenia
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowy KTM Super Duke 1290 - pierwsze wrażenia
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ja obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac
<br><hr>Oskar

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Suzuki TL 1000Komentatorzy napisał(a):Ja obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac<br><hr>Oskar<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po odpaleniu i wrzuceniu pierwszego biegu manetka gazu nie odkręca się sama....i nie lecisz jak pocisk---chcesz normalnie ruszyć i jechać to robisz to wolno..a jak mu odpier...lisz no to widzisz niebo..uwielbiam Ktm..<br><hr>lameduck
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
każdy motocykl grozi zabiciem jak go debil dosiądzie..... <br><hr>SGRKomentatorzy napisał(a):Ja obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac<br><hr>Oskar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No TL1000 to był przypadek z którego Suzuki do dzis nie jest chyba specjalnie dumneKomentatorzy napisał(a):Ja obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Suzuki TL 1000<br><hr>Arnett<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W niemczech 15,5k euro. Coś spora rozbieżnośc...<br><hr>SashaKomentatorzy napisał(a):cena kolo 52 tysi PLN na litwie juz jest dostepny<br><hr>czlowiekwidmo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nawet jego złagodzona, nowsza wersja SV 1000 też była dość ostra. I też jej nie produkują...Komentatorzy napisał(a):Ja obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Suzuki TL 1000<br><hr>Arnett<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego "DUKA" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny "japończyk czy bawarczyk"
Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną
Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika
<br><hr>joda

Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną

Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego "DUKA" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny "japończyk czy bawarczyk"
Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną
Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika
<br><hr>joda

Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną

Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego "DUKA" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny "japończyk czy bawarczyk"
Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną
Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika
<br><hr>joda

Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną

Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akcesoryjny układ wydechowy Akrapovica (pełny) + mapy pod niego = 147 Nm i 192 KM!<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Jestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego "DUKA" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny "japończyk czy bawarczyk"
Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min.
A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną
Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika<br><hr>joda<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Duże SV zabiły normy spalin, teraz ten silnik wraca pod postacią nowego Stroma 1000...Komentatorzy napisał(a):Ja obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac<br><hr>Oskar<br>
Komentatorzy napisał(a):Suzuki TL 1000<br><hr>Arnett<br>
Komentatorzy napisał(a):Nawet jego złagodzona, nowsza wersja SV 1000 też była dość ostra. I też jej nie produkują...<br><hr>ja<br>
Robienie porównań do TL-a bardzo nie na miejscu, zawieszenia i ramy KTM-ów są mocne i sztywne, do tego nasycenie elektroniką która w razie "W" ma pomóc mniej rozważnym kierowcom spowodują że jazda tym sprzętem będzie przyjemnością... Chyba się wybiorę na jakieś jazdy próbne. Dawno nie latałem nakedem, a tym bardziej z takim zacięciem...
pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości