Zobacz wÄ…tek - fzr 600 odcina przy 7tys obr.
NAS Analytics TAG

fzr 600 odcina przy 7tys obr.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

fzr 600 odcina przy 7tys obr.

Postprzez wojtas82 » 6/10/2013, 09:59

Na wstępie witam was serdecznie.
problem polega na tym że moto na luzie wkręca się normalnie do czerwonego lecz w czasie jazdy tak jakby odcinało przy 7-8 tys. i dalej ani grama. odpala bez problemów chodzi równo
moto to fzr 600 92r.
od czego zacząć poszukiwania usterki.

sprawdzony dopływ paliwa, podmieniłem gaźniki, możne jakaś blokada tylko gdzie. silnik ma kod 3hf a moduł 3he możne tu leży problem?
Ostatnio edytowano 8/10/2013, 10:10 przez wojtas82, łącznie edytowano 1 raz
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek


Postprzez bak13 » 7/10/2013, 14:20

Ja miałem blokadę na wałku , ale to przy Honda cb 450S zablokowana miała 27 km i max obrotów to było 7 tys. a teraz jak odblokowana to do 9 tys. na obrotomierzu jest 10 tys. Jak Yamaha sprowadzana z Niemiec to może ma taką blokadę bo Niemcy blokują motocykle do różnych kategori prawa jazdy.Ja Honde mam z Niemiec sprowadzoną.
Motocykl to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym.
bak13
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22/5/2013, 15:04
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez wojtas82 » 7/10/2013, 15:45

rozgrzebałem jeden gaźnik i znalazłem dwa dziwne otwory na podciśnieniu obok iglicy. ktoś wie czy to nie powód moich bezsennych nocy
chyba że to jednak ten moduł ma lejce
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 8/10/2013, 09:57

moze przyczyna sa zawory nie regulowane od dawna
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 8/10/2013, 12:53

30 % sukcesu powróciłem do starych gaźników i wymieniłem oringi na podciśnieniu, skutek moto wchodzi do czerwonego na postoju a w czasie jazdy szarpie 0d 8tyś lecz wkręca się dalej i dochodzi do czerwonego. zostało jeszcze tylko wyeliminować to szarpanie. Czy to może być wina braku synchronizacji?
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 8/10/2013, 13:40

ustaw zawory zrob synchro gaznikow i powinno byc ok. zobacz jaki masz kolor swiec
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 8/10/2013, 13:53

ok. wieczorem zabiorę się za zawory, synchro w czwartek. świece kawa z mlekiem.
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez bak13 » 8/10/2013, 20:07

Świece kawa z mlekiem to za uboga mieszanka, z tego co wiem to musi być mniejwięcej biały kolor świec wtedy jest dobre spalanie. To musisz jeszcze wyregulować gaźnik lub synchro
Motocykl to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym.
bak13
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22/5/2013, 15:04
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez RUTRA.RD » 9/10/2013, 06:53

kolory świec

kawa z mlekiem skład prawidłowy
biały za ubogo
czarny za bogato

chciał bym mieć czarno w portfelu :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 9/10/2013, 17:15

zawory ok. zostało synchro
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 10/10/2013, 20:39

zobacz kolor swiec bo moze ma ubogo
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 14/10/2013, 20:57

miał ciut za bogto na 2 cyl. synchro zrobione gaźniki bebeszone 3 razy, a problem pozostał. wychodzi ze gubi gdzieś zapłon ale na wysokich obrotach by chodził a na niskich szarpał. wiec ma ktoś jakieś pomysły?
chyba nagram filmik bo sam już zaczynam głupieć
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 15/10/2013, 06:51

na ile dałeś obrotów skład mieszanki , bo jak rozumiem go korygowałeś? czy masz na myśli samo synchro i ze na nim przykręciłeś jeden gar, bo to dwie różne rzeczy
jesli sklad masz poprawny, synchro tez to świece - kable - ew zawory, znam przypadek ze przez zbyt wyciągnięty łańcuszek rozrządu motocykl nie palił
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 15/10/2013, 15:47

najpierw wyczyściłem gaźniki potem poziom paliwa i skład mieszanki 2,5 obrotu potem synchro. czyli jak bog przykazał.
świece i kable to by kulał na wolnych zawory są ok. łańcuszek to tam jeszcze nie zaglądałem.
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 15/10/2013, 19:43

to ja sie poddaje, trzeba by sie w historie tego modelu zaglebic i moze rzeczywiscie problem lezy w tym module bo gazniki na pewno nie sa przyczyna, mozesz jeszcze poszukac czy lewego powietrza gdzies nie ciagnie i zobaczyc filtr powietrza czy w miare czysty, jezli tu ok zawory ok lancuszka nie slychac jak bys pile spalinowa odpalil to ?? nie wiem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 16/10/2013, 11:46

najgorsze żę historia moto nieznana. moduł by odcinał w systemie 0-1. a ta cholera idzie do czerwonego tylko że od 7 tys z szarpaniem. łańcucha nie słychać.
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 16/10/2013, 13:42

na każdym biegu tak masz przy tych samych obrotach ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtas82 » 16/10/2013, 16:56

na pewno na pierwszych 3 biegach wyżej nie sprawdzałem
wojtas82
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
Lokalizacja: pomiechówek

Postprzez RUTRA.RD » 16/10/2013, 20:58

sprawdz na wszystkich jesli na kazdym z 6 bedzie tak sie dzialo to chyba ten moduł po prostu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Trax » 17/10/2013, 17:28

weź odczep airboxa i tylko połóż go na wlotach powietrza tak mniej więcej bez wciskania ani nic i spróbuj wtedy się przejechać. miałem identyczny problem bo "mechanik" co robił synchro i wszystko ustawił zrobił to ze ściągniętym airboxem...

aaa jeśli to to o czym myślę to z czasem będzie ci coraz gorzej chodził bo jak tak jeździsz to po dojściu do max obrotów na które możesz wejść zaczyna zalewać świerce
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość




na górê