fzr 600 odcina przy 7tys obr.
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
fzr 600 odcina przy 7tys obr.
Na wstępie witam was serdecznie.
problem polega na tym że moto na luzie wkręca się normalnie do czerwonego lecz w czasie jazdy tak jakby odcinało przy 7-8 tys. i dalej ani grama. odpala bez problemów chodzi równo
moto to fzr 600 92r.
od czego zacząć poszukiwania usterki.
sprawdzony dopływ paliwa, podmieniłem gaźniki, możne jakaś blokada tylko gdzie. silnik ma kod 3hf a moduł 3he możne tu leży problem?
problem polega na tym że moto na luzie wkręca się normalnie do czerwonego lecz w czasie jazdy tak jakby odcinało przy 7-8 tys. i dalej ani grama. odpala bez problemów chodzi równo
moto to fzr 600 92r.
od czego zacząć poszukiwania usterki.
sprawdzony dopływ paliwa, podmieniłem gaźniki, możne jakaś blokada tylko gdzie. silnik ma kod 3hf a moduł 3he możne tu leży problem?
Ostatnio edytowano 8/10/2013, 10:10 przez wojtas82, łącznie edytowano 1 raz
- wojtas82
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
- Lokalizacja: pomiechówek
Ja miałem blokadę na wałku , ale to przy Honda cb 450S zablokowana miała 27 km i max obrotów to było 7 tys. a teraz jak odblokowana to do 9 tys. na obrotomierzu jest 10 tys. Jak Yamaha sprowadzana z Niemiec to może ma taką blokadę bo Niemcy blokują motocykle do różnych kategori prawa jazdy.Ja Honde mam z Niemiec sprowadzoną.
Motocykl to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym.
- bak13
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 22/5/2013, 15:04
- Lokalizacja: Pomorskie
30 % sukcesu powróciłem do starych gaźników i wymieniłem oringi na podciśnieniu, skutek moto wchodzi do czerwonego na postoju a w czasie jazdy szarpie 0d 8tyś lecz wkręca się dalej i dochodzi do czerwonego. zostało jeszcze tylko wyeliminować to szarpanie. Czy to może być wina braku synchronizacji?
- wojtas82
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
- Lokalizacja: pomiechówek
Świece kawa z mlekiem to za uboga mieszanka, z tego co wiem to musi być mniejwięcej biały kolor świec wtedy jest dobre spalanie. To musisz jeszcze wyregulować gaźnik lub synchro
Motocykl to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym.
- bak13
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 22/5/2013, 15:04
- Lokalizacja: Pomorskie
miał ciut za bogto na 2 cyl. synchro zrobione gaźniki bebeszone 3 razy, a problem pozostał. wychodzi ze gubi gdzieś zapłon ale na wysokich obrotach by chodził a na niskich szarpał. wiec ma ktoś jakieś pomysły?
chyba nagram filmik bo sam już zaczynam głupieć
chyba nagram filmik bo sam już zaczynam głupieć
- wojtas82
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
- Lokalizacja: pomiechówek
na ile dałeś obrotów skład mieszanki , bo jak rozumiem go korygowałeś? czy masz na myśli samo synchro i ze na nim przykręciłeś jeden gar, bo to dwie różne rzeczy
jesli sklad masz poprawny, synchro tez to świece - kable - ew zawory, znam przypadek ze przez zbyt wyciągnięty łańcuszek rozrządu motocykl nie palił
jesli sklad masz poprawny, synchro tez to świece - kable - ew zawory, znam przypadek ze przez zbyt wyciągnięty łańcuszek rozrządu motocykl nie palił
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
najpierw wyczyściłem gaźniki potem poziom paliwa i skład mieszanki 2,5 obrotu potem synchro. czyli jak bog przykazał.
świece i kable to by kulał na wolnych zawory są ok. łańcuszek to tam jeszcze nie zaglądałem.
świece i kable to by kulał na wolnych zawory są ok. łańcuszek to tam jeszcze nie zaglądałem.
- wojtas82
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/10/2013, 09:49
- Lokalizacja: pomiechówek
to ja sie poddaje, trzeba by sie w historie tego modelu zaglebic i moze rzeczywiscie problem lezy w tym module bo gazniki na pewno nie sa przyczyna, mozesz jeszcze poszukac czy lewego powietrza gdzies nie ciagnie i zobaczyc filtr powietrza czy w miare czysty, jezli tu ok zawory ok lancuszka nie slychac jak bys pile spalinowa odpalil to ?? nie wiem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
weź odczep airboxa i tylko połóż go na wlotach powietrza tak mniej więcej bez wciskania ani nic i spróbuj wtedy się przejechać. miałem identyczny problem bo "mechanik" co robił synchro i wszystko ustawił zrobił to ze ściągniętym airboxem...
aaa jeśli to to o czym myślę to z czasem będzie ci coraz gorzej chodził bo jak tak jeździsz to po dojściu do max obrotów na które możesz wejść zaczyna zalewać świerce
aaa jeśli to to o czym myślę to z czasem będzie ci coraz gorzej chodził bo jak tak jeździsz to po dojściu do max obrotów na które możesz wejść zaczyna zalewać świerce
- Trax
- Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości