Zobacz wÄ…tek - <i>[Yamaha MT-09]</i> Yamaha MT-09 - jest moc!
NAS Analytics TAG

[Yamaha MT-09] Yamaha MT-09 - jest moc!

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2013, 07:20

Komentatorzy napisał(a):Nie wyobrazam sobie jak cokolwiek moze byc lepszego silnikowo od Street Tripla, ktory silnikowo jest swietny:) No ale pewnie pojemnosc robi swoje :)<br><hr>KO<br>
Komentatorzy napisał(a):Może kiedyś nie wykastrują Trypla i wstawią silnik prosto od Daytony czyli ok 127km. Wtedy myślę że Yamaha nie będzie miała szans : ><br><hr>jaroaro<br>
Obstawiam, że prędzej wstawią silnik z Tigera, czyli rozwiert z 675 na 800, bo w motocyklu ulicznym lepiej mieć odpręzone 800cc niż wyżyłowne 675. Pytanie ile będzie to wtedy kosztowało?<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/9/2013, 07:35

Cena niezla, wygląda fajnie, trzeba będzie zobaczyc i posluchac to na zywo w salonie ;)<br><hr>WP
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/9/2013, 10:43

Fajny artykuł i wreszcie jakies wrażenia a nie tylko garstka zdjęć i info;) jedyne zastrzezenia do rubryki 'Konkurenci' ! Co tu robi Tuonomi Speed? Nie ta klasa za to brak stanowczy Shivera który ma rownież niska mase, żwawy silnik, mapy zapłonu, sportowe zawiasy i heble oraz miesci sie cenowo. Amen<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2013, 20:13

Komentatorzy napisał(a):Fajny artykuł i wreszcie jakies wrażenia a nie tylko garstka zdjęć i info;) jedyne zastrzezenia do rubryki 'Konkurenci' ! Co tu robi Tuonomi Speed? Nie ta klasa za to brak stanowczy Shivera który ma rownież niska mase, żwawy silnik, mapy zapłonu, sportowe zawiasy i heble oraz miesci sie cenowo. Amen<br><hr>Chylo<br>
Za prawde powiadam wam Aprilia to kupa jeszcze większa niz Ducati.<br><hr>Uzi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2013, 20:36

Komentatorzy napisał(a):artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko. <br><hr>Tedi<br>
Komentatorzy napisał(a):z mojego punktu widzenia jest b. powolny (mam dwa moto - 150 i 180 koni), za to nie zgodze sie, ze hamuje kiepsko, bo jest wrecz przeciwnie...podsumuowujac - szkoda dobrego zawieszenia i dobrych hamulców na taki kiepski silnik - newet wyglad jest niezly - moze warto byloby tam upchac silnik z hajki .... ;))<br><hr>txa<br>
sorki, nie wytrzymałem.
jeździsz po torach wyścigowych, czy jesteś mistrzem prostej?<br><hr>artur
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2013, 21:55

Komentatorzy napisał(a):artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko. <br><hr>Tedi<br>
Komentatorzy napisał(a):z mojego punktu widzenia jest b. powolny (mam dwa moto - 150 i 180 koni), za to nie zgodze sie, ze hamuje kiepsko, bo jest wrecz przeciwnie...podsumuowujac - szkoda dobrego zawieszenia i dobrych hamulców na taki kiepski silnik - newet wyglad jest niezly - moze warto byloby tam upchac silnik z hajki .... ;))<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):sorki, nie wytrzymałem.
jeździsz po torach wyścigowych, czy jesteś mistrzem prostej?<br><hr>artur<br>
Ej, nie nabijaj siÄ™, on na prawdÄ™ potrzebuje tej mocy :)<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2013, 11:37

MT bez wydechow pod kanapa ? ten malutki wydech z boku to porazka, mogli sie trzymac stylistyski skoro MT<br><hr>bast
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2013, 19:32

Komentatorzy napisał(a):MT bez wydechow pod kanapa ? ten malutki wydech z boku to porazka, mogli sie trzymac stylistyski skoro MT<br><hr>bast<br>
Poczekaj aż zobaczysz na żywo. Oryginalny wydech jest bardzo fajny, a stylizacji MT nie ma. Jest filozofia MT. MT-01 i MT-03 to były stylistycznie dwa zupełnie różne motocykle.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2013, 18:32

Komentatorzy napisał(a):Fajny artykuł i wreszcie jakies wrażenia a nie tylko garstka zdjęć i info;) jedyne zastrzezenia do rubryki 'Konkurenci' ! Co tu robi Tuonomi Speed? Nie ta klasa za to brak stanowczy Shivera który ma rownież niska mase, żwawy silnik, mapy zapłonu, sportowe zawiasy i heble oraz miesci sie cenowo. Amen<br><hr>Chylo<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawde powiadam wam Aprilia to kupa jeszcze większa niz Ducati.<br><hr>Uzi<br>
Wierzymy ci, ufamy ci.<br><hr>Gość
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2013, 19:58

Komentatorzy napisał(a):artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko. <br><hr>Tedi<br>
Komentatorzy napisał(a):z mojego punktu widzenia jest b. powolny (mam dwa moto - 150 i 180 koni), za to nie zgodze sie, ze hamuje kiepsko, bo jest wrecz przeciwnie...podsumuowujac - szkoda dobrego zawieszenia i dobrych hamulców na taki kiepski silnik - newet wyglad jest niezly - moze warto byloby tam upchac silnik z hajki .... ;))<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):sorki, nie wytrzymałem.
jeździsz po torach wyścigowych, czy jesteś mistrzem prostej?<br><hr>artur<br>
90% po drogach publicznych - Polska, Niemcy i Włochy - moc JEST wykorzystywana... :)
ps. mt-01 jest do doopy bo do dobrego zawieszenia dali beznadziejny silnik<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2013, 20:15

Na co dzień jeżdżę MT03 od 3 lat po mieście. Jak zauważył kolega wyżej to moto typowe do miasta, ale po to je kupiłem. W przyszłym roku będę zmieniał i pewnie kupię coś podobnego. Niestety ten nowy MT09 zupełnie nie pasuje do poprzedniego. MT03 może jechać i po dziurach i po pasie zieleni jak się korek zagęszcza. To bardziej wygląda na fazera niż stare MT.

Jak będę się oglądał za moto raczej pójdę w BMW, KTM albo Ducati, jakby Yamaha zrobiła moto podobne do starych MT to pewnie bym się nie zastanawiał tylko brałbym w ciemno za tą cenę. A tak przyjdzie zapłacić więcej za jakiegoś F 800, Monstera albo Duka...<br><hr>jan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/9/2013, 16:15

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem o co chodzi tym którzy czepiaja sie lampy. Zobaczcie zblizenie, ta lampa jest sliczna, bardzo ładny jest zresztą cały motocykl ;)<br><hr>Uzi<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, to prawda. Na żywo motocykl wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach, choć już na zdjęciach wygląda bardzo dobrze. Lampa które na fotografiach wydaje się nieco wyrwana z kontekstu, na żywo wygląda po prostu naturalnie. <br><hr>Lovtza<br>
Tak przy okazji. Czy to motocykl tylko dla bardzo doświadczonych kierowców czy też mogą się nim interesować średnio zaawansowani?<br><hr>TW
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2013, 18:08

Komentatorzy napisał(a):artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko. <br><hr>Tedi<br>
Komentatorzy napisał(a):z mojego punktu widzenia jest b. powolny (mam dwa moto - 150 i 180 koni), za to nie zgodze sie, ze hamuje kiepsko, bo jest wrecz przeciwnie...podsumuowujac - szkoda dobrego zawieszenia i dobrych hamulców na taki kiepski silnik - newet wyglad jest niezly - moze warto byloby tam upchac silnik z hajki .... ;))<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):sorki, nie wytrzymałem.
jeździsz po torach wyścigowych, czy jesteś mistrzem prostej?<br><hr>artur<br>
Komentatorzy napisał(a):90% po drogach publicznych - Polska, Niemcy i Włochy - moc JEST wykorzystywana... :)
ps. mt-01 jest do doopy bo do dobrego zawieszenia dali beznadziejny silnik<br><hr>txa<br>
Powrót Txa - króla katalogów.<br><hr>rychofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2013, 10:16

Jak możecie pisać, że ten motocykl jest tani? Jak ma pozwolić sobie na niego osoba zarabiająca 1600PLN brutto?<br><hr>wut
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2013, 10:37

Komentatorzy napisał(a):Jak możecie pisać, że ten motocykl jest tani? Jak ma pozwolić sobie na niego osoba zarabiająca 1600PLN brutto?<br><hr>wut<br>
Powinno być napisane: Jeśli dysponujesz 32 tys to motocykl jest tani, a jeśli nie to raczej nie kupisz sobie nowego motocykla o tej pojemności.

<br><hr>motocyklista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2013, 15:49

Komentatorzy napisał(a):Jak możecie pisać, że ten motocykl jest tani? Jak ma pozwolić sobie na niego osoba zarabiająca 1600PLN brutto?<br><hr>wut<br>
maszyna super jeżdziłem<br><hr>boguś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2013, 15:57

Komentatorzy napisał(a):Jak możecie pisać, że ten motocykl jest tani? Jak ma pozwolić sobie na niego osoba zarabiająca 1600PLN brutto?<br><hr>wut<br>
Komentatorzy napisał(a):maszyna super jeżdziłem<br><hr>boguś<br>
yamaha mt 09 przyspiesza niesamowicie na wszystkich biegach sportowe motocykle muszą mieć respekt wiem bo testowałem na torze ma duży moment obrotowy<br><hr>boguś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/1/2014, 15:58

Witam
Niskie zużycie paliwa, hmm. A możecie napisać jakiego rzędu jest do zużycie, np. jakie zużycie osiągnęliście podczas testowania sprzętu, czy jest zależne od trybu (A,B. STD).
Bardzo dobrze dobrana pozycja za kierownicą?, dla jakich kierowców, 1.70m-1.80, 1.80-1.90.
Pozdrawiam<br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/2/2014, 20:05

Komentatorzy napisał(a):Jak możecie pisać, że ten motocykl jest tani? Jak ma pozwolić sobie na niego osoba zarabiająca 1600PLN brutto?<br><hr>wut<br>
to kup sobie hulajnogÄ™<br><hr>dario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2014, 02:26

Komentatorzy napisał(a):Witam
Niskie zużycie paliwa, hmm. A możecie napisać jakiego rzędu jest do zużycie, np. jakie zużycie osiągnęliście podczas testowania sprzętu, czy jest zależne od trybu (A,B. STD).
Bardzo dobrze dobrana pozycja za kierownicą?, dla jakich kierowców, 1.70m-1.80, 1.80-1.90.
Pozdrawiam<br><hr>Marcin<br>
Mam 183cm 90kg srednie spalanie kompa w miescie to 5.8 w deeszczu jechalem dwa razu i uzywajac drybu b bylo 5.3 ale sie wolniej jezdzilo. Tryb a meczacy jest poprosty ostry jeszcze bardziej niz w standardzie.<br><hr>Roslina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê