[biblioteka] Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle...
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle...
Dyskusja na temat: Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle do nauki jazdy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle do nauki jazdy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle do nauki jazdy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No to jeszcze tylko jeden artykuł o identycznym przekazie, tylko z maszynami z "trochę" niższego przedziału cenowego dla przeciętnego licealisty/studenta bez bogatych rodziców. Wtedy będzie super
<br><hr>FFLORO

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pomyślimy, co się da zrobićKomentatorzy napisał(a):No to jeszcze tylko jeden artykuł o identycznym przekazie, tylko z maszynami z "trochę" niższego przedziału cenowego dla przeciętnego licealisty/studenta bez bogatych rodziców. Wtedy będzie super<br><hr>FFLORO<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dołączam się do odpowiedzi FFLORO , może jakaś wzmianka o Suzie GS 500 się znajdzie;) Pozdrawiam,a artykuł pouczający:)<br><hr>Mati(I love Moto)
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo, napisalibyście kiedyś coś o suzuki Dr-z 400 SM? Wiem tyle, że to lekka i niezawodna maszynka, aczkolwiek nie znalazlem dotąd artykułu o używanym. Co więcej- podchodzi pod A2!<br><hr>KW
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hmm, w tytule mowa o motocyklach do NAUKI jazdy a nie o dużych i ciężkich maszynach w okolicy 200 kilo i więcej. Tytuł nie bardzo przystaje do treści artykułu. Z wymienionych maszyn do "nauki" widzę tylko dwie: KTM Duke 390 i Ninja 300 - z uwagi na przystępną wagę i moc. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że uczyć można się od razu na ciężkim i mocnym sprzęcie (i zapewne wielu na takim zdobywa z powodzeniem doświadczenie), jednak nie powinno to być regułą. Z kolei oklepane polecanie na początek 125-tki albo 250-tki, jakkolwiek zasadne, może wiązać się z szybkim znudzeniem i koniecznością zmiany sprzętu. Zatem -jak wszędzie - potrzebny jest zdrowy rozsądek i kompromis, ale polecanie do "nauki jazdy" sprzętu o wadze powyżej 250 kg albo mocy w okolicy 100 KM to przesada. Nawet, jeśli "łagodnie" oddaje moc.
Ceny motocykli w kraju to inna broszka, świeżych adeptów motocyklizmu raczej nie będzie stać na zakup takich sprzętów z salonu. <br><hr>Cool-ik
Ceny motocykli w kraju to inna broszka, świeżych adeptów motocyklizmu raczej nie będzie stać na zakup takich sprzętów z salonu. <br><hr>Cool-ik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko ładnie pięknie szkoda tylko że nie na kieszeń przeciętnego Polaka
ZostajÄ™ przy mojej Kawie 250 r na razie
<br><hr>biker_girlzz


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warto też przyjrzeć się Kawasaki ZR 550 Zephyr, bardzo przyjemny i niezawodny motocykl. 50KM, a dzięki 4 cylindrom jest żwawy i dynamiczny. <br><hr>Zdzisek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Artykuł super, tylko tak jak piszą niektórzy troszkę za drogo jak na przeciętnego Polaka.
Ja zakupiłem sobie GPZa 500s i jak na pierwszą maszynę jestem zadowolony, już kiedyś był poświęcony artykuł dla tego moto i kierowałem się tam wskazówkami zamieszczonymi przydały się
Pozdrawiam<br><hr>Adrian.S
Ja zakupiłem sobie GPZa 500s i jak na pierwszą maszynę jestem zadowolony, już kiedyś był poświęcony artykuł dla tego moto i kierowałem się tam wskazówkami zamieszczonymi przydały się

Pozdrawiam<br><hr>Adrian.S
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolejna głupia teza w niewatpliwie potrzebnym artykule. Sportowa 600, zwłaszcza uzywana i w b. dobrym stanie technicznym jak najbardziej nadaje sie do nauki jazdy, zwłaszcza z akcesoryjna wysoka kierą. Bedzie miala wszytsko co potrzebne - świetnie dzialajacy wtrysk, dobre zawieszenie i niska masę. Rada dla kupujacych - kupujcie moto uzywane, bedzie mniej bolało po ew. uszkodzeniu, koniecznie w 100% sprawne lub do takiego stanu doprowadzone, o mocy do ok. 110 koni. Naked mile widziany (np. hornet, fazer etc.). Kupno uzywanej 500 ma sens ze wzgledu na niska ceną ale dwie podstawowe wady - są to sprzety budżetowe, najczesciej niskiej jakosci, czesto zajechane do stanu najgorszego strucla i do tego - szybko sie nudzą i w w jeszcze gorszym stanie idą do nastepnego kupca, itd. Naprawde nie warto. Jeseli juz musicie 500, to najlepiej starą honde cebulkę 500, lub nowszą cbf 500. Wystrzegajcie sie gs 500, ze wzgledu na fatalna jakosc i tragiczne zawieszenie. GPZ 500 moze być dobra, a moze byc tragiczna- kwestia szczescia w trafieniu egzemplarza...<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się, że ten artykuł nie odpowiada rzeczywistości. Nauka jazdy i same nowe modele? Osobiście nie znam nikogo, kogo było stać na rozpoczęcie przygody z motocyklami od któregoś z wymienionych sprzętów.<br><hr>Suzy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe skoro Kawa Z800 jest taka poręczna, to dlaczego szkoły jazdy preferują i polecają Er6?<br><hr>Abu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
er6 to bardzo dobry i poręczny motocykl dla każdego - idelany na pierwsze moto<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Ciekawe skoro Kawa Z800 jest taka poręczna, to dlaczego szkoły jazdy preferują i polecają Er6?<br><hr>Abu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim skromnym zdaniem autor artykułu grubo przesadza. Sam zrobiłem około 17-18 tys. km przez trzy sezony na motocyklach enduro i supermoto poj. 125-250 ccm, zanim przesiadłem się na stu konną sześćsetkę. Na takiej małej poręcznej maszynie naprawdę można nauczyć się techniki. Przecież pierwsze moto to moto na którym będzie się pierwszy raz leżało. Ciekawe kto podniesie swoje z 800 sam po upadku? Nie wspominając o cenie w/w maszyn. Mam wrażenie, że coraz częściej artykuły na scigacz.pl są oderwane od rzeczywistości. Oczywiście nikt nam motocyklistom nie zabroni marzyć, ale jakim cudem można polecać 95 konną maszynę na pierwsze moto? Boczo zwariowałeś czy co?<br><hr>3eski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wszystko fajnie, szkoda tylko, że nie da się zrobić prawa jazdy kat. A2 także młodzi kierowcy mają to gdzieś i kupują Gsx-r lub R1 i mają przepisy gdzieś uczać się jeździć na polskich drogach
To siÄ™ nazywa dopiero pOLSKA!<br><hr>Franek Dolas
To siÄ™ nazywa dopiero pOLSKA!<br><hr>Franek Dolas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autor nie zwariował. Sam jeżdżę 600-ką zaraz po zrobieniu prawa jazdy (na razie jeden sezon za mną) - wszystko kwestia charakteru i może też doświadczenia na drodze (moje - to ponad 60K kilometrów za 4-ma kółkami przed wejściem na siodełko 200). LwG<br><hr>PikpokKomentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem autor artykułu grubo przesadza. Sam zrobiłem około 17-18 tys. km przez trzy sezony na motocyklach enduro i supermoto poj. 125-250 ccm, zanim przesiadłem się na stu konną sześćsetkę. Na takiej małej poręcznej maszynie naprawdę można nauczyć się techniki. Przecież pierwsze moto to moto na którym będzie się pierwszy raz leżało. Ciekawe kto podniesie swoje z 800 sam po upadku? Nie wspominając o cenie w/w maszyn. Mam wrażenie, że coraz częściej artykuły na scigacz.pl są oderwane od rzeczywistości. Oczywiście nikt nam motocyklistom nie zabroni marzyć, ale jakim cudem można polecać 95 konną maszynę na pierwsze moto? Boczo zwariowałeś czy co?<br><hr>3eski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autor nie zwariował. Sam jeżdżę 600-ką zaraz po zrobieniu prawa jazdy (na razie jeden sezon za mną) - wszystko kwestia charakteru i może też doświadczenia na drodze (moje - to ponad 60K kilometrów za 4-ma kółkami przed wejściem na siodełko 200). LwG<br><hr>PikpokKomentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem autor artykułu grubo przesadza. Sam zrobiłem około 17-18 tys. km przez trzy sezony na motocyklach enduro i supermoto poj. 125-250 ccm, zanim przesiadłem się na stu konną sześćsetkę. Na takiej małej poręcznej maszynie naprawdę można nauczyć się techniki. Przecież pierwsze moto to moto na którym będzie się pierwszy raz leżało. Ciekawe kto podniesie swoje z 800 sam po upadku? Nie wspominając o cenie w/w maszyn. Mam wrażenie, że coraz częściej artykuły na scigacz.pl są oderwane od rzeczywistości. Oczywiście nikt nam motocyklistom nie zabroni marzyć, ale jakim cudem można polecać 95 konną maszynę na pierwsze moto? Boczo zwariowałeś czy co?<br><hr>3eski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości