Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle...

Postprzez Åšcigacz » 2/9/2013, 12:34

Dyskusja na temat: Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle do nauki jazdy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle do nauki jazdy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 12:34

No to jeszcze tylko jeden artykuł o identycznym przekazie, tylko z maszynami z "trochę" niższego przedziału cenowego dla przeciętnego licealisty/studenta bez bogatych rodziców. Wtedy będzie super ;)<br><hr>FFLORO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 12:37

Komentatorzy napisał(a):No to jeszcze tylko jeden artykuł o identycznym przekazie, tylko z maszynami z "trochę" niższego przedziału cenowego dla przeciętnego licealisty/studenta bez bogatych rodziców. Wtedy będzie super ;)<br><hr>FFLORO<br>
Pomyślimy, co się da zrobić :-)<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 12:50

Dołączam się do odpowiedzi FFLORO , może jakaś wzmianka o Suzie GS 500 się znajdzie;) Pozdrawiam,a artykuł pouczający:)<br><hr>Mati(I love Moto)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 12:59

Boczo, napisalibyście kiedyś coś o suzuki Dr-z 400 SM? Wiem tyle, że to lekka i niezawodna maszynka, aczkolwiek nie znalazlem dotąd artykułu o używanym. Co więcej- podchodzi pod A2!<br><hr>KW
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 14:14

Hmm, w tytule mowa o motocyklach do NAUKI jazdy a nie o dużych i ciężkich maszynach w okolicy 200 kilo i więcej. Tytuł nie bardzo przystaje do treści artykułu. Z wymienionych maszyn do "nauki" widzę tylko dwie: KTM Duke 390 i Ninja 300 - z uwagi na przystępną wagę i moc. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że uczyć można się od razu na ciężkim i mocnym sprzęcie (i zapewne wielu na takim zdobywa z powodzeniem doświadczenie), jednak nie powinno to być regułą. Z kolei oklepane polecanie na początek 125-tki albo 250-tki, jakkolwiek zasadne, może wiązać się z szybkim znudzeniem i koniecznością zmiany sprzętu. Zatem -jak wszędzie - potrzebny jest zdrowy rozsądek i kompromis, ale polecanie do "nauki jazdy" sprzętu o wadze powyżej 250 kg albo mocy w okolicy 100 KM to przesada. Nawet, jeśli "łagodnie" oddaje moc.
Ceny motocykli w kraju to inna broszka, świeżych adeptów motocyklizmu raczej nie będzie stać na zakup takich sprzętów z salonu. <br><hr>Cool-ik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 14:33

Wszystko ładnie pięknie szkoda tylko że nie na kieszeń przeciętnego Polaka :D Zostaję przy mojej Kawie 250 r na razie :D <br><hr>biker_girlzz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 14:38

Warto też przyjrzeć się Kawasaki ZR 550 Zephyr, bardzo przyjemny i niezawodny motocykl. 50KM, a dzięki 4 cylindrom jest żwawy i dynamiczny. <br><hr>Zdzisek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 14:43

Artykuł super, tylko tak jak piszą niektórzy troszkę za drogo jak na przeciętnego Polaka.
Ja zakupiłem sobie GPZa 500s i jak na pierwszą maszynę jestem zadowolony, już kiedyś był poświęcony artykuł dla tego moto i kierowałem się tam wskazówkami zamieszczonymi przydały się :)
Pozdrawiam<br><hr>Adrian.S
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 16:04

Kolejna głupia teza w niewatpliwie potrzebnym artykule. Sportowa 600, zwłaszcza uzywana i w b. dobrym stanie technicznym jak najbardziej nadaje sie do nauki jazdy, zwłaszcza z akcesoryjna wysoka kierą. Bedzie miala wszytsko co potrzebne - świetnie dzialajacy wtrysk, dobre zawieszenie i niska masę. Rada dla kupujacych - kupujcie moto uzywane, bedzie mniej bolało po ew. uszkodzeniu, koniecznie w 100% sprawne lub do takiego stanu doprowadzone, o mocy do ok. 110 koni. Naked mile widziany (np. hornet, fazer etc.). Kupno uzywanej 500 ma sens ze wzgledu na niska ceną ale dwie podstawowe wady - są to sprzety budżetowe, najczesciej niskiej jakosci, czesto zajechane do stanu najgorszego strucla i do tego - szybko sie nudzą i w w jeszcze gorszym stanie idą do nastepnego kupca, itd. Naprawde nie warto. Jeseli juz musicie 500, to najlepiej starą honde cebulkę 500, lub nowszą cbf 500. Wystrzegajcie sie gs 500, ze wzgledu na fatalna jakosc i tragiczne zawieszenie. GPZ 500 moze być dobra, a moze byc tragiczna- kwestia szczescia w trafieniu egzemplarza...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 18:22

Zgadzam się, że ten artykuł nie odpowiada rzeczywistości. Nauka jazdy i same nowe modele? Osobiście nie znam nikogo, kogo było stać na rozpoczęcie przygody z motocyklami od któregoś z wymienionych sprzętów.<br><hr>Suzy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 22:51

Ciekawe skoro Kawa Z800 jest taka poręczna, to dlaczego szkoły jazdy preferują i polecają Er6?<br><hr>Abu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2013, 13:58

Komentatorzy napisał(a):Ciekawe skoro Kawa Z800 jest taka poręczna, to dlaczego szkoły jazdy preferują i polecają Er6?<br><hr>Abu<br>
er6 to bardzo dobry i poręczny motocykl dla każdego - idelany na pierwsze moto<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2013, 12:02

Moim skromnym zdaniem autor artykułu grubo przesadza. Sam zrobiłem około 17-18 tys. km przez trzy sezony na motocyklach enduro i supermoto poj. 125-250 ccm, zanim przesiadłem się na stu konną sześćsetkę. Na takiej małej poręcznej maszynie naprawdę można nauczyć się techniki. Przecież pierwsze moto to moto na którym będzie się pierwszy raz leżało. Ciekawe kto podniesie swoje z 800 sam po upadku? Nie wspominając o cenie w/w maszyn. Mam wrażenie, że coraz częściej artykuły na scigacz.pl są oderwane od rzeczywistości. Oczywiście nikt nam motocyklistom nie zabroni marzyć, ale jakim cudem można polecać 95 konną maszynę na pierwsze moto? Boczo zwariowałeś czy co?<br><hr>3eski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 18:41

wszystko fajnie, szkoda tylko, że nie da się zrobić prawa jazdy kat. A2 także młodzi kierowcy mają to gdzieś i kupują Gsx-r lub R1 i mają przepisy gdzieś uczać się jeździć na polskich drogach
To siÄ™ nazywa dopiero pOLSKA!<br><hr>Franek Dolas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/2/2014, 14:54

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem autor artykułu grubo przesadza. Sam zrobiłem około 17-18 tys. km przez trzy sezony na motocyklach enduro i supermoto poj. 125-250 ccm, zanim przesiadłem się na stu konną sześćsetkę. Na takiej małej poręcznej maszynie naprawdę można nauczyć się techniki. Przecież pierwsze moto to moto na którym będzie się pierwszy raz leżało. Ciekawe kto podniesie swoje z 800 sam po upadku? Nie wspominając o cenie w/w maszyn. Mam wrażenie, że coraz częściej artykuły na scigacz.pl są oderwane od rzeczywistości. Oczywiście nikt nam motocyklistom nie zabroni marzyć, ale jakim cudem można polecać 95 konną maszynę na pierwsze moto? Boczo zwariowałeś czy co?<br><hr>3eski<br>
Autor nie zwariował. Sam jeżdżę 600-ką zaraz po zrobieniu prawa jazdy (na razie jeden sezon za mną) - wszystko kwestia charakteru i może też doświadczenia na drodze (moje - to ponad 60K kilometrów za 4-ma kółkami przed wejściem na siodełko 200). LwG<br><hr>Pikpok
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/2/2014, 14:57

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem autor artykułu grubo przesadza. Sam zrobiłem około 17-18 tys. km przez trzy sezony na motocyklach enduro i supermoto poj. 125-250 ccm, zanim przesiadłem się na stu konną sześćsetkę. Na takiej małej poręcznej maszynie naprawdę można nauczyć się techniki. Przecież pierwsze moto to moto na którym będzie się pierwszy raz leżało. Ciekawe kto podniesie swoje z 800 sam po upadku? Nie wspominając o cenie w/w maszyn. Mam wrażenie, że coraz częściej artykuły na scigacz.pl są oderwane od rzeczywistości. Oczywiście nikt nam motocyklistom nie zabroni marzyć, ale jakim cudem można polecać 95 konną maszynę na pierwsze moto? Boczo zwariowałeś czy co?<br><hr>3eski<br>
Autor nie zwariował. Sam jeżdżę 600-ką zaraz po zrobieniu prawa jazdy (na razie jeden sezon za mną) - wszystko kwestia charakteru i może też doświadczenia na drodze (moje - to ponad 60K kilometrów za 4-ma kółkami przed wejściem na siodełko 200). LwG<br><hr>Pikpok
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2016, 18:54

Ja dla młodszych offroadowców polecam yamahe ttr-125 :D
<br><hr>Grzesiek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na górê