Jaki motocykl wybrać do kwoty 5.500 zł ze sportowym zarysem?
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Yamaha T-cat to świetne moto (sam pewnie sie na niego przesiąde w najblizszym czasie). Motocykl jest ekonomiczny, osiagi bardzo przyzwoite, bardzo fajnie się prowadzi, jest meeega wygodny i pieknie brzmi. Silnik nie do zajechania tylko ta skrzynia. Prawda jest taka że jeśli nie rajcuje Cię zbytnio częste gumowanie i umiesz zmieniać biegi to ta skrzynia nie sprawia kłopotów. Znam egzemplarz po 80000, który nie miał robionej skrzyni. Jeśli już się sypnie to koszt naprawy na ori częsciach Yamahy oscyluje w okół 1500-2000zł. Niestety obawiam się że na dobrego kociaka można polować dopiero od 6000zł i to minimum. Ewentualnie można poszukać baardzo taniej sztuki w okolicach 3-4k z sypniętą skrzynią i ją zrobić pożądnie, wtedy masz niejaką gwarancję że Ci potem problemów nie sprawi
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
W sumie to też jest dobry pomysł,kupić z wyskakującą i naprawić hmmm....
Yamaszki bardzo mi się od zawsze podobały,ale nie wiem czy nie będzie tak jak pisał kolega,że T-cat ma bardzo szerokie siodło w porównaniu do Hondy i nie wiem czy będę dostawała w ogóle nogami do ziemi
Ps: Mojej niuni nie będę gumować ,chyba,że będzie trzeba oponę wykończyć hehe Ogólnie ujmując bardzo szanuję rzeczy,więc to będzie bardzo dopieszczony i nie katowany motocykl
A tak spytam z innej beczki,obniżał/a któryś/aś z Was motocykl tymi specjalnymi zestawami obniżającymi? Jak to się sprawuje w ogóle? Przeczytałam o tym dużo artykułów,ale najlepiej jest poznać opinię ludzi,którzy już to testowali
Wyczytałam też w necie,że można kupić akcesoryjne siedzenie,które odejmuje te ok.2-3 cm,więc grosz do grosza,a wyjdzie kokosza
Yamaszki bardzo mi się od zawsze podobały,ale nie wiem czy nie będzie tak jak pisał kolega,że T-cat ma bardzo szerokie siodło w porównaniu do Hondy i nie wiem czy będę dostawała w ogóle nogami do ziemi
Ps: Mojej niuni nie będę gumować ,chyba,że będzie trzeba oponę wykończyć hehe Ogólnie ujmując bardzo szanuję rzeczy,więc to będzie bardzo dopieszczony i nie katowany motocykl
A tak spytam z innej beczki,obniżał/a któryś/aś z Was motocykl tymi specjalnymi zestawami obniżającymi? Jak to się sprawuje w ogóle? Przeczytałam o tym dużo artykułów,ale najlepiej jest poznać opinię ludzi,którzy już to testowali
Wyczytałam też w necie,że można kupić akcesoryjne siedzenie,które odejmuje te ok.2-3 cm,więc grosz do grosza,a wyjdzie kokosza
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
Przymierz się do T-Cata. Moze "zaskoczy". Majac oba dałem ci spostrzeżenia co czułem pod tyłkiem
Suche dane to w T-Catcie wyskosc siodła - 805mm a
CBR 810mm
Kwestia ile sie pdo tobą ugnie, srodek ciezkosci obu motocykli. Wiecej roboty w manewrach było w T-cacie.
Gsx-r 600 ciekawy moze być co prawda ja miałem 750 SRAD ale taki maleńki był w porównaniu z tymi dwoma "sześćsetnymi mastodontami"
Suche dane to w T-Catcie wyskosc siodła - 805mm a
CBR 810mm
Kwestia ile sie pdo tobą ugnie, srodek ciezkosci obu motocykli. Wiecej roboty w manewrach było w T-cacie.
Gsx-r 600 ciekawy moze być co prawda ja miałem 750 SRAD ale taki maleńki był w porównaniu z tymi dwoma "sześćsetnymi mastodontami"
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Rozumiem,że podałeś mi swoje spostrzeżenia i bardzo za to dziękuje,bo o to tutaj chodzi,żeby je wyrażać
Powiem Ci,że na Suzi też patrzyłam,ale-właśnie zawsze musi być jakieś,ale odstraszyła mnie wysokość siedzenia: 830mm ,a jak jest walka z centymetrami to każdy centymetr się liczy
Btw."sześćsetny mastodont" dobre hah
Czas na przegląd ogłoszeń,może się coś w końcu trafi
Dzisiaj trafiła mnie strzała amora podczas przeglądania ogłoszeń <3 Kawasaki ZXR400 Piękne jest po prostu,mało waży 186 kg na mokro,nisko ma siedzenie w stosunku do CBR-ki,nic dodać nic ująć,a osiągami potrafi zaskoczyć Miał ktoś z Was przyjemność/styczność użytkowania owej Kawki? Jak wrażenia ?
Podobno strasznie twarda jest,plecy bolÄ…,bo to typowy sport,ale jak znajdÄ™ ten model w dobrym stanie to raczej biorÄ™
Postanowione!
Strasznie się nakręciłam na tą Kawkę
Czyż nie bóstwo?
[/img]
I jednak drodzy Panowie trafiło na Kawkę ZXR 400
Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i rady w doborze motocykla Byliście bardzo pomocni ! ! ! Niech Wam Bóg w motocyklach wynagrodzi
Oto zdjęcie mojego zakupionego dzisiaj maleństwa
Ogólnie podsumowując nie czuć tego 186 kg ,nie wiem czemu,ale moja poprzednia Kawa,która ważyła 155kg bardziej mi się wydawała ociężała:) ZXR zaskoczył mnie trochę jak na niego wsiadłam,bo całe stopy na ziemi,może i przez co dlatego mi się wydaje taki lekki Poza tym to już nie to samo co 250,tu już czuć tą moc
LWG ! ! !
Powiem Ci,że na Suzi też patrzyłam,ale-właśnie zawsze musi być jakieś,ale odstraszyła mnie wysokość siedzenia: 830mm ,a jak jest walka z centymetrami to każdy centymetr się liczy
Btw."sześćsetny mastodont" dobre hah
Czas na przegląd ogłoszeń,może się coś w końcu trafi
Dzisiaj trafiła mnie strzała amora podczas przeglądania ogłoszeń <3 Kawasaki ZXR400 Piękne jest po prostu,mało waży 186 kg na mokro,nisko ma siedzenie w stosunku do CBR-ki,nic dodać nic ująć,a osiągami potrafi zaskoczyć Miał ktoś z Was przyjemność/styczność użytkowania owej Kawki? Jak wrażenia ?
Podobno strasznie twarda jest,plecy bolÄ…,bo to typowy sport,ale jak znajdÄ™ ten model w dobrym stanie to raczej biorÄ™
Postanowione!
Strasznie się nakręciłam na tą Kawkę
Czyż nie bóstwo?
[/img]
I jednak drodzy Panowie trafiło na Kawkę ZXR 400
Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i rady w doborze motocykla Byliście bardzo pomocni ! ! ! Niech Wam Bóg w motocyklach wynagrodzi
Oto zdjęcie mojego zakupionego dzisiaj maleństwa
Ogólnie podsumowując nie czuć tego 186 kg ,nie wiem czemu,ale moja poprzednia Kawa,która ważyła 155kg bardziej mi się wydawała ociężała:) ZXR zaskoczył mnie trochę jak na niego wsiadłam,bo całe stopy na ziemi,może i przez co dlatego mi się wydaje taki lekki Poza tym to już nie to samo co 250,tu już czuć tą moc
LWG ! ! !
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości