Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Street4Fun » 24/2/2013, 13:36

" Silniki dwusuwowe 2T

Średnica tłoka do 45 mm - 300 zł

Średnica tłoka do 56 mm - 350 zł "
http://www.motor-tech.katowice.pl

Co do rozmiaru, to wstawię normalnie 85 i wyślę im tłok, nie będę zmniejszał jego pojemności.
Dobrałbym tłok do tej mniejszej pojemności ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez MJR128 » 24/2/2013, 13:46

Skoro już wiesz, że nie będziesz robił na mniejszą pojemność to po co się pytasz, czy dobierzesz tłok?
Ja mogę Ci to zrobić tak, że zamontuje tłok od 80, ty zajeździsz cylinder na rozmiarze 80 i wystarczy szlif, żeby mieć 85 i dalej jeździć kupe czasu. A tulejownie byłoby za 320zł
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez Street4Fun » 24/2/2013, 13:56

Motocykl robię pod sprzedaż, więc nie będę się bawił w zmniejszanie pojemności.
Dowiedziałem się wszystkiego, dzięki ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 24/2/2013, 15:11

orientuje się ktoś czym można zastąpić specjalną paste do mussów do kół ? kupiłem zestaw i niebawem bede brał się za montaż. ale wyczytałem że te mussy musza byc nasmarowane. nie bardzo mam dojscie do małej ilosci tego specyfiku a wydawanie 200 zł za duze opakowanie, którego i tak nigdy nie zuzyje jest troche bez sensu.
kiedys widziałem jak zawodnicy uzywali zwykłego smaru ( tam wiadomo jakis smar który nie uszkadza gumy itp ) do smarowania dętek, tak żeby przy nizszym cisnieniu, opona nie :szczypała" i nie uszkadzała dętki. czy mozna posmarowac smarem mussa ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 24/2/2013, 16:00

Zastanowił bym sie czy smar do uszczelniania opon by sie nie nadał (każdy wulkanizator taki ma)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Damianooo1998 » 24/2/2013, 17:36

Witam! Mam pęknięte żeberko w chłodnicy, i mam to pospować czy skleić jakimś klejem? Bo nowej nie będe kupywał, mieliście kiedyś taki przypadek?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez MJR128 » 24/2/2013, 18:54

Jak masz pod ręką dobrego spawacza na tigu to dobrze byłoby spawnąć, ale tak, żeby nie zatkać żeberka.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 24/2/2013, 18:59

kumpel miał wgniecioną chłonice, także praktycznie połowa była zmiażdzona, wyprostował ją i była niemalże jak nowa :D ale własnie popękały mu żeberka zakleił to klejem i trzymało bezproblemu ;) własnie tak jak majster mówi - trzeba dobrego spawacza żeby nie pozatykał ani nic nie potopił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 24/2/2013, 19:06

Kup sobie taką cyne do aluminium bo jest taka tylko nie wiem gdzie nią kupić :D . i jakąś kupią lutownice oporową i lutujesz, jest to dość kłopotliwe więc lepiej poklej i będzie ok.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Damianooo1998 » 24/2/2013, 19:11

Pójde do znajomego mechanika, ma spawarkę do aluminium, bo spawa chłodnice klimatyzacjii czasami, zobaczymy co z tego wyjdzie/
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Marcin1324 » 24/2/2013, 19:15

no właśnie tylko tig nie smarka jak mma tylko topi i domieszasz trochę aluminium z pręcika, więc będzie trudno pospawać żeby nie zatkać żeberka.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez bartozi » 25/2/2013, 10:52

Witam Panowie.

Mam Suzuki RM 125. Numer ramy to : RF15A-182468. Czy jest mozliwosc sprawdzenia ktory to rok ?

dziekuje i pozdrawiam.
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez kris514 » 25/2/2013, 11:56

Wyglada na 1996r
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez bartozi » 25/2/2013, 12:13

100% ?? czy np. zakres 96-99 ?
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez dawidsx » 25/2/2013, 13:31

1996 wychodzi ze stronki.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Damianooo1998 » 25/2/2013, 14:51

zeby się upewnić zadzwoń do serwisu
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez bartozi » 25/2/2013, 15:57

Po telefonie do serwisu powiedzieli ze po wklepaniu do kompa nie widnieje taki numer ramy :) dobre :)
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez DzidekSX » 26/2/2013, 21:21

Witam, potrzebuje pomocy przy wyborze tylnej opony na piaszczysty teren.
Zastanawiam siÄ™ nad :
1. MAXXIS MAXXCROSS SM M7308
2. Michelin Starcross Sand 4
3.Dunlop Geomax mx11
Opona w rozmierzę 100/90/19 bo do poj. 125 będzie odpowiednie myślę.

Głownie chodzi o to że do miejsca gdzie mogę swobodnie jeździć na tych oponach mam jakieś 5 km twardym terenem w tym 70% to niestety asfalt.. niestety nie mam też przyczepki by wozić moto samochodem więc zależy mi na tym by opona nie szła w oczach przez owe dojazdy.
Na mój rozum patrząc na mx11 przez mega cienkie kostki nie wytrzyma takich przejazdów..
Proszę o podpowiedź
DzidekSX
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/9/2012, 14:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Duriv » 26/2/2013, 21:29

tak szybko Ci nie bedzie szla. Na piaski brałbym jakąś o szerokości 110, geomax czerwony.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kris514 » 26/2/2013, 21:37

Mialem starcrossa tylko ze na twardy teren i musze przyznac ze w oczach nie szla ale przyczepnosci lepszej jeszcze nie mialem :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê