Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
Advertisement
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez papek23 » 6/2/2013, 15:46

yzf450 lub wr może bys tez wyrwał
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz


Postprzez Marcin1324 » 6/2/2013, 15:51

No to już lepiej chyba poszukać jakiś, EXC 400 lub 450. Ciężko będzie znaleźć za 7k ale jakiegoś tak jak barek mówił exc w 2t kupisz. A co do tego że exc lepszy to tak jakoś mi się bardziej podoba, pisze żeby mnie fani yamahy nie atakowali. :)
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez henio12323 » 6/2/2013, 21:06

yamaha WR albo jakis ktm EXC to najlepsze opcje. kasy za duzo nie ma żeby kupic na prawde dobrego 4T. fakt kupisz za tyle ale potem koszta eksploatacji mogą byc zabójcze, a przy złej eksploatacji mogą byc problemy i narzekanie że ktm/yamaha to syf i sie ciagle sypie. dlatego za tą kase 2T troszke lepiej wyjdzie bo mozna kupic lepsza sztuke stosunkow odo 4T za tą cene
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 6/2/2013, 21:45

nie no z czesciami to nie bylby problem ale tak jak mowicie za 7k mozna truposza kupic ktory zaraz padnie dlatego moze lepszym wyjsciem bedzie sprowadzenie z anglii itp.?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 6/2/2013, 22:09

nie koniecznie. fakt w Anglii mozna czasami wyrwać sztuke zadbaną tanio. ale teraz jest to bardzo trudne. jeszcze kilka lat temu w Anglii zyło sie troche inaczej, anglicy mieli wiecej kasy i dka przykładu - w tosterze utkneła grzanka to go wywalali. teraz juz naprawiaja. tak samo z motocyklami. pojęcia nie maja a kręcą. sam szukałem prawie 3 miesiące KTMa exc z Anglii ale nic konkretnego nie było. albo drogo, albo trup. w dodatku jak nie masz mozliwosci samemu go obejrzeć to kupujesz kota w worku. dlatego majac mozliwosc kupienia w UK i tak wybrałem kupno w PL. pojechałem obejrzałem i dopiero kupiłem. jak pisałem EXC w 4T za 7000 da sie kupic. ale po tylu latach beda wychodziły problemy ze skrzynia biegów, ze sprzęgłem, pompa sprzegła bedzie juz ostro zużyta. tłok z cylindrem jak nie są nowe, to mozna załozyc w ciemno że są na tuleji albo regenerowane. po prostu te sprzety z pierwszych lat produkcji powiedzmy do 2003 roku sie zaczynaja sypać jak nie są dopilnowane. kolega kupił 520stke i wsadził silnik z niej do 530 ( i ma super rame, i super silnik bo co fakt ot fakt że RFS to świetne silniki do amatorskiego enduro ) ale w ten silnik wpakował po zakupie dobre 5 tysiecy, po 2 sezonach wsadził teraz z 10 tysi. skrzynia sie zuzyła, wiec powymieniał tryby, korba, tłok cylinder elementy sprzęgła łozyska uszczelki itp itd. silnik bedzie jak zyletka - no ale zobacz jakie koszta żeby tak utrzymać moto. jak kupisz i nie bedziesz mógł go wyremontować to bedzie sie sypał. i bedzie to pociągło coraz wieksze koszta.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Masakra

Postprzez lenar » 7/2/2013, 09:02

Dzwoniłem do WORD Siedlce tak podpowiem wszystkim na marginesie.

Przysługuje mi prawo do zdania egzaminu na A2. Niestety do września przepadnie mi Teoria, kiedy kończę 24 lata i muszę podejść do niej ponownie na nowych zasadach. I wtedy dopiero kategoria A.

Powiedziałem że prawo nie działa wstecz, a babka na to że oni też są zaskoczeni i proszę do ministra dzwonić bo oni na to wpływu nie mają! A Ci co nie odebrali prawka na A do 18 stycznia niestety będą musieli nacieszyć się A2.
I jeszcze oczywiście przypomniała o dopłacie z racji podwyżki.

Słuchajcie czy aby my wszyscy nie postawimy się i do otwarcia praktyki w ośrodkach to wszystko się nie unormuje ?

MASAKRA !!!! a ja już sprzęt kolejny kupiłem.
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez Marcin1324 » 7/2/2013, 09:28

Ale nie ma napisane że motocykl musi mieć taką a taką pojemność przy A2, a czy żeby dostać dowód rejstracyjny trzeba motor zawieźć na hamownie? Bo jeśli nie to mógł byś napisać ma mniej niż 35 kw i mógł byś jeździć na A2.

PS. Aha ty nie masz A2 to sorry. :D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez miniu88ths » 11/2/2013, 10:08

Witam
Chcialbym nabyc dr 350 ale malo jest ogloszen z nimi.
Jak myslicie Czy ten motor jest wart swych pieniedzy ????

http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-M3514241.html
Avatar użytkownika
miniu88ths
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2012, 00:13
Lokalizacja: Kujawy

Postprzez henio12323 » 11/2/2013, 10:16

nie wygląda najgorzej, widac ze nie wieśniaczony. ale po fotkach sam widzisz jak wyglada. najwazniejsze to silnik, hamulce zawieszenie a tego po fotkach nie ocenisz. z zewnatrz nie widze żadnych wiekszych wad. jak silnik zdrowy to mozna troche zbic z ceny i brać :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 11/2/2013, 12:10

WyglÄ…da nawet fajnie tylko jaka to odmiana "sex"?.

Ale ja bym go nie kupił bo jest z wielkiej brytani, i będzie miał kierownice po prawej stronie. Żart :D
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Marcin1324 » 14/2/2013, 19:48

Witam mam pytanie, co to jest gas gas pampera 250. Bo gas gas ec 250 to taki exc 250 a pampera to taki dual sport tylko 250 2t czy co? Bo niema z przodu upsów i taka jak by niższa od ec. Chodzi mi o te:
http://tablica.pl/oferta/gas-gas-pamper ... f625c;r:;s:
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 14/2/2013, 21:19

tak tak jak widać to cos bardziej lajtownego niz EC, czyli soft. oczywiscie ten egzemplarz jest w 2T widze w necie że są też wieksze 4T. moto w sumie nie głupie bo za tyle nie kupi sie nic bardziej ciekawego w tej klasie. niewiele taniej są stare hondy CRM 250 które są na pewno duzo gorsze ( przestarzałe ) czy suzuki rmx 250 w 2T które są pewnie podobnie nietypowe jak gasgas
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 14/2/2013, 22:41

No właśnie mi się wydaje że ta dość fajne moto, bo taki lajtowy a co za tym idzie tani w ekploatacji, jest to 250 2t więc moc jakaś będzie. A to jest chyba jedyny lajtowy enduro 2t 250 z młodszych.

PS. Tylko wygląd tego silnika i ten dyfuzor jak jakaś rurka, porażka... :D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 14/2/2013, 22:49

noo oferta niezła. bo tego typy sprzętów za duzo nie ma. jest własnie suza RMX ale nie wiem w jakich latach ją robli... ale cos koło 2000 na pewno były. huska miała chyba też WRE 250. ktm miał hard enduro, honda to samo. kawasaki nie miało nic w tych latach z 2T... także moto troche nietypowe i jak dla mnie niezłe stosunkowo cena do rocznika i własciwosci jezdnych ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 14/2/2013, 23:11

Niestety nie było wre 250 :P. No zawias marzochi więc chyba dobry, czytałem jakiś angielski test nawet nie najgorzej wypadł tu link: http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 2001-2005/ tylko jak patrze na moc to jest potężnie przymulony bo 20 km, i brak części... Ale ogólnie nawet fajnie wygląda na zdjęciach to full orginał, i ta cena.
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Arnold23 » 15/2/2013, 11:01

Witam mam pytanie...co lepiej wybrac yz 125 czy yzf 250.Wiem ze motocykle mocowo sa podobne ale ktory z nich bedzie lepszy?Mlodsza yz czy starsza yzf250 mam 180cm 62kg wczesniej je3zdzilem na chinczyku 125 i 250 na moto mam 7500 inne modele nie wchodza w gre(zawsze chcialem miec Yamache)Jezdzil bede glownie po haldach ktore sa niczym tor:D i troche po lasach,tor rzadziej...Wiem ze enduro w moim przypadku byloby lepsze ale chce full crossa.Motor bede kupowal uzywany i mechanik mi go przygotuje do sezonu...Wiec stan techniczny bedzie tak czy tak dobry.
Arnold23
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/1/2013, 10:51

Postprzez dawidsx » 15/2/2013, 13:23

Jezdziles kiedys na 2t? jak nie to moze ci sie nie spodobac charakterystyka bo jest że tak powiem dziki :D no i to troche mocniejsze motory bo chinczyk moim zdaniem nie jedzie :D
ja tam bym brał to co młodsze i bardziej zadbane :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 15/2/2013, 20:21

to zalezy jak stara miała by byc 250tka... bo jak bardzo stara np ponizej 2005 roku to bym sie w nia nie pchał...

z kolei jak młodsza to juz zalezy od stanu technicznego. no i od tego co ty wolisz. jedni wolą 2T inni 4T. koszta utrzymania tu i tu są wysokie. nieco wyzsze moga byc w przypadku 4T. najlepiej jak bys sie przejechał i sam ocenił. po chinczykach które są w 4T łatwiej bedzie ci sie przyzwyczaic do charakterystyki 250tki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 15/2/2013, 21:14

Mój kolega miał yzf 250 z 2002 r. i co prawda nic się mu nie sypało. Mówił mi że te koszty utrzymania nie są takie duże jak mówią fakt kupił po remoncie na ostatniej selekcji tłoka, i powiedział tak że zmienia olej z filtrem co 8 mth filtr czyści co wyjazd, zmieniał takie rzeczy tam napęd uszczelniacze zawieszenia itp. po 100 mth zmienił tłok z cylindrem za 1500 po czym sprzedał koledze który jeździł sezon i zrobił 60 mth też dbał i powiedział że zmieni tłok z korbom przy 100 mth więc te kosz ta nie są duże. Oczywiście wszystkie naprawy robi sam. Io ile nie walnie zawór i dbasz to można jeździć bez dużych wkładów.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Arnold23 » 16/2/2013, 13:24

no dbac zamierzam regularnie chociaz nie znam sie kompletnie na mechanice to oddawac do serwisu zamierzam co 2 miesiace na przeglad i bede mial na to max 500zl.Nigdy nie mialem przyjemnosci jezdzic na 2t i slyszalem ze dla amatora to nie za bardzo jest przyjemna jazda...Ogolnie ogarniam motory(tak mi sie wydaje;p)jezdzilem tak jak wspominalem na 2 chinczykach 3 sezony ale totalnie amatorsko w weekendy i czasami po pracy:)do tego kilka przejazdzek na scigaczu no nie liczac motorynek ogarow itp:)yamaszka ma byc moja profesionalna zabawka na weekendy
Arnold23
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/1/2013, 10:51

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê