Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Melandri: Potraktowali Carlosa jak...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Melandri: Potraktowali Carlosa jak...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Melandri: Potraktowali Carlosa jak...

Postprzez Åšcigacz » 25/2/2013, 09:48

Dyskusja na temat: Melandri: Potraktowali Carlosa jak kawał plastiku
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Melandri: Potraktowali Carlosa jak kawał plastiku
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 09:48

Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 10:43

Jak przywaliłem bokiem kasku o asfalt to też mi zerwało szybę(Lazer) I w nowym(Caberg) mocowanie szyby też nie wygląd na takie co by mogło to przetrzymać. Nawet nie sądziłem że są kaski w których nie da się zerwać wizjera.<br><hr>długodystansowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 10:45

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 10:45

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Nie masz racji kolego. Wizjer to najsłabsza część kasku. Ma co do zasady ODPAŚĆ przy upadku, po to, żeby się nie połamać i zadźgać twarzy motocyklisty plastikiem. Wyobraź, sobie, że masz niby lekkiego szlifa, ale niefortunnie suniesz twarzą po asfalcie, wizjer się łamie na kilka części, nie odpada a jedna z tych wcale miłych ostrych jak nóż części wbija Ci się w oko...

WIZJER MA ODPAŚĆ.<br><hr>Racer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 10:48

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja<br>
XLite to dziecko Nolana :)<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 10:59

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie masz racji kolego. Wizjer to najsłabsza część kasku. Ma co do zasady ODPAŚĆ przy upadku, po to, żeby się nie połamać i zadźgać twarzy motocyklisty plastikiem. Wyobraź, sobie, że masz niby lekkiego szlifa, ale niefortunnie suniesz twarzą po asfalcie, wizjer się łamie na kilka części, nie odpada a jedna z tych wcale miłych ostrych jak nóż części wbija Ci się w oko...

WIZJER MA ODPAŚĆ.<br><hr>Racer<br>
Wyobraź sobie że mam jako takie pojecie o kaskach bo zajmuje sie nimi poniekad zawodowo. Odpasc maja wszystkie uchwyty, zaczepy, spoilery zeby zawadzajac o przeszkody nie skreciły ci karku. Tymczasem wizjer MUSI pozostac na miejscu. Wyobraz sobie ze takim kaskiem bez wizjera uderzasz w zwir przy predkosci 100km/h. Drobne kamyki wydłubuja ci przy tej predkosci oczy z czaszki. Nie musisz mi wierzyc, zapytaj ludzi z Arai, Shoei, Sharka albo Shubertha czy w ich kaskach wizjery mają odpaść czy zostać na miejscu. <br><hr>Wilku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 11:05

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):XLite to dziecko Nolana :)<br><hr>ja<br>
Ale Nolany są dość dobre.?<br><hr>deniollo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 11:14

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):XLite to dziecko Nolana :)<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale Nolany są dość dobre.?<br><hr>deniollo<br>
Może na budowie, ale chyba nie na moto. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 11:17

Komentatorzy napisał(a):Jak przywaliłem bokiem kasku o asfalt to też mi zerwało szybę(Lazer) I w nowym(Caberg) mocowanie szyby też nie wygląd na takie co by mogło to przetrzymać. Nawet nie sądziłem że są kaski w których nie da się zerwać wizjera.<br><hr>długodystansowy<br>
Lazer i Caberg - to jest odpowiedź na twoje pytania. Ta sama półka co Nolan, AGV i Xlite.<br><hr>Wilku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 11:40

Komentatorzy napisał(a):Jak przywaliłem bokiem kasku o asfalt to też mi zerwało szybę(Lazer) I w nowym(Caberg) mocowanie szyby też nie wygląd na takie co by mogło to przetrzymać. Nawet nie sądziłem że są kaski w których nie da się zerwać wizjera.<br><hr>długodystansowy<br>
Komentatorzy napisał(a):Lazer i Caberg - to jest odpowiedź na twoje pytania. Ta sama półka co Nolan, AGV i Xlite.<br><hr>Wilku<br>
No sorry. Ale i jeden i drugi był dla mnie wydatkiem. I staram się w nie latać w Naxa. I szczerze to Lazer jak dla mnie spisał się świetnie. Miałem pęknięte 2 żebra i rozoraną całą lewą stronę kasku, ale żadnego wstrząsu mózgu ani specjalnie nie bolało uderzenie. No i blenda jakby na kasku została :)<br><hr>długodystansowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 11:40

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):XLite to dziecko Nolana :)<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale Nolany są dość dobre.?<br><hr>deniollo<br>
Komentatorzy napisał(a):Może na budowie, ale chyba nie na moto. <br><hr>IgoRR<br>
No popatrz, dla Ciebie się nie nadaje a Melandrii w nim lata... Stoner też jeździł w nolanie i jeszcze kilku innych. Zakładam, że goście z czołówki światowej nie nosiliby gówna tylko ze względu na parę $, ale pewnie Ty wiesz lepiej.<br><hr>łun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 11:44

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):XLite to dziecko Nolana :)<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale Nolany są dość dobre.?<br><hr>deniollo<br>
Komentatorzy napisał(a):Może na budowie, ale chyba nie na moto. <br><hr>IgoRR<br>
Komentatorzy napisał(a):No popatrz, dla Ciebie się nie nadaje a Melandrii w nim lata... Stoner też jeździł w nolanie i jeszcze kilku innych. Zakładam, że goście z czołówki światowej nie nosiliby gówna tylko ze względu na parę $, ale pewnie Ty wiesz lepiej.<br><hr>łun<br>
Pierwsze primo - czołówka jeździe w tym za co dostaje kasę. Drugie primo - kaski, albo ciuchy które robi sie dla zawodników często są tylko z wyglądu podobne do tych sprzedawanych w sklepie. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 12:05

Komentatorzy napisał(a):Jak przywaliłem bokiem kasku o asfalt to też mi zerwało szybę(Lazer) I w nowym(Caberg) mocowanie szyby też nie wygląd na takie co by mogło to przetrzymać. Nawet nie sądziłem że są kaski w których nie da się zerwać wizjera.<br><hr>długodystansowy<br>
Komentatorzy napisał(a):Lazer i Caberg - to jest odpowiedź na twoje pytania. Ta sama półka co Nolan, AGV i Xlite.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):No sorry. Ale i jeden i drugi był dla mnie wydatkiem. I staram się w nie latać w Naxa. I szczerze to Lazer jak dla mnie spisał się świetnie. Miałem pęknięte 2 żebra i rozoraną całą lewą stronę kasku, ale żadnego wstrząsu mózgu ani specjalnie nie bolało uderzenie. No i blenda jakby na kasku została :)<br><hr>długodystansowy<br>
Ok. Arai w każdym kasku ma osłonięte mocowanie wizjera.<br><hr>długodystansowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2013, 20:37

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie masz racji kolego. Wizjer to najsłabsza część kasku. Ma co do zasady ODPAŚĆ przy upadku, po to, żeby się nie połamać i zadźgać twarzy motocyklisty plastikiem. Wyobraź, sobie, że masz niby lekkiego szlifa, ale niefortunnie suniesz twarzą po asfalcie, wizjer się łamie na kilka części, nie odpada a jedna z tych wcale miłych ostrych jak nóż części wbija Ci się w oko...

WIZJER MA ODPAŚĆ.<br><hr>Racer<br>
Komentatorzy napisał(a):Wyobraź sobie że mam jako takie pojecie o kaskach bo zajmuje sie nimi poniekad zawodowo. Odpasc maja wszystkie uchwyty, zaczepy, spoilery zeby zawadzajac o przeszkody nie skreciły ci karku. Tymczasem wizjer MUSI pozostac na miejscu. Wyobraz sobie ze takim kaskiem bez wizjera uderzasz w zwir przy predkosci 100km/h. Drobne kamyki wydłubuja ci przy tej predkosci oczy z czaszki. Nie musisz mi wierzyc, zapytaj ludzi z Arai, Shoei, Sharka albo Shubertha czy w ich kaskach wizjery mają odpaść czy zostać na miejscu. <br><hr>Wilku<br>
zostać mają we wszystkich!a ale dziecko 6 kg przy zderzeniu z przeszkodą przy prędkości 60 km/h przelatuje przez fotele w aucie ważąc 350kg,carlos waży troszkę więcej i jechał troszkę szybciej i nie wierzę że kawałek plastiku musi to wytrzymać obojętnie czy to shoei arai czy agv<br><hr>jo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/2/2013, 07:50

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie masz racji kolego. Wizjer to najsłabsza część kasku. Ma co do zasady ODPAŚĆ przy upadku, po to, żeby się nie połamać i zadźgać twarzy motocyklisty plastikiem. Wyobraź, sobie, że masz niby lekkiego szlifa, ale niefortunnie suniesz twarzą po asfalcie, wizjer się łamie na kilka części, nie odpada a jedna z tych wcale miłych ostrych jak nóż części wbija Ci się w oko...

WIZJER MA ODPAŚĆ.<br><hr>Racer<br>
Komentatorzy napisał(a):Wyobraź sobie że mam jako takie pojecie o kaskach bo zajmuje sie nimi poniekad zawodowo. Odpasc maja wszystkie uchwyty, zaczepy, spoilery zeby zawadzajac o przeszkody nie skreciły ci karku. Tymczasem wizjer MUSI pozostac na miejscu. Wyobraz sobie ze takim kaskiem bez wizjera uderzasz w zwir przy predkosci 100km/h. Drobne kamyki wydłubuja ci przy tej predkosci oczy z czaszki. Nie musisz mi wierzyc, zapytaj ludzi z Arai, Shoei, Sharka albo Shubertha czy w ich kaskach wizjery mają odpaść czy zostać na miejscu. <br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):zostać mają we wszystkich!a ale dziecko 6 kg przy zderzeniu z przeszkodą przy prędkości 60 km/h przelatuje przez fotele w aucie ważąc 350kg,carlos waży troszkę więcej i jechał troszkę szybciej i nie wierzę że kawałek plastiku musi to wytrzymać obojętnie czy to shoei arai czy agv<br><hr>jo<br>
No to nie wierz. <br><hr>Wilku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/2/2013, 08:44

Komentatorzy napisał(a):Eh te włoskie kaski. Sytuacja że odpada wizjer w czasie gleby jest po prostu niedopuszczalna, twarz i oczy zostają wtedy bez ochrony. Ten xlite to takie samo gó...o jak AGV.<br><hr>Wilku<br>
Komentatorzy napisał(a):xlite jest chyba hiszpański....<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):XLite to dziecko Nolana :)<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale Nolany są dość dobre.?<br><hr>deniollo<br>
Komentatorzy napisał(a):Może na budowie, ale chyba nie na moto. <br><hr>IgoRR<br>
Komentatorzy napisał(a):No popatrz, dla Ciebie się nie nadaje a Melandrii w nim lata... Stoner też jeździł w nolanie i jeszcze kilku innych. Zakładam, że goście z czołówki światowej nie nosiliby gówna tylko ze względu na parę $, ale pewnie Ty wiesz lepiej.<br><hr>łun<br>
Komentatorzy napisał(a):Pierwsze primo - czołówka jeździe w tym za co dostaje kasę. Drugie primo - kaski, albo ciuchy które robi sie dla zawodników często są tylko z wyglądu podobne do tych sprzedawanych w sklepie. <br><hr>IgoRR<br>
Czyli wiesz lepiej :)<br><hr>łun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê