Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
Advertisement
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez backerr » 13/1/2013, 18:08

NO wiadomka :) miałem 2t teraz to wiem co i jak i na co patrzeć, ale z 4t to nie wiedziałem, że taka poezja :D No, ale zawsze można sprawdzić kompreche i obadać w książce serwisowej jaka powinna być ;).

przeglądałem forum SM i natknąłem się na tą ofertę: http://forum.supermoto.pl/topic22301-s- ... 2000r.html co myślicie o tym, że koleś wrzucił tam używany cylek ?

I jeszcze ten ktm. Również forumowy. http://allegro.pl/show_item.php?item=2926565247 teraz pytanie co byłoby lepszym wyborem?
backerr
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/1/2013, 15:43
Lokalizacja: ZÅ‚ocieniec


Postprzez henio12323 » 13/1/2013, 19:05

nie mozna zawsze, bo w niektórych moto, są montowane automatyczne dekompresatory które uniemożliwiaja pomiar kompresji ;P po prostu zawór zawsze jest podparty na zgaszonym silniku przy suwach spręzania.

jak dla mnie nadal lc4 wygrywa jeżeli ma to byc sprzet uniwersalny i zwłaszcza na trasy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Marcin1324 » 13/1/2013, 21:01

Oczywiście że ktm lc4 nada się bardziej na drogę, bo husqa na drodze to jakaś pomyłka, ona jest typowo w teren, więc na drogę, lc4 w teren te będzie lepsze, jeśli stać cię na eksploatacje.
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 13/1/2013, 21:09

zalezy jeszcze kto czego oczekuje od jazdy w terenie :) mam znajomych którzy kupili moto tylko w teren i wybrali własnie ktma LC4, z racji niskich kosztów eksploatacji, mozliwosc zarejestrowania zeby podjechać w dany teren, nie koniecznie jeżdzą wyczynowo, nie smigaja po torach ( choc niektórzy wjeżdżali ) do takiego turystycznego wypadowego enduro na cały dzien gdzies po lasach, krzakach błotach górkach lc4 spisywały sie bardzo dobre, okuć tylko w dobre kostki, pobawic sie nastawem zawieszenia, wywalic zbędne stelaże, bagazniki itp. i mozna ganiać. nawet sam sie dziwiłem że na polnych prostych lc4 nie odstawały od EXC 520/525 i 530stek, nawet przy agresywnej jeździe.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 14/1/2013, 07:42

A ja mam takie pytanie, czemu lc4 ma tak nisko kierownice prawie zarówno z bakiem,
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez zbyho222 » 14/1/2013, 11:28

Bo ta co jest w linku jest przerobiona do super moto :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Marcin1324 » 14/1/2013, 11:39

No ale wszystkie lc4 tak mają, i to trochę głupio wygląda. :D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 14/1/2013, 19:09

to nie kierownica jest na równo z bakiem :P tylko bak na równo z kierownicą. jest dosyc wysoki w tym miejscu a siedzenie ma na nornalnej wysokosci względem kierownjicy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 14/1/2013, 21:14

A no fakt, no ale to tak trochę śmiesznie wygląda, jak w rowerze kolarskim. :D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Husqvarna sm 125

Postprzez Patryk_S » 20/1/2013, 15:48

Witam wszystkich . Very Happy Aktualnie posiadam Yamahe Xt 125 X przerobiony na R jednak dla mnie ma za mało mocy . Zamierzam kupić sobie motor Husqvarne Sm 125 i jest pewien mały problem czy nie będzie dla mnie za mała , jak mam 190 cm wzrostu .
Chcę nim jeździć w terenie i po asfalcie .

Czy zawieszenie w Husqvarnie nadaję się na latanie po lesie i czy jest regulowane na twarde lub miękkie , ponieważ później chciałbym zakupić do niego koła enduro 21 i 18 .



CoÅ› w tym stylu ;D
http://www.google.com/imgres?um=1&hl=pl ... ,s:0,i:139
Patryk_S
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/1/2013, 11:30

Postprzez henio12323 » 20/1/2013, 17:38

huska ma wysokosc normalnego motocykla tej klasy w tej pojemnosci. wiec jak bedziesz za duzy na ten sprzet to na kazdy inny bedziesz równie za duzy. na pewno bedzie lepiej niz na XT ale perfekcyjnie nie bedzie. co do regulacji oczywiscie ma regulacje ;) jak nie chcesz sie wyczynowo scigać na supermoto, to lepiej kupic od razu wersje terenową i dokupic koła supermoto, nastawy zawieszenia bedziesz miałw teren, i w terenie bedziesz mógł ostro polatać. z kolei po przeregulowaniu całkiem nieźle bedzie mozna poganiać na asfalcie na SM. z kolei wersją SM w terenie juz tak ostro nie polatasz i regulacja nic nie da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Patryk_S » 20/1/2013, 22:07

Dzięki za konkretną odpowiedź .
Pozdro
Patryk_S
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/1/2013, 11:30

Postprzez Adiv » 1/2/2013, 15:40

Co możecie mi powiedzieć o tych dwóch yamaszkach? Wszystko w nich jest w porządku? (tak na oko)
Nr. 1 - http://tablica.pl/oferta/sprzedam-yamah ... 1UnOr.html
Nr. 2 - http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt-125r ... afe;r:14;s:
Adiv
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24/9/2012, 13:36

Postprzez cichycr » 1/2/2013, 16:52

WyglÄ…dajÄ… Å‚adnie, nikt ci nie powie w jakim sÄ… stanie jak nie pojedziesz i nie sprawdzisz, w tej drugiej gumy do wymiany.

PS. po Nr nie daje siÄ™ kropki :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Trojanek » 4/2/2013, 17:34

Witam.
Jak widać jestem nowy na forum jak i w branży zainteresowań tymże sportem ;D
Chciałbym poprosić Was o pomoc w wyborze kandydata na pierwszy motocykl :D
CoÅ› o moich wymaganiach w stosunku do motocykla.
Mam 181 cm wzrostu, szukam motocykla Hard/Soft Enduro, gdyż chcę nim też wyjeżdżać na ulicę, choć głównie w celu dojechania do lasu.
Potrzebuje motocykla do amatorskiej zabawy ,lecz nie do całkiem lekkiej. Chciałbym by była to pojemność 250 i wyżej ze względu, żeby ten motocykl posłużył mi lata i się nie znudził ;p Najlepiej gdyby było na rynku sporo części, porządna marka, naprawdę dobra wytrzymałość, średnie spalanie, mała awaryjność. Motocykl głownie na pola, lasy i żwirownie. Czy 2t lub 4t zostawiam do rozstrzygnięcia ze względu na fakt, iż oba mają swoje zalety, lecz skłaniałbym się raczej ku 4t ze względu na spalanie i jak słyszałem mniejszą awaryjność. Motocykl nie może być słaby. Wolałbym także, by nie byłby takim motocyklem w którym trzeba by było co nawet 2 miesiące robić przegląd ale służył długo i bez większych nakładów chyba, że w razie awarii czy rzadkiego "zmęczenia materiału".
Jeśli chodzi o rok to najlepiej 2006 i młodsze, a cena no nwm może i nawet 14tyś jeśli byłby z pewnością tego wart. Zaciekawił mnie KTM Exc-r 450, chyba porządna maszyna ;p
Z góry dziękuję za udzielone rady i doświadczenie.
Pozdrawiam.
Trojanek
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/2/2013, 17:03

Postprzez kris514 » 4/2/2013, 17:59

Z tego co piszesz nie jeździłeś takimi motorami i z moich doświadczeń wiem że taki exc 125 spokojnie by ci wystarczył lecz tutaj pojawia się kwestia remontów które robi się średnio co 40-70 h jazdy a z tego co piszesz to ty ich nie chcesz, Więc rozejrzyj się nad dr-z ktm lc4 i tym podobnym bo to jest soft enduro i tu tylko dbać o olej. :D kolega z forum henieq pisał że w sezon wydał 10 tys złoty w exc 525 (który wymaga mniej wkładu niż exc 450)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cichycr » 4/2/2013, 17:59

Na pierwsze moto 450 sobie odpuść raczej, exc 125/200, a jeśli 4t to exc-f 250.
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez henio12323 » 4/2/2013, 18:29

tak o, na asfalt exc 450 i 525 to fakt mocne sprzety, ale czasami dla amatora łatwiej jest smigać 450tką którą nie trzeba kręcić. fakt cena jazdy po asfalcie na hard enduro to cena kosmiczna :d ja w tym sezonie ograniczam asfalt do minimum bo za duzo mnie to kosztuje. suzuki DRZ 400 jest 10X lepszym sprzetem do normalnego poruszania sie po drogach, bo jest tansze, wolniejsze to fakt, ale bez doswiadczenia i tak nie raz cie sprzet z butów wyrwie i DRZtką też mozna pobujać sięw terenie :) także na początek proponował bym DreZynke zamiast duzego mocnego ktma. co do 2T - jak dla mnie na miasto lipa. brak hamowania silnikiem, wiec dojezdzając do skrzyzowania musisz sie bawic sprzegłem i biegami itp. w 4T jest duzo przyjemiejsza jazda. o spalaniu nie wspominając
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Trojanek » 4/2/2013, 19:05

Najbardziej zależy mi właśnie na bez awaryjności, by motocyklem przejchać wiele bez większych napraw, regulacji, wymian, serwisówek itp. i na jako takiej mocy.
DRZ takich porządnych baardzo mało w polsce niestety.
Co myślicie o Huskach, Yamaha Wr 250/450, Kawasaki KLX 250?
Macie jakieś pomysły? ;p
Dzięki za porady :D
Trojanek
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/2/2013, 17:03

Postprzez henio12323 » 4/2/2013, 20:06

napisz jaka moc cię interesuje. bo póki co wymienilismy wiele moto, a ty przerzucasz się z klxa 250 który ledwo jedzie do WRki 450 która jest motocyklem sportowym

DRZ jest sporo, nie narzekaj na ich brak :) jest to sprzet bezawaryjny i raczej bezobsługowy. WR ale w wersji R jest motocyklem bardziej szosowym niz terenowym i jest ok. huska nie ma nic ciekawego dla Ciebie. klx 250 straszny muł, choc na pcozatek niektóry moze wystarczyc. jest klasowo podobny do yamaszki WR 250R.

ale napisz od poczÄ…tku czego chcesz, ile masz kasy, jaka pojemnosc i moc ciebie interesujÄ….
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê