APrilia 125 rs MP Dziwna bardzo sprawa... pomocy.
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
APrilia 125 rs MP Dziwna bardzo sprawa... pomocy.
Witam forumowiczów , otóż mam pytanie może ktoś będzie w stanie mi pomóc lub wspólnie może dojdziemy do jakiegoś wniosku  więc posiadam Aprilie RS 125cm3 2002r gdy ją zakupiłem śmigała coś około 160km/h czasem na liczniku pojawiało się 170km/h ale to z dobrym pędem
 więc posiadam Aprilie RS 125cm3 2002r gdy ją zakupiłem śmigała coś około 160km/h czasem na liczniku pojawiało się 170km/h ale to z dobrym pędem  pech chciał że przyszło do wymiany silnika, ponieważ podczas jazdy siadła pompka oleju. 2 zakupiony silnik był z roku 2006 teraz prędkość motorku nie chce przekroczyc 140km/h i czasem ma ciezko nawet do 140, do 130 jest momentalnie potem jakby brakowało mu czegoś..;/ z tego co wiem a nawet idzie wywnioskować motorek był odblokowany moduł,wydech ETC... na 1 silniku 170km/h max. na 2 140km/h max. Dodam również że zębatki były przekładane te które były więc to nie to.... jakieś sugestie...?? proszę o porady i serdecznie pozdrawiam.
 pech chciał że przyszło do wymiany silnika, ponieważ podczas jazdy siadła pompka oleju. 2 zakupiony silnik był z roku 2006 teraz prędkość motorku nie chce przekroczyc 140km/h i czasem ma ciezko nawet do 140, do 130 jest momentalnie potem jakby brakowało mu czegoś..;/ z tego co wiem a nawet idzie wywnioskować motorek był odblokowany moduł,wydech ETC... na 1 silniku 170km/h max. na 2 140km/h max. Dodam również że zębatki były przekładane te które były więc to nie to.... jakieś sugestie...?? proszę o porady i serdecznie pozdrawiam.
				
			 więc posiadam Aprilie RS 125cm3 2002r gdy ją zakupiłem śmigała coś około 160km/h czasem na liczniku pojawiało się 170km/h ale to z dobrym pędem
 więc posiadam Aprilie RS 125cm3 2002r gdy ją zakupiłem śmigała coś około 160km/h czasem na liczniku pojawiało się 170km/h ale to z dobrym pędem  pech chciał że przyszło do wymiany silnika, ponieważ podczas jazdy siadła pompka oleju. 2 zakupiony silnik był z roku 2006 teraz prędkość motorku nie chce przekroczyc 140km/h i czasem ma ciezko nawet do 140, do 130 jest momentalnie potem jakby brakowało mu czegoś..;/ z tego co wiem a nawet idzie wywnioskować motorek był odblokowany moduł,wydech ETC... na 1 silniku 170km/h max. na 2 140km/h max. Dodam również że zębatki były przekładane te które były więc to nie to.... jakieś sugestie...?? proszę o porady i serdecznie pozdrawiam.
 pech chciał że przyszło do wymiany silnika, ponieważ podczas jazdy siadła pompka oleju. 2 zakupiony silnik był z roku 2006 teraz prędkość motorku nie chce przekroczyc 140km/h i czasem ma ciezko nawet do 140, do 130 jest momentalnie potem jakby brakowało mu czegoś..;/ z tego co wiem a nawet idzie wywnioskować motorek był odblokowany moduł,wydech ETC... na 1 silniku 170km/h max. na 2 140km/h max. Dodam również że zębatki były przekładane te które były więc to nie to.... jakieś sugestie...?? proszę o porady i serdecznie pozdrawiam.- kosarox1
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 2/8/2011, 17:15
- Lokalizacja: łódź
najpewniej kupiłeś podjechany silnik, remoncik załatwiłby sprawę
				CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
			- 
				 
 suchy558
- Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
możliwe że i tak...  tylko ze w tym 2 silniku wymieniałem też tłok na nowy (tak jak z rozrządem w aucie, niby mowia ze wymieniony a potem eP!) , kompresja jest, uszczelki pod cylindrem, głowicą również na nowe.... może być to wina wału? moze ma luzy?? albo pozapychana gdzieś ? przyznam się szczerze filtr powietrza nie wymieniany od 2-2,5 roku tak samo gaźnik zapomniany o czyszczeniu może coś w te strone..??
 tylko ze w tym 2 silniku wymieniałem też tłok na nowy (tak jak z rozrządem w aucie, niby mowia ze wymieniony a potem eP!) , kompresja jest, uszczelki pod cylindrem, głowicą również na nowe.... może być to wina wału? moze ma luzy?? albo pozapychana gdzieś ? przyznam się szczerze filtr powietrza nie wymieniany od 2-2,5 roku tak samo gaźnik zapomniany o czyszczeniu może coś w te strone..??
				
			 tylko ze w tym 2 silniku wymieniałem też tłok na nowy (tak jak z rozrządem w aucie, niby mowia ze wymieniony a potem eP!) , kompresja jest, uszczelki pod cylindrem, głowicą również na nowe.... może być to wina wału? moze ma luzy?? albo pozapychana gdzieś ? przyznam się szczerze filtr powietrza nie wymieniany od 2-2,5 roku tak samo gaźnik zapomniany o czyszczeniu może coś w te strone..??
 tylko ze w tym 2 silniku wymieniałem też tłok na nowy (tak jak z rozrządem w aucie, niby mowia ze wymieniony a potem eP!) , kompresja jest, uszczelki pod cylindrem, głowicą również na nowe.... może być to wina wału? moze ma luzy?? albo pozapychana gdzieś ? przyznam się szczerze filtr powietrza nie wymieniany od 2-2,5 roku tak samo gaźnik zapomniany o czyszczeniu może coś w te strone..??- kosarox1
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 2/8/2011, 17:15
- Lokalizacja: łódź
Przenoszę do działu 125ątek.
				Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL  (otwórz link)
			- 
				 
 MJR128
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
znalazłem coś takiego...
Blokady Aprili RS 125-2006-czyli wersji PY:
1)Filtr powietrza - zaślepione jest 50% dolotu powietrza do puszki filtru - odblokowania polega na wycięciu gumowej części zaślepiającej, najlepiej robić to wąskim nożykiem introligatorskim, guma ta znajduje się w połowie dolotu do puszki filtru.
2)Åšwieca-”odblokowanie” polega na wymianie jej z modelu NGK BR8ES na model NGK BR10ES bÄ…dź jej odpowiednik irydowy NGK BR10EIX
3)UkÅ‚ad wydechowy - rozciąć, wywalić Å›rodek, pospawać, umalować – jest wiele instrukcji w necie jak to zrobić jeÅ›li ktoÅ› nie ma wyobraźni.
4)ModuÅ‚ – model NIPPONDENSO 071000-0910-QCA91 (wystÄ™powaÅ‚y zablokowane blokujÄ…ce prÄ™dkość obrotowÄ… do 8 tysiÄ™cy – w jego tylnej części na Å›rodku „wydÅ‚ubujemy” trochÄ™ plastiku i przecinamy znajdujÄ…ca siÄ™ tam blaszkÄ™ po czym izolujemy miejsce silikonem – również sÄ… instrukcje ze zdjÄ™ciami w internecie. WystÄ™powaÅ‚y także odblokowane moduÅ‚y z tym oznaczeniem, których nie należy ruszać aby motocykl wkrÄ™caÅ‚ siÄ™ na 12 tys.
5)Gaźnik - bardzo ważny element, który przy peÅ‚nym odblokowaniu jest konieczny to „przerobienia”. Wymieniamy dyszÄ™ na wiÄ™kszÄ… oraz stosownie regulujemy go.
Cała reszte mam odblokowana ... tylko swiece mam wlasnie BR8ES ale czy ona by robiła aż taką róznice ???
A mam jeszcze jedno pytanie czy mozna RS'ke 2generacji podłaczyć pod diagostyke "ECU" etc ????
				
			Blokady Aprili RS 125-2006-czyli wersji PY:
1)Filtr powietrza - zaślepione jest 50% dolotu powietrza do puszki filtru - odblokowania polega na wycięciu gumowej części zaślepiającej, najlepiej robić to wąskim nożykiem introligatorskim, guma ta znajduje się w połowie dolotu do puszki filtru.
2)Åšwieca-”odblokowanie” polega na wymianie jej z modelu NGK BR8ES na model NGK BR10ES bÄ…dź jej odpowiednik irydowy NGK BR10EIX
3)UkÅ‚ad wydechowy - rozciąć, wywalić Å›rodek, pospawać, umalować – jest wiele instrukcji w necie jak to zrobić jeÅ›li ktoÅ› nie ma wyobraźni.
4)ModuÅ‚ – model NIPPONDENSO 071000-0910-QCA91 (wystÄ™powaÅ‚y zablokowane blokujÄ…ce prÄ™dkość obrotowÄ… do 8 tysiÄ™cy – w jego tylnej części na Å›rodku „wydÅ‚ubujemy” trochÄ™ plastiku i przecinamy znajdujÄ…ca siÄ™ tam blaszkÄ™ po czym izolujemy miejsce silikonem – również sÄ… instrukcje ze zdjÄ™ciami w internecie. WystÄ™powaÅ‚y także odblokowane moduÅ‚y z tym oznaczeniem, których nie należy ruszać aby motocykl wkrÄ™caÅ‚ siÄ™ na 12 tys.
5)Gaźnik - bardzo ważny element, który przy peÅ‚nym odblokowaniu jest konieczny to „przerobienia”. Wymieniamy dyszÄ™ na wiÄ™kszÄ… oraz stosownie regulujemy go.
Cała reszte mam odblokowana ... tylko swiece mam wlasnie BR8ES ale czy ona by robiła aż taką róznice ???
A mam jeszcze jedno pytanie czy mozna RS'ke 2generacji podłaczyć pod diagostyke "ECU" etc ????
- kosarox1
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 2/8/2011, 17:15
- Lokalizacja: łódź
Swieca co nieco daje. A powiedz co Ci dala wymiana samego tloka? Powinienes wymienic rowniez cylinder. Moim zdaniem gubisz kompresje lub zla regulacja gaznika pozdrawiam
				Aprilia Rs/Gs
			- 
				 
 motocyklista188
- Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
motocyklista nie znasz histori więc nie mozesz wywnioskowywać czy wymiana była konieczna czy nie. po rozbiórce nalezało by pomierzyć cylinder przehonować go jezeli wymiar byłby w normie a cylinder nie był zuzyty. + nowy tłok i jesst wszystko idealnie  
gaxnik jak nie był czyszczony też warto w ultradzwiekach wymyć i wyregulować
				 
gaxnik jak nie był czyszczony też warto w ultradzwiekach wymyć i wyregulować
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dokladnie tak jak mowisz Henio. Dokladnie mialem na mysli ze jak juz wymienil Tlok to i Cylinder tez by sie przydalo. Ale badzmy realni taki np 17 latek i aprilia rs 125 ktora juz co nieco potrafi jak na 125 to wiadomo ze bedzie cisnac do konca a to troszke popali gume co nie? Ale wracajac do tematu 
Co do blokady 1. Filtr powietrza nie radzil bym nic zmieniac(lepiej kupic oryginalnie przerobiona puszke)
Zakup Gaznik od wersji GS 34-36mm
Modul jestes w stanie sam odblokowac. Lub zakupic np na allegro odblokowany
				Co do blokady 1. Filtr powietrza nie radzil bym nic zmieniac(lepiej kupic oryginalnie przerobiona puszke)
Zakup Gaznik od wersji GS 34-36mm
Modul jestes w stanie sam odblokowac. Lub zakupic np na allegro odblokowany
Aprilia Rs/Gs
			- 
				 
 motocyklista188
- Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
dzieki wielkie koledzy, A troche krytyki mi nie zaszkodzi  każdy uczy sie na błedach
 każdy uczy sie na błedach  oczywiscie jak tylko znajde troszke wiecej czasu zrobie tak jak podpowiedzieliście
 oczywiscie jak tylko znajde troszke wiecej czasu zrobie tak jak podpowiedzieliście  po wszystkim zdam relacje ;] co do gaźnika mam z wersji Gs
  po wszystkim zdam relacje ;] co do gaźnika mam z wersji Gs  ale i prawdą jest ze moze byc rozregulowany
 ale i prawdÄ… jest ze moze byc rozregulowany 
				
			 każdy uczy sie na błedach
 każdy uczy sie na błedach  oczywiscie jak tylko znajde troszke wiecej czasu zrobie tak jak podpowiedzieliście
 oczywiscie jak tylko znajde troszke wiecej czasu zrobie tak jak podpowiedzieliście  po wszystkim zdam relacje ;] co do gaźnika mam z wersji Gs
  po wszystkim zdam relacje ;] co do gaźnika mam z wersji Gs  ale i prawdą jest ze moze byc rozregulowany
 ale i prawdÄ… jest ze moze byc rozregulowany 
- kosarox1
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 2/8/2011, 17:15
- Lokalizacja: łódź
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
