[Honda CB1100] Honda CB1100 - modern oldschool
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Honda CB1100] Honda CB1100 - modern oldschool
Dyskusja na temat: Honda CB1100 - modern oldschool
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB1100 - modern oldschool
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB1100 - modern oldschool
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
ale kask to chyba się ktoś pomylił że tego Schubertha ubrał bo chyba nie pasuje do tego moto
<br><hr>miso

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mały bak, dalszy wyjazd to ciągłe zajeżdżanie na stację. Chyba że rzeczywiście pali 4 litry, wtedy te 250-300km powinno dać się przejechać. No ale moto ładne, ma coś w sobie.<br><hr>Prekser
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
miso no masz racje tornado,połówka dyni,albo taki niemiecki to byłby las a że można nosem przywalić w krawężnik to olać to...<br><hr>Mike
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Silnik piękny ale nie tak jak w starej xj900 czy xs1100. Kupię sprawną skrzynie biegów do wspomnianej xs ewentualnie od czego może jeszcze pasować. Ktoś wie? Gg 11505772.<br><hr>Synek555
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy w xj900 bylo hydrauliczne sprzeglo ?Komentatorzy napisał(a):Silnik piękny ale nie tak jak w starej xj900 czy xs1100. Kupię sprawną skrzynie biegów do wspomnianej xs ewentualnie od czego może jeszcze pasować. Ktoś wie? Gg 11505772.<br><hr>Synek555<br>
Pzdr<br><hr>trewq
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiadomo coś czy będzie wersja z polerowanymi kapami silnika tak jak w wersji Japońskiej i Amerykańskiej<br><hr>pyt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli zacierający sie i korodujacy Triumph kosztuje 40k, a wieczna i niezawodna (juz nie wspomne za ladniejsza) Honda 42k to przy zakupie Trampka od razu powinien byc dorzucany karnet do psychiatry
<br><hr>SiSi

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Motór!!! To jet to! W końcu jakiś normalny motorek a nie jakieś współczesne super hiper nowoczesne i świetnie zoptymalizowane nie wiadomo co. Siadasz (nie trzeba wysoko podnosić nogi), bierzesz pasażera jak potrzeba (nisko siedzenie dla pasażera i łatwo wsiądzie), palisz sprzęta i delektujesz się jazdą i świetnym prowadzeniem (wąskie opony), można tak jeździć z bananem na twarzy bez końca. 5 Biegów (mniej wajchowania), małe spalanie, duży moment obrotowy, klasyczny wygląd że aż się łezka w oku pojawia. Moto proste niezawodne i komfortowe a jak zaliczysz glebę to niema owiewek do malowania
. Takich motocykli potrzebujemy !!! Pozdrawiam.<br><hr>Centik

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj przesadzasz z tym Trampkiem i to bardzo. Jeśli piszesz o Bonnevillu to zupełnie inne moto, ina moc, inna waga. A co do jakości to byś się zdziwił jak są to nie zniszczalne motocykle. Widać to po rynku wtórnym, który praktycznie nie istnieje. Mało kto sprzedaje swoje moto ( nie liczę handlarzy). A co do CB fajny klasyk, zobaczymy jak to będzie jeździć. Cena dość przyzwoita jak na to klasę. Co najważniejsze nawet nie jest bardzo ciężki, więc powinien być zwrotny. W końcu Honda zaczyna robić przyzwoite motocykle, mam też nadzieje że jakość będzie na wysokim poziomie jak w starych Hondach. <br><hr>motoKomentatorzy napisał(a):Jeśli zacierający sie i korodujacy Triumph kosztuje 40k, a wieczna i niezawodna (juz nie wspomne za ladniejsza) Honda 42k to przy zakupie Trampka od razu powinien byc dorzucany karnet do psychiatry<br><hr>SiSi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piekny motocykl
na poczatku myslalem, ze stary ale widze czerwony znaczek eee cos nie tak
. Super moto dla ludzi co lubia sobie co weekend poczyscic chromy
i to im sprawa przyjemnosc. W dodatku to Honda wiec inwestycja na lata i wiadomo, ze sie nie rozleci. Na troche juz nie mlode lata idealne moto
<br><hr>kapitan_bomba




- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem jednego, a w dwa nowe (!) wpakowali sie moi znajomi. Żaden z naszej trojki nie powtorzy juz tego bledu, wiec raczej nie przesadza. W telegraficznym skrócie: wycieki z silnika, padające akumulatory, nie odpalaja jak jest zimno, rdzewieja na potege, u jednego znajomego wystrzelony wymiennik ciepla, u drugiego zatarta głowica. Takie tam drobiazgi.<br><hr>SiSiKomentatorzy napisał(a):Jeśli zacierający sie i korodujacy Triumph kosztuje 40k, a wieczna i niezawodna (juz nie wspomne za ladniejsza) Honda 42k to przy zakupie Trampka od razu powinien byc dorzucany karnet do psychiatry<br><hr>SiSi<br>
Komentatorzy napisał(a):Oj przesadzasz z tym Trampkiem i to bardzo. Jeśli piszesz o Bonnevillu to zupełnie inne moto, ina moc, inna waga. A co do jakości to byś się zdziwił jak są to nie zniszczalne motocykle. Widać to po rynku wtórnym, który praktycznie nie istnieje. Mało kto sprzedaje swoje moto ( nie liczę handlarzy). A co do CB fajny klasyk, zobaczymy jak to będzie jeździć. Cena dość przyzwoita jak na to klasę. Co najważniejsze nawet nie jest bardzo ciężki, więc powinien być zwrotny. W końcu Honda zaczyna robić przyzwoite motocykle, mam też nadzieje że jakość będzie na wysokim poziomie jak w starych Hondach. <br><hr>moto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piękny motocykl, bardzo mi się podoba. Gdybym miał kupować to bez wahania Honda CB1100 albo Kawasaki W800.<br><hr>Tomson
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zerknij na kąt ugięcia kolan. Powyżej 180cm wzrostu będzie ból.<br><hr>versysKomentatorzy napisał(a):Motór!!! To jet to! W końcu jakiś normalny motorek a nie jakieś współczesne super hiper nowoczesne i świetnie zoptymalizowane nie wiadomo co. Siadasz (nie trzeba wysoko podnosić nogi), bierzesz pasażera jak potrzeba (nisko siedzenie dla pasażera i łatwo wsiądzie), palisz sprzęta i delektujesz się jazdą i świetnym prowadzeniem (wąskie opony), można tak jeździć z bananem na twarzy bez końca. 5 Biegów (mniej wajchowania), małe spalanie, duży moment obrotowy, klasyczny wygląd że aż się łezka w oku pojawia. Moto proste niezawodne i komfortowe a jak zaliczysz glebę to niema owiewek do malowania. Takich motocykli potrzebujemy !!! Pozdrawiam.<br><hr>Centik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to musisz rozejrzeć sie za Burgmanem 400<br><hr>ErniKomentatorzy napisał(a):Motór!!! To jet to! W końcu jakiś normalny motorek a nie jakieś współczesne super hiper nowoczesne i świetnie zoptymalizowane nie wiadomo co. Siadasz (nie trzeba wysoko podnosić nogi), bierzesz pasażera jak potrzeba (nisko siedzenie dla pasażera i łatwo wsiądzie), palisz sprzęta i delektujesz się jazdą i świetnym prowadzeniem (wąskie opony), można tak jeździć z bananem na twarzy bez końca. 5 Biegów (mniej wajchowania), małe spalanie, duży moment obrotowy, klasyczny wygląd że aż się łezka w oku pojawia. Moto proste niezawodne i komfortowe a jak zaliczysz glebę to niema owiewek do malowania. Takich motocykli potrzebujemy !!! Pozdrawiam.<br><hr>Centik<br>
Komentatorzy napisał(a):Zerknij na kąt ugięcia kolan. Powyżej 180cm wzrostu będzie ból.<br><hr>versys<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rozumiem, że piszesz o Bonneville'u? Podobno jeszcze pękają szprychy w tylnym kole? <br><hr>mikeKomentatorzy napisał(a):Jeśli zacierający sie i korodujacy Triumph kosztuje 40k, a wieczna i niezawodna (juz nie wspomne za ladniejsza) Honda 42k to przy zakupie Trampka od razu powinien byc dorzucany karnet do psychiatry<br><hr>SiSi<br>
Komentatorzy napisał(a):Oj przesadzasz z tym Trampkiem i to bardzo. Jeśli piszesz o Bonnevillu to zupełnie inne moto, ina moc, inna waga. A co do jakości to byś się zdziwił jak są to nie zniszczalne motocykle. Widać to po rynku wtórnym, który praktycznie nie istnieje. Mało kto sprzedaje swoje moto ( nie liczę handlarzy). A co do CB fajny klasyk, zobaczymy jak to będzie jeździć. Cena dość przyzwoita jak na to klasę. Co najważniejsze nawet nie jest bardzo ciężki, więc powinien być zwrotny. W końcu Honda zaczyna robić przyzwoite motocykle, mam też nadzieje że jakość będzie na wysokim poziomie jak w starych Hondach. <br><hr>moto<br>Komentatorzy napisał(a):Miałem jednego, a w dwa nowe (!) wpakowali sie moi znajomi. Żaden z naszej trojki nie powtorzy juz tego bledu, wiec raczej nie przesadza. W telegraficznym skrócie: wycieki z silnika, padające akumulatory, nie odpalaja jak jest zimno, rdzewieja na potege, u jednego znajomego wystrzelony wymiennik ciepla, u drugiego zatarta głowica. Takie tam drobiazgi.<br><hr>SiSi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości