Zobacz wątek - Problem z zębatką
NAS Analytics TAG

Problem z zębatką

Enduro, Cross
_________

Postprzez hondacr1989 » 16/1/2013, 08:14

zapomniałeś wrzucić to ja dam link jest o napędach did ale fajny http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf

Henio a zamiast wyginac podkładke do zębatki przedniej, mogę dorobić taką podkładkę żeby dociskała tą zębatkę ?zeby nie było luzu przód tył na zębatce
Narazie zamówiłem przednią zębatke proxa taką lepsza niby ,obadam łańcuch i będę myslał czy zbierać na łancuch i zębatkę tył czy zakładac tą jedną .

ps.Tak sie zastanawiam jak lecą 3 zębatki na jeden łańcuch to cyba lepiej kopic małą zębatkę firmy ironaman i starczy chyba nawet więcej jak na jeden łańcuch 1 iroman = 3 zwykłe zębatki lub więcej tak sobie wnioskuje:)

Mam jeszcze pytanie odnosnie liczby ogniw w łancuchu np sa łancuchy w sprzeazy do konkretnego modelu 114 ogniw 116 czy 112 dajmy na to i co dają te róznice np 112 a 114?,bo o zębatki wiem jesli chce na moc napęd to jak najmniej zębów na małej i jak najwięcej na duzej zębatce ale co daje ilosc ogniw? jak jest mniej to jest większa moc?czy jak? ile ogniw na moc do zębatek 12/52?
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43


Postprzez kris514 » 16/1/2013, 10:00

Ilośc ogniw nie podniesie ani obnirzy mocy chodzi tylko o miejsce w naciagu bo inna długość łańcucha będzie potrzebna na zebatke 45z a inna na 52z
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 16/1/2013, 10:51

tak ale przednia zebatka najbardziej dostaje w tyłek. ja tam nie zakłądam super zebatek na przód, kupuje najtansze po 25-30 zł i wymieniam częsciej. co do podkładki - rób jak chcesz, ale po co robić jakies patenty swoje ? lepiej robic tak ja kjest oryginalnie, nie po to ktoś wymyslał takie rozwiązanie, żeby je od razu zmieniac.

no i jak kris powiedział łancuch nie ma praktyktycznie zadnego znaczenia, jedynie co to mniej zmuli sprzet łancuch bezoringowy bo ma nizsze opory toczenia. no i o ile to ma znaczenie im krótszy łancuch tym jest lżejszy xd ale to jednego ogniwa nawet nie poczujesz ;P łancuch się dobiera po prostu pod zębatki, nie załozysz krótszego łancucha do duzych zebatek. 1 naciąg to tylko 1 ogniwo.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 16/1/2013, 10:55

do tego możesz ilością ogniw albo dać sobie koło bardziej do tyłu albo do przodu i wtedy zmieniasz zachowanie motocykla.
niby nie są to duże różnice ale tak kiedyś gdzieś wyczytalem na amerykańskich forach:D
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez hondacr1989 » 16/1/2013, 16:20

No tak Henio racja ale mam wrazenie ze ta podkładka jak ją wygne bardziej stożkowo to i tak ona sie szybko odkształci spowrotem(nie będe miał raczej zestawu naprawczego ,,nasączacza,) ile ogniw proponujecie 12z/52z 116?
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê