Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Enduro na tor się nie nadaje... Hard Enduro jeszcze jeszcze, ale takiego nie ma w takiej pojemności. Crossy nie posiadają homologacji. Jeśli chcesz jeździć po torze to musisz kupić crossa, ale w takiej pojemności tylko 80ccm, np. Yamaha YZ, Honda CR, Kawasaki KX itp. Enduro ci nie bd wypisywał, bo takie są tylko motorowery (ew. przerobione na 70-80ccm), ale to Soft Enduro, więc kompletnie się nie nada do toru mx. Enduro mają homologacje, a full crossy nie- proste.
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
jedyny motocykl który jako tako nadaje się fabrycznie na tor, i ma homologacje to hm CRE, jeszcze jest np kawasaki ksr tylko to chyba wiekszy silnik miało i jest dla dzieci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zobacz kolego jak wygląda ksr i pomysl czy taka yz 125 była by równie dobra dla dziecka które mogło by dosiadac KSR
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
tor nie tor, krótko i na temat, czy dzieciak ma jakieś doświadczenie? tor? jaki tor? amatorski, na polu u sąsiada? jakoś wykopany i zrobiony na polanie czy typowy "profesjonalny" tor motocrossowy?
dane dziecka, wiek, wzrost, waga? jak można doradzac coś jeżeli żadna z tych rzeczy nie jest podana?
yz zmulic? jak? do baku betonu wlac? tego siÄ™ nei muli, a jedynie odmula
na start tak jak chłopaki piszą crm, dt, rmx, rx , senda enduro, rieju , to wszystko co mozna znaleźc na początek bzykania sobie po polach łąkach, lekkich torach wlasnej roboty itp
zeby profesjonalnie podejsc do tematu trzeba wiedziec ile dzieciak ma wzrostu, czy sx 65, cobra 65, czy sx,cr,yz,rm,kx,cobra 80/85?
a zeby na tych juz maszynach latac dzieciak musi miec kompletny strój, kazdy ochraniacz łącznie z ochraniaczem karku
dane dziecka, wiek, wzrost, waga? jak można doradzac coś jeżeli żadna z tych rzeczy nie jest podana?
yz zmulic? jak? do baku betonu wlac? tego siÄ™ nei muli, a jedynie odmula
na start tak jak chłopaki piszą crm, dt, rmx, rx , senda enduro, rieju , to wszystko co mozna znaleźc na początek bzykania sobie po polach łąkach, lekkich torach wlasnej roboty itp
zeby profesjonalnie podejsc do tematu trzeba wiedziec ile dzieciak ma wzrostu, czy sx 65, cobra 65, czy sx,cr,yz,rm,kx,cobra 80/85?
a zeby na tych juz maszynach latac dzieciak musi miec kompletny strój, kazdy ochraniacz łącznie z ochraniaczem karku
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
- ManagerPL
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 2/11/2012, 13:25
-
FireBlade954 - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
- Lokalizacja: Małopolska
supermoto, ale nie jest to inaczej hard enduro bo to akurat jest soft enduro. na fotce ten bały to chyba DRZ, zielony klx zapewne trzeciego sory ale cos rozpoznac nie moge ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
to zależy czego oczekujesz od sprzetu masz generalnie 3 klasy takich supermoto ( jak nie 4 )
1) klasa do powiedzmy 500-600 ccm soft enduro, tutaj podpinamy własnie tą DRZ i klx z fotki, są to sprzęty tanie w eksploatacji, nie są też sportowe mozna sie pobawic po torze bo są dosyc lekkie i zwrotne, maja przecietne hamulce i zawieszenie ( co obok mocnego pieca jest podstawa w sportowym supermoto ) jednym słowem - soft enduro postawione na SM ( lub fabryczne bo i takie są )
2) klasa tez 500-600 ale sportowych supermoto z homologacją wszelakie hard enduro przerobione na SM, ktmy EXC, huski WR, yamahy WRF, itp itd. sprzęty praktycznie sportowe, z powodzeniem mozna startować w zawodach i byc niezłym hamulce zawieszenie sporo lepsze od tej klasy pierwszej. ale i koszta utrzymania rosną. jak DRZ ma troche ponad 40 koni EXC który ma tylko 50 ccm więcej ( exc 450 ) ma tych koni ponad 50 i duuuuzo agresywniej ta moc oddaje. utrzymanie jest pewnie 2-4 krotnie drozsze niz klasa 1
3) klasa wyczynowych supermoto, to są zazwyczaj crossówki, albo mocno przerobione hard enduro, zazwyczaj maja mocno podkręcone silniki, bardzo dobre hamulce nawet 8 tłoczkowe z przodu, zawieszenie przystosowane do zawodów ( nisko posadzone moto, skrócona twarda spręzyna gęsty olej itp ) moto jeszcze droższe niz klasa 2. no ale daje najwiecej mozliwosci, fabrycznie np ktm SMR 560
4) klasa powyzej tych 500-600 tzn krowy na kołach supermoto, tu tez mozna robic podgrupki, jak np turystyki na kołach sm itp. ale powiedzmy że tu sie zaliczają takie moto jak suzuki DR 650 SM, yamaha xt660x, są to duzo cięzsze sprzęty, nie da się tak łatwo poskładac w zakrętach jak chodzby sprzetami z grupy 1. ale są praktycznie bezobsługowe, bezawaryjne, niewysilone jednostki, po prostu sprzęty na codzien - nie do sportu.
1) klasa do powiedzmy 500-600 ccm soft enduro, tutaj podpinamy własnie tą DRZ i klx z fotki, są to sprzęty tanie w eksploatacji, nie są też sportowe mozna sie pobawic po torze bo są dosyc lekkie i zwrotne, maja przecietne hamulce i zawieszenie ( co obok mocnego pieca jest podstawa w sportowym supermoto ) jednym słowem - soft enduro postawione na SM ( lub fabryczne bo i takie są )
2) klasa tez 500-600 ale sportowych supermoto z homologacją wszelakie hard enduro przerobione na SM, ktmy EXC, huski WR, yamahy WRF, itp itd. sprzęty praktycznie sportowe, z powodzeniem mozna startować w zawodach i byc niezłym hamulce zawieszenie sporo lepsze od tej klasy pierwszej. ale i koszta utrzymania rosną. jak DRZ ma troche ponad 40 koni EXC który ma tylko 50 ccm więcej ( exc 450 ) ma tych koni ponad 50 i duuuuzo agresywniej ta moc oddaje. utrzymanie jest pewnie 2-4 krotnie drozsze niz klasa 1
3) klasa wyczynowych supermoto, to są zazwyczaj crossówki, albo mocno przerobione hard enduro, zazwyczaj maja mocno podkręcone silniki, bardzo dobre hamulce nawet 8 tłoczkowe z przodu, zawieszenie przystosowane do zawodów ( nisko posadzone moto, skrócona twarda spręzyna gęsty olej itp ) moto jeszcze droższe niz klasa 2. no ale daje najwiecej mozliwosci, fabrycznie np ktm SMR 560
4) klasa powyzej tych 500-600 tzn krowy na kołach supermoto, tu tez mozna robic podgrupki, jak np turystyki na kołach sm itp. ale powiedzmy że tu sie zaliczają takie moto jak suzuki DR 650 SM, yamaha xt660x, są to duzo cięzsze sprzęty, nie da się tak łatwo poskładac w zakrętach jak chodzby sprzetami z grupy 1. ale są praktycznie bezobsługowe, bezawaryjne, niewysilone jednostki, po prostu sprzęty na codzien - nie do sportu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ooo dzięki znajdę coś takiego w przedziale 50-80 poj.silnkia ?
Kasa w grę nie wchodzi . Dzięki stary że mi wytłumaczyłeś ;]
Strasznie wpadł mi jeszcze ten supermoto . Chyba jest to suzuki ale jaki model tego nie wiem ...
http://zapodaj.net/c1f10d6917699.png.html
Edit@
Ile taka maszyna potrafi wycisnąć ?
Kasa w grę nie wchodzi . Dzięki stary że mi wytłumaczyłeś ;]
Strasznie wpadł mi jeszcze ten supermoto . Chyba jest to suzuki ale jaki model tego nie wiem ...
http://zapodaj.net/c1f10d6917699.png.html
Edit@
Ile taka maszyna potrafi wycisnąć ?
- ManagerPL
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 2/11/2012, 13:25
to samo DRZ 400, po prawej XRka
z 50 tez jest kilka, derbi senda nie znam oznaczenia bo to dział off road a nie piździki. jest yamaha DT 50 sm, i pewnie cos jeszcze z mniej typowych marek, rieju czy cos. fabrycznie oczywiscie, bo zmienic koła mozna praktycznie w kazdym sprzęcie
z 50 tez jest kilka, derbi senda nie znam oznaczenia bo to dział off road a nie piździki. jest yamaha DT 50 sm, i pewnie cos jeszcze z mniej typowych marek, rieju czy cos. fabrycznie oczywiscie, bo zmienic koła mozna praktycznie w kazdym sprzęcie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
a to nie jest czasem RMX 450 ?
http://otomoto.pl/suzuki-rmx-sm-450-x-M3419407.html
http://otomoto.pl/suzuki-rmx-sm-450-x-M3419407.html
- m4ayhem
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 18/12/2012, 21:56
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dobra czyli dajmy przykład :
http://tablica.pl/oferta/rieju-mrx-2009 ... cc7d8;r:;s:
http://tablica.pl/oferta/supermoto-gene ... cc7d8;r:;s:
Ile potrafi wycisnąć ?
http://tablica.pl/oferta/rieju-mrx-2009 ... cc7d8;r:;s:
http://tablica.pl/oferta/supermoto-gene ... cc7d8;r:;s:
Ile potrafi wycisnąć ?
- ManagerPL
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 2/11/2012, 13:25
Odradzam drugi 'moto', choć Rieju też nie jest jakąś marką u nas bardzo popularną, to z cześciami na pewno będzie łatwiej bo silnik Minarelli AM6..
Głupie pytania zadajesz, podając linki i pod tym 'ile potrafi wycisnąć', odblokowany Rieju MRX 50, max. 70km/h i to zalezy na jakiej zębatce itp.
Głupie pytania zadajesz, podając linki i pod tym 'ile potrafi wycisnąć', odblokowany Rieju MRX 50, max. 70km/h i to zalezy na jakiej zębatce itp.
- m4ayhem
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 18/12/2012, 21:56
w SM nie tylko chodzi o v max co o przyspieszenie i zrywność zeby móc sensownei tym latać. bo w SM nie chodzi o jechanie jak najszybciej. tylko jak najkrótszą drogą czyli składanie sie w winkle, itp. mysle ze zdrowa podkręcona 50tka prawie 100 km h wycisnie. nie móie tutaj o podkręcaniu w sensie duzego tuningu. bo po nim spoko tą wartosc 100 km h przekroczy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości